Aihe: Stankkujen taustoja
1
Nuages
07.08.2004 19:38:22
Eli Jazz-standardeja löytyisikö jostain päin, esim mideinä? Että päälle voisi improvisoida siis. Taustoja.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
sub zero
07.08.2004 20:23:12
Internetistä löytyy todella helposti. Taustoja? No jos siinä on jotain muuta kuin taustaa niin ota midi-ohjelmalla ne raidat pois joista et pidä
What's there to live for? Who needs the peace corps?
Simplex
08.08.2004 10:37:25

Eli Jazz-standardeja löytyisikö jostain päin, esim mideinä? Että päälle voisi improvisoida siis. Taustoja.

Joo, netistä löytyy ja mäkin oon ottanut sooloraitoja pois Soundforge -ohjelmalla, tosi hyvä tapa treenata. Mulla ois yksi zippi missä on aika reilusti stankkuja mideinä, jos haluut sen niin laita sähköpostiosoittees niin mä laitan sen.
I might as well go back over yonder...
BaariMikko
08.08.2004 11:10:40

Joo, netistä löytyy ja mäkin oon ottanut sooloraitoja pois Soundforge -ohjelmalla, tosi hyvä tapa treenata. Mulla ois yksi zippi missä on aika reilusti stankkuja mideinä, jos haluut sen niin laita sähköpostiosoittees niin mä laitan sen.

Noista ei ole koskaan haittaa, minullekin saa siis laittaa spostia. Osoite löytyy jäsenkuvauksesta.
"BaariMikkoa ymmärtääkseen täytyy olla mieluiten keskivahvassa humalassa"
-Järvihirviö
Paskaa, ei kaupallista potentiaalia.
Nuages
08.08.2004 11:53:54
jos haluut sen niin laita sähköpostiosoittees niin mä laitan sen.

Ei ole muuta kuin hotmaili, ja se ei mulla jostain syystä toimi.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
Jalmus
08.08.2004 22:29:51
Kaikkein paras, kun haet kirjastosta Jamey Aebersoldin julkaisemia play-along levyjä/nuottivihkoja. Niissä on elävät ihmiset soittamassa taustoja. Oikeiden soittajien tekemät taustat elävät, kuten oikean musiikin kuuluukin, jolloin tulee harjoiteltua tavallaan bändisoittoakin. Hyöty on paljon suurempi.

Näitä nuottihko/CD-levy-yhdistelmiä on julkaistu jo yli sata, joten luulisi löytyvän juuri mieleiset standardit harjoiteltaviksi. Itse käytän Aebersoldeja ja suosittelen lämpimästi!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)