Aihe: the most fucking drum solo
1 2
badcompany
22.08.2007 16:51:10
Pieni rumpalipoika
22.08.2007 16:55:14

Helvetin viihdyttävä pätkä. Harvoin jaksan katella noita kikkakolmosia, mut tos oli jotain. Ja törkeen magee meininki basistilla grooven suhteen...
Uutta palautetta PRP:lle. Tällä kertaa Mika Hollströmiltä - http://www.freebok.net/books/Fokker/view.html
markkuliini
22.08.2007 17:30:01

Tää oli tämä joka svegasi kuin hirvi. Siis kuollut sellainen. Hyvä varoittava esimerkki siitä mitä kapuloiden pyöritys voi tehdä groovelle. Itse jättäisin otsikon alusta 'the most' osan pois. Eli siis lakonisesti pelkkä 'fucking drum solo'.
OPJ1974
22.08.2007 17:39:51

Tää oli tämä joka svegasi kuin hirvi. Siis kuollut sellainen. Hyvä varoittava esimerkki siitä mitä kapuloiden pyöritys voi tehdä groovelle.

Komp komp komp.

Kuolleen hirven lisäksi voidaan lisätä viisijalkainen hirvi, joka tarpoo suossa - Kaveri on kikkailussa sata kertaa taitavampi jätkä kuin minä, mutta ei mitenkään ehjä suoritus. En tiedä, olisiko johtunut siitä, että dynamiikan taju on kyseisellä jäbällä heikko, jotenkin epävarmaa soitantaa kauheasta kikka-arsenaalista huolimatta?

Soitannollisesti mieluummin olisin Jeff Porcaro kuin... no, tuollainen :)
Kaverin suusta kuultua: "Ihmisellä on yläpää ja alapää ja siinä välissä on rytmi"
Pieni rumpalipoika
22.08.2007 17:43:24

Joo. Ei toi varsinaisesti mitään soiton juhlaa ole, mutta kohtuullisen vakuuttavasti lentelee kapulat : ) Ja bassomeiningissä oli mun mielestä jotain perverssiä notkuilua. Hauskan kuulosta.

Toi muuten hieman vaikutti, et nää tekis tollasta show-keikkaa kimpassa. Tila näytti vähän sellaselta. Josta tuli mieleen, että onkohan Suomessa kukaan tehny tollasia nimenomaan show-juttuja? Hyvin tehtynä moisia voisi käydä ihmiset jopa katsomassa maksua vastaan.
Uutta palautetta PRP:lle. Tällä kertaa Mika Hollströmiltä - http://www.freebok.net/books/Fokker/view.html
Linnunlaulupuu
22.08.2007 17:47:05 (muokattu 22.08.2007 17:48:12)
Mä odotin otsikon perusteella helvetin rankkaa mäntää, mutta rumpujonkkaa sieltä tuli. Kiitos aloittajalle harhaanjohtamisesta.
Pätkästä sen verran, että bassolla (sekä kitaralla) tuli hyviä biisejä. Simon Says!
Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet!
arppah8
22.08.2007 18:20:10

bassolla (sekä kitaralla) tuli hyviä biisejä. Simon Says!

Ai niinkö Amerien 1Thing ja Justinia?

Hauskahan tuota oli katella. Viihdearvonsa tosiaan huomattavasti suurempi kuin musiikillinen.
I rather be a jerk than being hip like you.
wavelength
22.08.2007 18:55:52

Minkä tautta tämä ei ole youtube-ketjussa?
Linnunlaulupuu
22.08.2007 19:51:43 (muokattu 22.08.2007 19:52:11)
Ai niinkö Amerien 1Thing ja Justinia?

Justinin biisi on oikeasti hyvä, kuten on myös Simon Sayskin. Ameriesta en kyllä tiedä.
Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet!
arppah8
23.08.2007 04:11:03

Justinin biisi on oikeasti hyvä,

Niin onkin.

kuten on myös Simon Sayskin.

Tätähän ei tyhmä hevari tiiä...

Ameriesta en kyllä tiedä.

...mutta tämän tietää DJtä leikkivä tyhmä hevari. Et ole menettänyt mitään.

Sorry kitaristin OT rumpupalstalla. Musta kyllä piti tulla rumpali.
I rather be a jerk than being hip like you.
mr_b
23.08.2007 10:35:30

Ihmeellistä valitusta täällä. "Viisijalkainen hirvi"... Relatkaa nyt oikeasti hiukan, ei kaikkien tarvitse olla tylsiä ja asiallisia ja soittaa tasaista groovea virheettömästi ilmeenkään värähtämättä mahdollisimman oikealla dynamiikalla ja tekniikalla.

Hyvä meininkihän tuossa oli ja tuo conga haitsun vieressä oli oikeasti aika ovela idea. Ja mieshän on Assaf Seewi, jolta on ihan DVD:kin ulkona. Nettisaitilla on pätkiä jossa mies näemmä mm. soittaa rumpuja samalla kuin jöngloroi kahdella pallolla tai kolmella rumpukapulalla. Lystiä, kivaa, viihdyttävää.

http://www.assaf.co.uk/
I've been a teenager since before you were born
karipv
23.08.2007 11:11:16
"Ihmeellistä valitusta täällä. "Viisijalkainen hirvi"... Relatkaa nyt oikeasti hiukan, ei kaikkien tarvitse olla tylsiä ja asiallisia ja soittaa tasaista groovea virheettömästi ilmeenkään värähtämättä mahdollisimman oikealla dynamiikalla ja tekniikalla."

Olen aivan samaa mieltä. Kyllä näitä kitinöitä lukiessa meinaa välillä tulla suru puseroon. Totta on, että pakko ei ole lukea mutta kun DAFn foorumiakaan ei enää ole. Ikävä on.
"En pelkää sattaakaa miestä, koha eivät kii käy!"
l337dr
23.08.2007 12:36:45 (muokattu 23.08.2007 12:40:41)
Viihdyttävä pätkä. Congajutut oli hienoja. Kova basisti
Völler, Klinsman zwei, Riedle...
Herra Rapu
23.08.2007 13:55:02

Tää on wanaha, mutta hauska pätkä. Livenä varmaan aika hervoton.
Ykösellä purkkiin!
FAT = MOTION
wavelength
23.08.2007 16:52:51

Congajutut oli hienoja.

Juu, hienosti soitti suljetun släpin yhdellä kädellä. Ei taitu sunnuntaicongistilta, ei.
vitikka
23.08.2007 18:47:34 (muokattu 23.08.2007 18:53:00)
Tästä puusta näyttää taas löytyvän kavereita, jotka vetävät biitin groovaavasti vaikka 5 jalkainen hirvi selässä... Ei pysty ymmärtämään mitä valittamista tästäkin videosta löytyy, sillä harvoin tämän tasoista videota on tarjolla. Sokeakin näkee videosta, että kapulankieputus ja hauskanpito on tämän videon "se juttu". Jos tahtoo täydellistä soittoa, niin ei muuta kuin kahlaamaan rumpudeeveedeitä läpi. Ehkäpä sieltä löytyy.

e: niin ja mainittakoon vielä, että itse ainakin arvostan kyseistä rumpalia soittajana, en pelkästään jonglöörinä.
Legatus
23.08.2007 19:33:33
Eli siis lakonisesti pelkkä 'fucking drum solo'.

Deinollahan näitä fucking drum sooloja oli, ei se oo kehannu varastaa Deinolta nimee. ;)
11. Liikkuessasi julkisella paikalla, älä häiritse ketään. Jos joku häiritsee sinua, pyydä häntä lopettamaan. Ellei hän lopeta, tuhoa hänet.
Deino
23.08.2007 21:21:57

Deinollahan näitä fucking drum sooloja oli, ei se oo kehannu varastaa Deinolta nimee. ;)

Shhyyysshh... :/
OPJ1974
23.08.2007 21:55:29

Tästä puusta näyttää taas löytyvän kavereita, jotka vetävät biitin groovaavasti vaikka 5 jalkainen hirvi selässä... Ei pysty ymmärtämään mitä valittamista tästäkin videosta löytyy, sillä harvoin tämän tasoista videota on tarjolla. Sokeakin näkee videosta, että kapulankieputus ja hauskanpito on tämän videon "se juttu". Jos tahtoo täydellistä soittoa, niin ei muuta kuin kahlaamaan rumpudeeveedeitä läpi. Ehkäpä sieltä löytyy.

Aah.. no, odottakaas, että ostan kaupasta silavaa ja hamppuköyttä, etsin sopivan kukkulan, jossa puu. Ilmoitan sitten sopivan ajankohdan, että voitte tulla porukalla hirttämään allekirjoittaneen mielipiteeni takia.

Nimenomaan ketjun aloittajan kysymys oli, onko video nimensä väärti. Noh, otsikkohan voidaan tulkita joko pilkuntarkasti, sarkastisesti tai vakavasti. Ehkäpä minulla sitten on sen verran huono huumorintaju ilta-aikaan, että vastaukseni perustin jälkimmäiseen tulkintaan.

Omasta soittotaidostani en puhunut mitään, tosiasia on ja myönnän auliisti, että omassa soitossani on paljonkin petrattavaa. Mainitsin aikaisemmassani, että kaveri osaa varmasti sata kertaa enemmän juttuja kuin minä. Mutta se ei tarkoita sitä, että minun automaattisesti pitäisi digata. Jotain vain puuttui tai jokin häiritsi. Ei sen sitten kait ollut tarkoituskaan olla mitään muuta kuin viihdettä: ehkä pojat olivat pienessä känässä päättäneet tuollaisen tehdä?

Jos olisi pitänyt arvostella viihdearvoa, niin täysi kymppi (hymyilin minäkin) - ja kyllä huomasin, että taitavia kavereita ovat - kuten moni muukin, myös täällä foorumilla meikäläiseen verrattuna.

(Ehkä olen vain kateellinen.)
Kaverin suusta kuultua: "Ihmisellä on yläpää ja alapää ja siinä välissä on rytmi"
Pieni rumpalipoika
23.08.2007 22:01:57

Aah.. no, odottakaas, että ostan kaupasta silavaa ja hamppuköyttä, etsin sopivan kukkulan, jossa puu. Ilmoitan sitten sopivan ajankohdan, että voitte tulla porukalla hirttämään allekirjoittaneen mielipiteeni takia.

Nimenomaan ketjun aloittajan kysymys oli, onko video nimensä väärti. Noh, otsikkohan voidaan tulkita joko pilkuntarkasti, sarkastisesti tai vakavasti. Ehkäpä minulla sitten on sen verran huono huumorintaju ilta-aikaan, että vastaukseni perustin jälkimmäiseen tulkintaan.

Omasta soittotaidostani en puhunut mitään, tosiasia on ja myönnän auliisti, että omassa soitossani on paljonkin petrattavaa. Mainitsin aikaisemmassani, että kaveri osaa varmasti sata kertaa enemmän juttuja kuin minä. Mutta se ei tarkoita sitä, että minun automaattisesti pitäisi digata. Jotain vain puuttui tai jokin häiritsi. Ei sen sitten kait ollut tarkoituskaan olla mitään muuta kuin viihdettä: ehkä pojat olivat pienessä känässä päättäneet tuollaisen tehdä?

Jos olisi pitänyt arvostella viihdearvoa, niin täysi kymppi (hymyilin minäkin) - ja kyllä huomasin, että taitavia kavereita ovat - kuten moni muukin, myös täällä foorumilla meikäläiseen verrattuna.

(Ehkä olen vain kateellinen.)

Loppukaneettiisi viitaten...olet tosikko ;D

Hoho.
Rummut nurin ja nussimaan!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)