Aihe: Cirque du soleil/Hartwall areena
1
kampela
27.09.2007 11:20:25

Kävikös kukaan tsekkaamassa. Oli nimittäin semmonen rytmikimara että oksat pois. Parhaimmillaa oli Rumpusett/perkussiosetti, 3 djemben yms soittajaa ja lisäks kolme jotain patarummujn tyylistä hommelia. Hyvä ettei itku tullut kun kuulosti niin hyvältä :)
Sukelluskalastus.
Myggan
27.09.2007 13:29:23
Kävin kyllä. Ihan mahtavaa oli. Rumpali oli Pilllip "Fish" Fisher. Soittanut vaikka missä bändeissä ja sen kyllä huomas. Tapasin sen nopeasti shown jälkeen. Mukava mies.
Möllisty
50000
27.09.2007 18:14:07
Kävin kyllä. Ihan mahtavaa oli. Rumpali oli Pilllip "Fish" Fisher. Soittanut vaikka missä bändeissä ja sen kyllä huomas. Tapasin sen nopeasti shown jälkeen. Mukava mies.

Hä, Fishbonen rumpali?! Siis alkujaan. Lyhyesti: ehkä kovimpia...
Myggan
27.09.2007 22:14:45
Hä, Fishbonen rumpali?! Siis alkujaan. Lyhyesti: ehkä kovimpia...

joo. se veteli siellä. ihan timanttia!
Möllisty
Perseapina
28.09.2007 14:39:27
Juu rytmiosioissa ei ollut mitään valittamista, mutta muuten show oli kova pettymys. Aiempien tv:stä nähtyjen huikeiden sirkustemppujen sijaan tilalla oli musiikki- ja tanssiesityksiä, mitkä eivät todellakaan olleet hienosta visuaalisesta loistostaan huolimatta seitsemänkymmenen euron arvoista katseltavaa.
Got my mojo workin'
kampela
29.09.2007 09:26:42

No, tästä asiasta olen eri mieltä.

Juu rytmiosioissa ei ollut mitään valittamista, mutta muuten show oli kova pettymys. Aiempien tv:stä nähtyjen huikeiden sirkustemppujen sijaan tilalla oli musiikki- ja tanssiesityksiä, mitkä eivät todellakaan olleet hienosta visuaalisesta loistostaan huolimatta seitsemänkymmenen euron arvoista katseltavaa.
Sukelluskalastus.
Yearfield
29.09.2007 22:46:48
Itse olin kanssa katselemassa, hieno näytös!
Alkukin jo oli hieno kun ne kaks rummuttelijaa aloitti shown, valaistus ja spotit oli hienosti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)