JC 09.12.2004 23:08:34 | |
---|
Oma suosikkini on kuitenkin aivan kevyesti Kätkävaaran Lohikäärme. Sitä levyä kuunnellessa tulee kyllä tippa linssiin, että "miks mä en osaa!" ;) Tuo on myös minun suosikkini ja tulee aina suositeltua. |
MK73 10.12.2004 12:05:58 (muokattu 10.12.2004 13:03:11) | |
---|
Kyllä mä melkein nostaisin Visitationin korkeimmalle korokkeelle. Se vaan on niin henkeä salpaava kokonaisuus. Tykkään sen äänimaailmasta - piti ostaa uusiksi kun tuli re-masteroitu painos, römeät soundit ja paremmat kansikuvat. Kansissa nähdään jopa hymyilevä Pekka - mikä on jo huomion arvoista sinänsä! Hevijatsi-live ja Pewit ovat nekin suosikkejani. EDIT: Pohjolasta ja kotimaisesta rockjatsista puheen ollen on mainittava Ahvenlahden The Poet ja Koivistoisen The Front is Breaking. Ehkä parasta kuulemaani rockjaskaa... Tukholmassa v. 1976 -Herranjestas! |
BaariMikko 10.12.2004 13:08:16 | |
---|
Kyllä mä melkein nostaisin Visitationin korkeimmalle korokkeelle. Se vaan on niin henkeä salpaava kokonaisuus. Tykkään sen äänimaailmasta - piti ostaa uusiksi kun tuli re-masteroitu painos, römeät soundit ja paremmat kansikuvat. Kansissa nähdään jopa hymyilevä Pekka - mikä on jo huomion arvoista sinänsä! Hevijatsi-live ja Pewit ovat nekin suosikkejani. EDIT: Pohjolasta ja kotimaisesta rockjatsista puheen ollen on mainittava Ahvenlahden The Poet ja Koivistoisen The Front is Breaking. Ehkä parasta kuulemaani rockjaskaa... Tukholmassa v. 1976 -Herranjestas! Sekä tietty Wahoo! "En itse laula lainkaan vaikka osaisin, jos viitsisin" -Jukka Hauru |
JanneRBX 10.12.2004 23:27:00 | |
---|
Pekalle suurimmat kunnioitukset, ja kiitokset mahtavasta musiikista.. |
Antroid 11.12.2004 15:38:14 | |
---|
Oikealle miehelle meni kyllä. Mahtavaa musiikkia. Vielä kun näkisi keikalla Gutsin ja Tolosen kanssa...kuka me muuten laitettaisiin rumpuihin? :D |
MK73 11.12.2004 15:46:00 | |
---|
...vanha kunnon Vesa Aaltonen tietenkin komppaamaan - tai Esko Rosnell :) |
guitarmonkey 13.12.2004 00:19:34 (muokattu 13.12.2004 01:59:11) | |
---|
Harvan säveltäjän musiikki on samalla kertaa yhtä suomalaista, mutta kuitenkin kansainvälistenkin standardien mukaan huipputaitavaa kuin Pohjolan. Itse asiassa ei kenenkään. Öh. Sibelius? Em. lopputulokseen varmaan pääsit kuuntelemalla läpikotaisin EJ Rautavaaran, Saariahon, Lindbergin ja Englundin koko tuotannon unohtamatta mm. XL:n Jukolaa. En nyt tietenkään väitä että mikään edellä mainituista olisi Pohjolan tuotannon veroista, osin siitä syystä että vertailu on vaikeaa. Toisaalta harva pop/jazz-muusikoista kykenee yhtä vapaasti (taloudellisesti) keskittymään puhtaasti säveltämiseen. Pohjola voi tehdä teoksia siinä kun muut "joutuvat" pitäytymään biisilinjalla. Jos saisin mahdollisuuden soittaa kenen tahansa muusikon kanssa -elävän tai kuolleen, valitsisin ehkä mieluiten sen elävän. |