funkylord 20.09.2004 12:37:44 | |
---|
Miles Davis omaelämän kerta: Löytyy ihan uskomattomasti erilaisista soittajista tietoa, koska kuka näistä kovista ei olis Milesin kanssa soittanut. Kertoo myös aika paljon rasistisesta maailmasta, jossa U.S.A elää vieläkin. Ross Russel - Bird Elää!: Tämä on kirja joka kannattaa lukea. Tässä on vain vähän liikaa fanin käsialaa näkyvissä. ja todellista parkerin paskapuolta ei näy tässä, mutta ainakin musiikillinen puoli tulee hyvin esille tästä. Se miten jätkä oppi hallitsemaan soittimensa. Minä ainakin sain tästä sellaisen jazzkärpäsen pureman. Mullahan on jo ennestään perskärpäsen puremia joka puolella. Suomennus on huonoimpia kirjoitusvirheiden kannalta mitä olen koskaan nähnyt. KahviKlubi #1
MEKKALA #8
K100 #4
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
blastoff 20.09.2004 13:14:58 (muokattu 20.09.2004 13:16:38) | |
---|
Nuo kaksi edellä mainittua + Bill Milkowskin kirjoittama Jaco Pastorius -elämänkerta. Reporter: "What do you think of Western civilization?"
Gandhi: "I think it would be a good idea" |
Karlsson 20.09.2004 13:16:19 | |
---|
Pekka Pohjolasta kertova Bassokenraali: Lue miten pekka mokaa taas kännissä! Mersukuski |
Le Haba 20.09.2004 14:36:17 | |
---|
Mick Fleetwoodin kirja on suosittelun arvoinen My name is Baron, Le Baron |
kurmo 20.09.2004 21:54:08 | |
---|
Eric Tammin kirjoittama kirja Robert Frippistä on ihan mielenkiintoinen, tosin faninäkökulmaa on minun makuuni liiaksi mukana. Painos on ilmeisesti myyty loppuun ajat sitten, joten kirjoittaja on laittanut kirjan vapaasti saataville: http://www.erictamm.com/tammfripp.html"En tiedä mikä täällä on menossa, mutta jatkakaa." -Gypsy |
M.i.k.key 20.09.2004 21:58:08 | |
---|
Brian Wilsonista kertova The Making Of Pet Sounds on hyvä. Rokkisekoiluista kertoo Mötley Cruen Dirt kirja. En ole tuota itse lukenut, mutta hurjia juttuja kuullut. Frank Sinatrasta pitäisi myös joku kirja lukea My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |
2541 20.09.2004 22:58:59 | |
---|
King Crimsonin elämänkerta In The Court Of King Crimson Vastaava Cheap Trickistä, Reputation Is A Fragile Thing
Onko kukaan lukenut Keith Emersonin kirjaa The Pictures Of An Exhibitionist? |
Gaines 21.09.2004 09:45:28 | |
---|
No laitetaan tännekin Zeppelinin Hammer of Gods, sitten voisi mainita Jethro Tullin Ministrels of Galleryn. - Call me the Breeze - |
Meisseli 21.09.2004 09:58:15 | |
---|
B.B kingin kirja. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Antero 22.09.2004 15:36:32 | |
---|
Tieto vielä suomennetuista olis mannaa... |
Juho L 22.09.2004 20:09:24 (muokattu 22.09.2004 20:09:44) | |
---|
Onko kukaan lukenut Keith Emersonin kirjaa The Pictures Of An Exhibitionist? Tämän teoksen meinasin taannoin ostaa, mutta kaikki painokset olivat loppuunmyyty ja uutta painosta ei varmaan ole tulossa aikoihin. Emerson-fanina kovasti syyhyttäisi lukea tuo teos. MYYDÄÄN: Halvalla Creamwaren äänikortti UUTENA (pikaviestillä lisätietoa) IMIK - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Martso 22.09.2004 20:23:09 | |
---|
Pekka Pohjolasta kertova Bassokenraali: Lue miten pekka mokaa taas kännissä! Tylsää/sekavaa tekstiä ja viitesekoilua! ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
Martso 22.09.2004 20:24:09 | |
---|
Frank Sinatrasta pitäisi myös joku kirja lukea En muista ketä oli kirjoittaja, mutta herra itse yritti lakiteitse kieltää kirjan julkaisun viimeisen asti, mikä lienee kertoo aika paljo tekstitsä. ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
Martso 22.09.2004 20:25:15 | |
---|
Ashley Cahn: Making of Masterpiece Kind of Blue - en ole lukenu itse, mutta paraikaa metsästän ko. teosta. kovasti kehuttu! ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
Martso 22.09.2004 20:26:35 | |
---|
Tämä on kirja joka kannattaa lukea. Tässä on vain vähän liikaa fanin käsialaa näkyvissä. ja todellista parkerin paskapuolta ei näy tässä, mutta ainakin musiikillinen puoli tulee hyvin esille tästä. Se miten jätkä oppi hallitsemaan soittimensa. Minä ainakin sain tästä sellaisen jazzkärpäsen pureman. Mullahan on jo ennestään perskärpäsen puremia joka puolella. Suomennus on huonoimpia kirjoitusvirheiden kannalta mitä olen koskaan nähnyt. Fanin käsialaa todellakin liian paljon: mm. ihan hämäriä musiikkitermejä ja analyysejä! ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
Martso 22.09.2004 20:28:43 | |
---|
Scott DeVeaux The Birth of Bebop A Social and Musical History Todella loistava kirja! Uskaltaa myös kyseenalaistaa Parkereiden ym. jalustalle-nostettujen arvon! Suosittelen lämpimästi! ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
funkylord 22.09.2004 23:46:01 | |
---|
Scott DeVeaux The Birth of Bebop A Social and Musical History Todella loistava kirja! Uskaltaa myös kyseenalaistaa Parkereiden ym. jalustalle-nostettujen arvon! Suosittelen lämpimästi! Onko tämä siis englanniks? Onko suomennosta? KahviKlubi #1
MEKKALA #8
K100 #4
Elämä maistuu, kun noudattaa kahta sääntöä:
1. Älä ota paineita pienistä asioista
2. Kaikki asiat ovat pieniä asioita |
Martso 22.09.2004 23:50:33 | |
---|
Onko tämä siis englanniks? Onko suomennosta? Ei minun muistaakseni (ole suomennosta), mutta en mene takuuseen. ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... |
Clef 23.09.2004 00:23:07 (muokattu 23.09.2004 00:24:10) | |
---|
- "Q: The Autobiography Of Quincy Jones". Tuottajalegenda Quincy Jonesin omaelämäkerta, aivan uskomatonta mitä kaikkea mies on ehtinyt elämänsä aikana tekemään, ja _keiden artisten_ kanssa. Ja kun ottaa huomioon, että lähtökohdat eivät todellakaan olleet hääppöiset: köyhän tehdastyöläisen poika Seattlen köyhimmästä ghettosta. Todellinen esikuva kenelle tahansa. Upeaa. - "Dance Of The Infidels", Bud Powellin stoori Milesista kiinnostuneiden kannattaa tsekata myös: - "Kind Of Blue: The Making Of The M.D. Masterpiece" (Ashley Kahn) - "Miles Beyond: The Electric Explorations Of M.D. 1967-1991" (Paul Tingen) Tietääkseni ainoa Milesin "sähkökausien" musiikkia käsittelevä kirja, ja aivan uskomattoman hyvä. Kirjailija Tingen käy juurta jaksaen läpi kaikkien sessioiden ja äänitteiden historian ja tarinan. Niin, ja nämä ovat kaikki siis englanniksi. Kaikki löytyvät kyllä pääkaupunkiseudun kirjastoistakin. |
M.i.k.key 23.09.2004 00:40:38 | |
---|
Toi Q:n kirja pitää kyllä hoitaa, sen verran kova jäbä. My name is Baron, M.i.k.key Baron.
Oho, melkein musiikkia!? |