annilona 12.02.2008 13:28:24 | |
---|
Hei, Laitoin tämän avunpyynnöön ensin Tuottaminen&sovittaminen-osastolle mutta sopinee paremmin tänne. "Hei kaikki! Olen aktiivinen musiikinharrastaja, pianon sunnuntairämpyttäjä ja laulaja, ja tarvitsin hiukan apua. Olen yrittänyt etsiä netistä ja muualtakin tabularuuria Emma Salokoski Ensemblen Kaksi mannerta-kappaleeseen (säveltäjä muistaakseni Tuomas Kaila), mutta turhaan. Olisko jollain tietoa soinnuista kappaleeseen? Kiitokset jo etukäteen!" PS.Olen itse ihan onneton soinnuttaja |
Neljä Ruuvia 12.02.2008 16:08:10 | |
---|
Ooyko muuten kysynyt Enirosta Tuomas Kailan numeroa. Hänellä saattais olla soinnutkin tallessa. |
annilona 12.02.2008 16:24:52 | |
---|
Ooyko muuten kysynyt Enirosta Tuomas Kailan numeroa. Hänellä saattais olla soinnutkin tallessa. Hm. Eipä ole tullut edes mieleen, enkä usko että itse säveltäjää kiinnostaa etsiskellä sointuja amatööripianistinlaulajan sunnuntai-iloksi. Saatanpa tietty olla väärässäkin. |
Roku 12.02.2008 18:24:19 | |
---|
Netistä löytyneesta lyhyestä näytteestä olin kuulevinani tuommoista,joku voi jatkaa ja korjata.. Bb F D Gm Niinkuin kaksi mannerta joita meri erottaa Cm Eb Bb F katselemme toisiamme horisontin taa Bb F ehkä maailman nuoruudessa D Gm Cm yhteen kuuluimme koska toista rantaa Eb Bb F ikuisesti kaipaamme F-E-Eb Edim Bb Niinkuin kaksi mannerta joita meri.... Camel-kondomi, miehille jotka tulevat omia aikojaan! |
annilona 12.02.2008 21:50:52 | |
---|
Kiitos :-) Tästä on jo tosi paljon apua. Et usko kuinka kadehdin taitoa bongata soinnut korvakuulolta. Ja tiedän... harjoitttelemalla oppisi. |
Neljä Ruuvia 13.02.2008 19:27:30 | |
---|
Hm. Eipä ole tullut edes mieleen, enkä usko että itse säveltäjää kiinnostaa etsiskellä sointuja amatööripianistinlaulajan sunnuntai-iloksi. Saatanpa tietty olla väärässäkin. Mä ajattelin vaan sitä että hänellä varmaan ois voinut olla se valmiina.Eikä tuo varmasti vielä niin maankuulu henkilö ole että tuo välttämättä olis ollut vaivaksi. |
annilona 18.02.2008 12:56:25 | |
---|
Mä ajattelin vaan sitä että hänellä varmaan ois voinut olla se valmiina.Eikä tuo varmasti vielä niin maankuulu henkilö ole että tuo välttämättä olis ollut vaivaksi. Ymmärrän pointtisi, mutta silti koen asian vähän hankalaksi. Liekö perinteistä luterilaista moraalia. ;-) En halua vaivata säveltäjää samoista syistä, joista en laittanut tätä pyyntöä itseäni taitavammille kavereille, jotka olisivat varmasti auttaneet: en oikeasti tarvitse sointuja mihinkään, joten en halua aiheuttaa kenelläkään paineita. Näin netissä kenellekänä ei synny velvoitetta auttaa miestä (tai siis naista) mäessä, vaan homma jää ikäänkuin ilmaan, joku voi auttaa jos haluaa. Pääsin kyllä annetuilla soinnuilla hyvin alkuun, ja kertsikin kuulostaa jo ihan hyvältä. |