Mulla on ainakin. Kelit viilenee ja sekös tuntuu sormissa. Joka kerta soittamaan mennessä kestää vähän pidempään saada kädet lämpiemään ja soitto kulkemaan. Onko muilla tätä ongelmaa? Niksipirkka: Huljuta käsiä tulikuuman juoksevan veden alla pari minuuttia tehden samalla erilaisia sormi- ja ranneliikkeitä. Nopeuttaa todella paljon homman liikkeellelähtöä. Miten te vetristelette ennen soittoa? boy, you're gonna carry that weight for a long time |
Itse kuljen tähän aikaan vuodesta fillarilla kämpille ja olen todennut, että hyvissä ajoin kun alkaa tuossa lämpötilan laskiessa 15 asteen alapuolelle ni pitää hanskoja. Tällöin ihan perus venyttelyt ja hetki härpätipärpätiä pistää liikkeelle mukavasti. Talvella pitää hakata kyllä hetki johkin tyynyyn tjsp ennen kuin alkaa soittamaan, sillä tuo rummun palaute on kylmille nivelille liikaa. Suosittelen tätä myös ihmisille, joilla _ei vielä_ ole mitään vaivoja. The music of the future will not entertain - It's only meant to repress and neutralise your brain -> Pofony | last.fm |
Joo, huomattu on. Muutenkin menevät näpit kohmeeseen todella helposti, niin siitä sitten rumpuja soittelemaan. Kyllä se lämmittely ennen soittoa on pakollista. Kun ikää on karttunut, niin aina vaan menee vaikeammaksi. Nuori mies ja nyt jo kolottaa. :D Hyväksi havaittu lämmittely setillä on hidas ja raskas komppi rennosti ja kovaa. Väliin singlejä ympäri settiä. Lämmitellessä ei kannata keskittyä soiton tarkkuuteen, vaan juurikin rentouteen. Siitä sitten olen nopeuttanut, kun paikat alkaa lämpiämään. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |