magic 27.01.2008 18:06:13 | |
---|
Näyttäisi siltä että valokeskustelu käydään tässä joten kysyn täällä. Jos (kun) minulla tulee olemaan sekä dimmereitä (ehkä 3 kpl 4 kanavaisia, tolpissa), LED-kannuja (aluksi 3 per sivu, eli 6 kpl, varmaankin 4-kanavaisia) ja tulevaisuudessa muutama liikkuva niin mikä ohjaimeksi ? Olen tutkinut perinteisiä lautoja tyyliin GLP Light Operator tai Scene Setter mutta vaikka olisikin uudemmalla softalla jossa DMX-kanavia voi patchata niin eikö niistä helposti tule hankalia LEDien ja varsinkin liikkuvien kanssa ? No mitä jos jättää liikkuvat pois, pärjääkö LEDien kanssa ? Miten sitten esimerkiksi joku GLP Scan Operator tai Stairvillen Scanmaster, onko turhan monimutkainen dimmereiden kanssa ? Vai olenko ihan pihalla ? Kiitoksia vastauksista jo etukäteen. |
DSM 01.02.2008 08:13:33 | |
---|
...Miten sitten esimerkiksi joku GLP Scan Operator tai Stairvillen Scanmaster, onko turhan monimutkainen dimmereiden kanssa ? Vai olenko ihan pihalla ? Kiitoksia vastauksista jo etukäteen. mieti ensin mitä haluat ohjaimellasi tehdä olemassa/käytössä olevan kaluston kanssa ja päätä sitten mikä ohjain siihen pystyy. Itse kyllästyin ko mietintään ja ostin chamsyssin pc-wingin... ei ole tarvinut miettiä pystyykö ohjaimella jotakin ohjaamaan! Simppeliä ! "it's nice to be important, but it's more important to be nice..." |
Sytem 01.02.2008 17:44:57 | |
---|
Ääni Chamsysille myös täältä suunnasta, itellä ei tosin vielä itse lautaa ole vaan pelkkä Enttecin pro-dongle (joku 160e). Aina sillointällöin tullu noita tiskejä kateltua ja fiksuja ei oo tullu oikein vastaan järkevässä hinta / monimutkasuusluokassa että viittis bändin käyttöön ostaan. Se kun vaatisi sen että kuka tahansa osaisi sillä valot edes sytyttää pomminvarmasti, jolloin pc-ratkaisut ei toimi. |
Punkyman 04.02.2008 22:39:53 (muokattu 04.02.2008 22:40:40) | |
---|
Jos (kun) minulla tulee olemaan sekä dimmereitä (ehkä 3 kpl 4 kanavaisia, tolpissa), LED-kannuja (aluksi 3 per sivu, eli 6 kpl, varmaankin 4-kanavaisia) ja tulevaisuudessa muutama liikkuva Et kerro että mihin käyttöön nämä tulee. Se vaikuttaa suuresti siihen mitä suositellaan. Chamsys on kyllä moneen hommaan the peli. Toisekseen siinä tulee yleishyödyllinen valmius käyttää ohjelmistoa (joka on myös oikeissa Chamsysin tiskeissä) samaan hintaan. Alkaa yleistyyn tämä softa aika lailla. Parhautta :oD |