Aihe: Jah Wobble
1
rumpujänö
23.07.2008 17:35:53
Olen melko noviisi Jah Wobblen musiikista, omistan vain Mu (2005) albumin ja Jah Wobble's Invaders Of The Heartin "The Sun Does Rise" ('94) CDEP:n. Molemmat toimivat loistavasti, mitäpä muuta Wobblelta kannattaa hyllyyn poimia?
Aijoo onhan mulla vielä P.I.L.:n "Paris au Printemps" ('80) livealbumi jolla Wobble myös bassottelee. Sen verran muhevaa on tyypin soitto että lisäähän tuota on hankittava.
Planetist
23.07.2008 18:26:31
En kauheasti tunne Wobblen soolotuotantoa mutta pakko kehua että P.I.L:n kaksi ekaa (first issue ja metal box) ovat aivan uskomattoman hienoja levyä. Oikeastaan ainoa soolotuotantonsa levy jota on tullut kuunneltua on "Enon kanssa tehty" Spinner. Sitä ei ole kovin kehuttu mutta itse kyllä pidin.
timus
26.07.2008 23:58:35
Take Me To God on ainakin minun mielestä aivan loistava levy - monipuolinen "maailmanmusiikkilevy" ja nimenomaan positiivisessa mielessä.
Hello Cleveland!!!!
jPekka
30.07.2008 09:26:32

Itse olen Wobble-levyistä tykännyt eniten ensimmäisestä Invaders of the Heart -kokoonpanon levystä "Rising Above Bedlam".

(Basistina on tullut tietysti noteerattua, että nimikappaleella on jumalaisin koskaan kuulemani bassosoundi 8-)
"Isn't the universe a wonderful place? I wouldn't live anywhere else." -- G'Kar (Andreas Katsulas 1946-2006)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)