Aihe: Tawiskarong - Tawiskarong
1
Heartwood
08.04.2006 22:51:06
Jos ei otsikko rimpauttele kelloja, ei se mitään. Kyseessä on siis yllekirjoittaneen yhtye, joka kävi helmikuun puolivälissä nauhoittamassa kaksi kappaletta ensimmäiselle demolevylleen Savonlinnan Taidelukiolla.

Tässä vaiheessa joku jo avautuu siitä, miksei ketju ole Demostudiossa. Niitä siellä kukaan lue, ja sitä paitsi röyhkeyteni ja itsekeskeisyyteni on niin suurta, että nukun yöni rauhassa huolimatta moisesta etikettivirheestä.

Musiikkimme on progeen päin kallellaan olevaa ja tunnelmapuoleen keskittyvää. Itselleni säveltäjänä näin jälkeenpäin mieleen nousee sellaisia yhtyeitä kuten Pink Floyd, King Crimson, Opeth (Damnation) sekä vanhempi Porcupine Tree. Kappaleiden sanoitukset hakevat inspiraatiota intiaanien rikkaasta mytologiasta.

Mikäli yllä oleva herätti kiinnostusta, käy ihmeessä kuuntelemassa. Parisenkymmentä minuuttia elämästä siinä menee, mutta voisi sen huonomminkin käyttää, jos oma mielipiteeni sallitaan. Kaikenlainen palaute erittäin tervetullutta, ylistäkää tai kivittäkää.

http://www.mikseri.net/artists/?id=52563
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
Kiksaus
09.04.2006 13:40:35 (muokattu 09.04.2006 13:40:51)

Minä olen kuullut tähän mennessä Tawiskarongin demon (kaksi ekaa biisiä). Näiden perusteella pidän yhtyettä kolkkona ja sieluttomana tuubana, jota riivaavat kitaristin infernaalisen hirvittävät, korvia ja mieltä raastavat kitarasoundit ja -soolot. Laulajan kuiskailu on aivan kauheaa ja soittimet olisi voinut virittää. Plussaa tulee Hammondista, koska se on aina hyvä.

BTW. Kyllä se Pink Floidin tuuba on tätä parempaa 8-)
The story of life is quicker than the wink of an eye - The story of love is hello and goodbye until we meet again – Jimi Hendrix
Heartwood
09.04.2006 14:39:37
Minä olen kuullut tähän mennessä Tawiskarongin demon (kaksi ekaa biisiä). Näiden perusteella pidän yhtyettä kolkkona ja sieluttomana tuubana, jota riivaavat kitaristin infernaalisen hirvittävät, korvia ja mieltä raastavat kitarasoundit ja -soolot. Laulajan kuiskailu on aivan kauheaa ja soittimet olisi voinut virittää. Plussaa tulee Hammondista, koska se on aina hyvä.

BTW. Kyllä se Pink Floidin tuuba on tätä parempaa 8-)

Hahhaa! Joo, kyllä Pink Floydin hyvyys on nykyään täälläkin suunnalta tunnustettu :)
"From far beyond the galaxies / I've journeyed to this place / to study the behavior patterns / of the human race / And I find them highly illogical" - Leonard Nimoy" Romantikkoitkijät #42
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)