mow skwoz 13.04.2003 23:42:31 | |
---|
katsastiko monikin tuon tämän illan pori jazz -keikan? ehkä vähän tylsää kamaa, mutta eka biisi oli aika mainio, etenkin Brecker ja Hancock tuntuivat olevan hyvässä iskussa. ensiksi mainitun fonisoolo juuri tossa ekassa biisissä (muistaakseni so what/impressions) oli pirun hieno, kuten myös Hancockin pianottelu kauttaaltaan. |
herb 14.04.2003 01:17:41 | |
---|
No hö, kun missasin. Onko Cocker seuraavaksi? Call me Alowishus Devadander Abercrombie |
Dr. Funkenstein 14.04.2003 03:12:42 | |
---|
...ja rumpalilla oli perkeleen hyvät soundit. ;) |
Jabbe 14.04.2003 08:16:38 | |
---|
...lopputekstit kerkesin näkemään, unohdin totaalisesti katsoa. Kyllä vitutti! :) Lupaan olla kiltimpi jatkossa! |
Notefix 14.04.2003 08:22:00 | |
---|
katsastiko monikin tuon tämän illan pori jazz -keikan? . Tottakai...Hankock ja Brecker on sellainen yhdistelmä, että huh! |
Hermanni 14.04.2003 08:50:34 | |
---|
mun mielestä aika kaukana tylstästä kamasta kylläkin... |
Jabbe 14.04.2003 08:53:02 | |
---|
Ei kukaan ottanu nauhalle? ;) Lupaan olla kiltimpi jatkossa! |
jPekka 14.04.2003 09:40:06 | |
---|
mun mielestä aika kaukana tylstästä kamasta kylläkin... Mnjaa, istuskelin kesällä keikan ajan nurmella musiikin mitenkään häiritsemättä ja kuuntelin, kuinka seurueen ääniammattilainen ruikutti: "Miks tää loma loppuu, ei yhtään huvittais mennä huomenna duuniin, kun joutuu hengailemaan niiden hanoiroksien kanssa..." Eli musiikin kiinnostavuus ei missään vaiheessa ylittänyt keskustelumme kiinnostavuutta 8-) (Mutta toisaalta: en ollut paikalla omien rahojeni kanssa muuten kuin matkakulujen osalta.) . - SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!! |
Sepe 14.04.2003 11:27:04 | |
---|
Kyllä tuli nautittua Hancock&Breckeristä televisiosta,olin myös paikan päällä kirjurissa kun pojat vetivät settinsä. |
Peki 14.04.2003 17:25:05 | |
---|
sehän oliki paljo parempi ku muistin. Olin siellä silloin, enkä pahemmin välittäny. tosin sillon en ollu milesin ja coltranen tuotantoon tutustunut - nyt olen. Diggasin kyllä nyt. oikeestaan harmittaa ku en kiinnittänyt siihen isompaa huomiota silloin paikan päällä. ehkä oluella oli myös vaikutusta asiaan.. ja vähäpukeisillä naisilla. olihan sentään silloin niitä 30 asteen helteitä... ah, ollapa jo kesä. ja btw, veikkaan että ennen cockeria tulee Chaka Khan. Sekin kannattaa muuten kattoa. oli nääs aika hyvä. "Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann |
Progressiveland 14.04.2003 18:58:23 | |
---|
eikös toi ollu uusinta?no mut muistinpa kattoa jopa lopputekstit,jeejee kai tähän jotai älykästä olis voinu laittaa mutta kun ei kykene |
Basismi 15.04.2003 09:26:55 | |
---|
ja btw, veikkaan että ennen cockeria tulee Chaka Khan. Sekin kannattaa muuten kattoa. oli nääs aika hyvä. Jep. Kulkevaa soitantoa. |
Blues-Mobile 16.04.2003 09:19:39 | |
---|
katsastiko monikin tuon tämän illan pori jazz -keikan? ehkä vähän tylsää kamaa, mutta eka biisi oli aika mainio, etenkin Brecker ja Hancock tuntuivat olevan hyvässä iskussa. ensiksi mainitun fonisoolo juuri tossa ekassa biisissä (muistaakseni so what/impressions) oli pirun hieno, kuten myös Hancockin pianottelu kauttaaltaan. Olin paikalla ja voin sanoa, että ei se kyllä tylsää ollut. Hancockin, Breckerin ja Hargroven meno oli aivan mieletöntä.Tausta bändikin oli mahtava, tosin heillä taisi olla ns. "vara" basisti mukana(soitti nuoteista melkein kaikki biisit) I might be white but at least I`m funky |
mow skwoz 16.04.2003 14:38:20 | |
---|
uskon kyllä ettei varsinkaan paikan päältä seurattuna meno ollut tylsää nähnytkään. en tiedä johtuiko sitten mielentilasta mutta itseäni rupesi kyllä vähän väsyttämään siinä taltioinnin loppupuolella. turhahan tätä on puolustella, mielipide kuitenkin. ekat biisit olivat kyllä huh. |
Anri8000 16.04.2003 18:43:44 (muokattu 16.04.2003 18:44:52) | |
---|
Hai. Kyllä ainakin meikäläinen vakuuttui poikain soitosta.Bändi soitti yhteen niin mageesti että harvoin kuulee.Varsinkin rumpali jaksoi kuunnella muiden soittoa ja reagoida siihen.Ja herbien riffien "apinointi" ja kaikkien soitinten keskustelu oli paikoiltellen huisia. Timmi bändi.Roy Hargrovesta kuullaan vielä. Elämä on vain osa jalkapalloa. |
Epämuusikko 16.04.2003 23:31:55 | |
---|
...ja rumpalilla oli perkeleen hyvät soundit. ;) Niin nimittäin oli. Oikeasti. Mutta koko touhu meinasi haukotuttaa, mitä nyt Herbiellä oli joitain todella oikeasti ihan mielenkiintoisia juttuja kehissä. www.stileproject.com |
isojussi 24.04.2003 21:57:32 | |
---|
Mmmmmmm..... Ilmaisenpa minäkin mielihyväni aiheesta. Enpä löytänyt moitittavaa - päin vastoin. Sedät selvästi nautti tekemisestään. Ei mitään wyntonia - vaan musiikkia. Osta mut - ma olen kaupan! |
Tanu 26.04.2003 21:07:31 | |
---|
Hancock ei kylläkään soittanut suosikkikipaleitani, mutta pidin silti. Hyvää kamaa. |
Ben 27.04.2003 11:00:00 | |
---|
Katsoin kyllä. Itselläni vetää tollanen musisointi aina suun virneeseen. |