Aihe: Ghost
1 2 3 4 547 48 49 50 51106 107 108 109 110
nahkalipsi
01.04.2017 10:47:50
varpio: Arvasin Benny Anderssonin mutten muita.

=D

Jooh väsynyttä muka-hauskaa uutisointia taas vaihteeksi
Roses are red, violets are blue. All my base are belong to you
-Hexa-
01.04.2017 12:30:56
Meni sen verran täydestä, että kerkesin isännälle soittaa :D Voi v*ittu ny
Tekniikka on musiikissa hyvä renki, mutta huono isäntä.
Regalis Apertura
01.04.2017 13:48:25
Heh vielä olisi pitänyt ympätä Åkerfeldt tuohon niin avot:D...
Daagen
05.04.2017 08:49:44
http://www.soundi.fi/uutiset/ghosti … uruuden-tulehtuneesta-ilmapiirista/

Mikähän versio emerituksista joutuu oikeuteen vaiko kaikki..
Hetfield
05.04.2017 09:47:27

Daagen: http://www.soundi.fi/uutiset/ghosti … uruuden-tulehtuneesta-ilmapiirista/

Voi voi... Sääli homma. Keikalle menen toki, mutta pakostikin vähän fiiliksiin vaikuttaa tämmöset tapaukset.
Alright, alright, alright!
Tympee Huttunen
05.04.2017 09:57:44
Daagen: http://www.soundi.fi/uutiset/ghosti … uruuden-tulehtuneesta-ilmapiirista/

Onko bisnes niin huonoa, että korvaus on "jopa" 20 000€?
jusbb
05.04.2017 10:00:25

Hetfield: Voi voi... Sääli homma. Keikalle menen toki, mutta pakostikin vähän fiiliksiin vaikuttaa tämmöset tapaukset.

Se on tätä kun tehdään musiikkia dollarin kuvat silmissä.
nahkalipsi
05.04.2017 11:51:11
Hetfield: Voi voi... Sääli homma. Keikalle menen toki, mutta pakostikin vähän fiiliksiin vaikuttaa tämmöset tapaukset.

+1

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Roses are red, violets are blue. All my base are belong to you
jtpennane
05.04.2017 15:21:06
Tympee Huttunen: Onko bisnes niin huonoa, että korvaus on "jopa" 20 000€?

Svensk Dramapop Ab:n tuloksia vaan hakemaan. Pahahan näissä on aina ulkopuolisena tietää miten homma on todellisuudessa mennyt.

Keikalle menen ihan mielelläni, ens levyn sävellyskynästä voinee päätellä sitten taas jotain enemmän bändin tulevaisuudesta.
Saergh, Blaerah ja Seppo
Räbbänä
06.04.2017 09:23:35 (muokattu 06.04.2017 09:31:17)
Wradlin: Hagström, mutta ei taida olla normaalia mallistoa vaan customina teetetty.

Aiheeseen palaten, tuli moiset jo eilen bongattua EM-Nordicin katalogista:

http://www.emnordic.fi/tuotemerkit/hagstrom/fantomen-models

Ruotsinkielisellä saitilla 7995kr hintalappu, eli reilun 800 euron pintaan menevät.
"50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin."
Regalis Apertura
06.04.2017 10:09:28
Kuulostaa jotenkin tutulta että ensin bändin leaderi antaa kenkää jollekin jäsenelle joka sitten alkaakin mankumaan mahdollisia rästiin jääneitä saatavia. Sitten kun massia ei ala kuulua mennään oikeuteen...
Duncan Genocide
06.04.2017 23:07:12 (muokattu 06.04.2017 23:07:53)
Linkin takana Alphana tunnetun kitaristin selvitys farssista. Todella surullinen meininki.

http://loudwire.com/ghost-four-form … l-identities-papa-emeritus-lawsuit/
Ochmo
07.04.2017 06:35:38
Meneillä olevan episodin perusteella Ghost:n tulisi valita uudeksi sisääntulokappaleeksi Abba - Money Money.

Tämähän saattaa olla Ghostille sellaista hiljaista lähtölaskentaa. Mulla ainakin meni maku tähän juttuun tämän episodin takia. Saattaa jäädä också Repugnantin soitto vähemmälle. Pthyi!
Topiello
07.04.2017 07:11:08
En vieläkään suostu päästämään irti ajatuksesta, että tää kaikki on suunniteltua shittiä. Muhahahaa!!!
(Noi fantomskitat on pirun tyylikkäitä.)
Youtube-basismisisti.
J.L
07.04.2017 07:59:51

En ole seurannut tätä bändiä, mutta olen saanut käsityksen että laulaja on bändissä vaihtunut useaankin otteeseen. Miten voi bändi olla sellanen että kohtuu tuore jätkä bändissä hoitaa kaikki raha-asiat oman firmansa kautta? Ehkä mulla on jotain tosiaan pimennossa vielä :D
Ochmo
07.04.2017 08:08:32
J.L: En ole seurannut tätä bändiä, mutta olen saanut käsityksen että laulaja on bändissä vaihtunut useaankin otteeseen. Miten voi bändi olla sellanen että kohtuu tuore jätkä bändissä hoitaa kaikki raha-asiat oman firmansa kautta? Ehkä mulla on jotain tosiaan pimennossa vielä :D

Laulajahan on ollut sama mies koko ajan eli Tobias Forge aka Papa Emeritus, jonka kolmatta inkarnaatiota eletään tällä hetkellä.
Brian May jr.
07.04.2017 09:46:10
Duncan Genocide: Linkin takana Alphana tunnetun kitaristin selvitys farssista. Todella surullinen meininki.

http://loudwire.com/ghost-four-form … l-identities-papa-emeritus-lawsuit/

Tuossa artikkelissa paljastetaan myös, kuinka pitkään itse kukin oli soittanut bändissä. Näin bändin ensimmäisen kerran vuonna 2013, ja ilmeisesti tuolla keikalla oli ainakin eri rumpali ja yksi eri kitaristi.

Hauska juttu sikäli, että mä mietin Melioran tullessa pihalle, että onpahan rummuissa kehitytty ihan tosissaan, vähänkö siistiä, jätkät tekee tosissaan töitä tämän eteen.

No totuus on paljon simppelimpi: siellä vaihtui rumpali kulissien takana :DD olisikohan kitarasoolotkin muuttuneet mutkikkaammiksi samoista syistä? Jos tätä kannetta ei olisi nostettu tuskin tietäisimme tästä mitään, mutta eihän Ghost mun silmissä ole enää bändi laisinkaan jos puoletkaan noista artikkeleista pitää paikkansa.
Vettä!
Hetfield
07.04.2017 09:47:41

Brian May jr.: Tuossa artikkelissa paljastetaan myös, kuinka pitkään itse kukin oli soittanut bändissä. Näin bändin ensimmäisen kerran vuonna 2013, ja ilmeisesti tuolla keikalla oli ainakin eri rumpali ja yksi eri kitaristi.

Hauska juttu sikäli, että mä mietin Melioran tullessa pihalle, että onpahan rummuissa kehitytty ihan tosissaan, vähänkö siistiä, jätkät tekee tosissaan töitä tämän eteen.

No totuus on paljon simppelimpi: siellä vaihtui rumpali kulissien takana :DD olisikohan kitarasoolotkin muuttuneet mutkikkaammiksi samoista syistä? Jos tätä kannetta ei olisi nostettu tuskin tietäisimme tästä mitään, mutta eihän Ghost mun silmissä ole enää bändi laisinkaan jos puoletkaan noista artikkeleista pitää paikkansa.

Ite en juurikaan ole seurannut mitään soittajien henkilöllisyyksiä sun muita, mutta muistan kyllä kun muutama vuosi sitten täällä oli juttua rumpalin vaihtumisesta.
Alright, alright, alright!
Tympee Huttunen
07.04.2017 10:14:45
Viiden vuodan ajalta tyypit pyytää 22 000 dollaria per maski. Tähän asti ovat saaneet "minimal adcance payments". Tyypit soittaneet +500 keikkaa ja julkaisseet kolmisen levyä plus ep:t. Videot pyörii, missä videot ylipäätään pyörii.

Toi tekee 4000€ per vuosi suurinpiirtein, noin 370€ per kk.

Megabändissä soittaminen on tulojen puolelta verrannollista Suomen työttömyyskorvaukseen, ellei tuo "minimal advance" tee asiaan eroa.
Duncan Genocide
07.04.2017 19:04:49
Tuolta voivat kiinnostuneet katsella kuka teki mitäkin milläkin levyllä. Tiedot ilmeisesti peräisin julkisista haastepapereista. Ei siellä ollutkaan hei kuin yksi laulaja hei!

https://www.reddit.com/r/Ghostbc/co … he_musicians_playing_on_recordings/
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)