Aihe: Metallica
1 2 3 4 541 42 43 44 45146 147 148 149 150
Tuomoo
16.07.2019 18:58:11
Kohta puoli tuntia turvatarkastusjonossa.

Vittu kun täällä tämä homma ei ikinä toimi kunnolla. Maltan tuskin taas odottaa alueelta poistumista.
Unmasked
16.07.2019 22:51:27
https://www.instagram.com/p/Bz_VyKChC-p/

Kirka ja Rob veti Popedaa. :D
Matoleka
17.07.2019 02:38:56 (muokattu 17.07.2019 02:39:34)
Hieno kaikka! One meni perseelleen. Lerssi lähti puolessa välissä ihan omille poluille eikä muut ehtineet mukaan. Tai jos meni kässärin mukaan ni ei uponnut ainakaan meikäläiseen
Kirka hyvä että ehti soolon soittaa.
Muuten pelkkää mahtavuutta!
Kannatti lähteä!!
-säätö ei lopu koskaan
Hetfield
17.07.2019 06:10:39

Tuomoo: Ikävähköä keliä lupailee illalle.

Selkeni juuri parahiksi kun oli Ghostia ja Metallicaa tiedossa. Hyvinhän ne molemmat taas veti. Kiva oli kuulla Franticiakin livenä, yleisö ei kyllä tainnut kovin liekeissä olla siitä, mutta sou not. Here Comes Revenge oli yksi omia suosikeita myös, No Leaf Clover samaten. Siistiä oli taas nähdä suht läheltä Hetun "reenikämppäkitara" ja vanha Explorer Man to Wolf -välimerkinnöillä.

Vähän meinaa väsyttää. Lähdin yhdentoista maissa liikenteeseen aamupäivällä ja viideltä olin aamulla kotona.
Alright, alright, alright!
Jeszse
17.07.2019 07:18:45 (muokattu 17.07.2019 07:19:15)
Oli kyllä kova keikka. Vähän toi väenpaljous ottaa sieluun tämmöstä personal spacen diggailijaa mutta eipä siihen pahimpaan tungokseen tarvinnu sännätä ja näkikin vähän jotain. Onen tuplat heh :)

Onnibussijärjestelyt oli hyvät ku osas vähän ennakoida. Lähti nothing else mattersin aikana alueelta pois ni bussit oli jo rivissä ja pääsi lähteen liikkeelle sitä mukaa kun tuli täyteen. Olin omassa sängyssä puoli tuntia ennen aikataulun mukaista Tampereelle saapumista.
santakasa
17.07.2019 08:08:37
Hetfield: Kiva oli kuulla Franticiakin livenä, yleisö ei kyllä tainnut kovin liekeissä olla siitä, mutta sou not. Here Comes Revenge oli yksi omia suosikeita myös, No Leaf Clover samaten.

Mä oon aina innoissani, jos jollain keikalla tulee vähemmän soitettuja ja niin sanotusti b-puolen kappaleita. Ne suurimmat hitit on kuultu monet kerrat ja aika usein ne on myöskin heikompia kappaleita. Esim. Metallican osalta Enter Sandman häviää monelle kappaleelle omasta mielestä ja kappaleen voisi hyvin heivata pois settilistalta ja antaa toiselle kappaleelle tilaa.

Here Comes Revengen kertsi oli varmaan aika jees kuulla livenä?
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
StaggerLee
17.07.2019 10:34:16
Ihan jees oli. Roudari kävi kysymässä halutaanko snake pit ja tottakai se kävi.
SnakePitissä oli vain aika paskat soundit verrattuna mitä oli yleisöön mutta näki kyllä mukavasti.

Disposable Heroes oli mukava yllätys. Se oli kohokohta myös 1993 Oulunkylässä. :)
FatSam
17.07.2019 10:35:45

Hetfield: Siistiä oli taas nähdä suht läheltä Hetun "reenikämppäkitara" ja vanha Explorer Man to Wolf -välimerkinnöillä.

Missähän tuo susikeppi oli n. 25 vuotta? Olin varma että jossain museossa tai huutokaupattuna, mutta oli iloinen yllätys kun olikin Hetukan käsissä jo jokunen keikka sitten.
"Mullekin on heterous ollut aina hyvin luonnolinen asia." -joku musikko
Ojankaivaja
17.07.2019 10:51:25 (muokattu 17.07.2019 10:53:00)
Nyt oli kova ilta..

Voitin liput snake pittiin, oltiin siinä Larsin rumpujen takana edessä kun soittivat bellz, creep ja Seek siinä.
Handshake jokaisen jäsenen kanssa, kourallinen plekuja ja Larsilta sain hänen juoman sekä rumpukapulan käteen... Tämä kaikki tapahtui! :D

Ehti jopa vaihtamaan muutaman sanan sen drum techin kanssa välispiikin aikana.

Näin fanin näkökulmasta kaikki putkeen!
joku muu sikko
17.07.2019 11:07:26
Hieno saavutus mille tahansa bändille päästä soittamaan samaan mestaan missä AC/DC:kin on soittanut.
Kyseisen herran rasvaiset postaukset puhuvat omaa kieltään avioliittoa (ja lapsien hankkimista) vastaan. - Dr. Funkenstein:
Sawez
17.07.2019 11:41:30

Ojankaivaja: Nyt oli kova ilta..

Voitin liput snake pittiin, oltiin siinä Larsin rumpujen takana edessä kun soittivat bellz, creep ja Seek siinä.
Handshake jokaisen jäsenen kanssa, kourallinen plekuja ja Larsilta sain hänen juoman sekä rumpukapulan käteen... Tämä kaikki tapahtui! :D

Ehti jopa vaihtamaan muutaman sanan sen drum techin kanssa välispiikin aikana.

Näin fanin näkökulmasta kaikki putkeen!

No mä olin siinä samoilla huudeilla. Nippu plekuja ja handyt Jamesin kans. Ja hyviä kuvia tuli otettua. Heittämällä paras keikka ikinä!
"Ei sillä ole väliä onko kova puoltahtia edessä tai takana, kunhan vaan on kova." -slipoilfan-
StaggerLee
17.07.2019 12:21:11
Mä olin tyttären kanssa siinä snakepitis ja se sai high fivet Jamesin kanssa ja kasan plekuja.

Snake Pit ois ollu kova juttu Oulunkylässä 1993.. nyt olin vähä että vois mennä yleisön puolelle ku ois parempi soundi mut tytär tietysti halusi siin katsoa koko keikan. Näki tietysti paremmin.
VesQ1986
17.07.2019 12:25:13
Hienoahienoahienoa kerrassaan, odotuksiin nähden pääsi hyvinkin helposti lavan eteen ~10m päähän. Vähän oli ahdasta, vasemmalla puolella ilmeisesti olisi ollut väljempää. Kohtuudella toimi mielestäni tarpeelliset toiminnot eli autolla keskustaan, siirtyminen alueelle ja poistuminen keskustasta

Ainot mikä meinasi ruveta kiehuttamaan niin oltiin Bokassaa katsomassa GoldenCirclessä ja pikkuhiljaa alkaa täyttyä alue, ajattelimme että nopea vessareissu heti Ghostin jälkeen mutta jossain kohtaq alkoi tuntua että aiemmin on lähdettävä jos meinaa puolessatoista tunnissa päästä takaisin. Vessoille olikin sitten sellainen jono että oksat pois, pikamarssia alueen perälle siinä toivossa että sieltä pääsisi joutuummin. No mitä vielä kaikki takaalueen vessat on anniskelualueen ympärillä ja pääsy ilmeisesti vain baarialueen läpi jossa vielä enemmän väkeä. Ei muuta kuin ympäri ja kiukulla takasin GC sisäänkäynnin vessaan, reilu puoli tuntia jonotusta ja siinä se Ghostikin sitten meni. Käsittämätöntä ettei tuolla ollut niitä kusilaari tötteröitä, olisi nopeuttanut varmaan 10kertaisesti vessajonoja kun kaikkien ei tarvisi siellä kopissa käydä. No pikamarssia takaisin GC kiertäen taas ahdasta polkua pitkin. Näytti jo pahalta että on ihan täynnä mutta sekaan mahtui kuitenkin hyvin ja pienellä pujottelulla pääsikin ihan lähelle
Kaikki hyvin siis ja mielikin koheni jälleen, tosin jostain lueskelin että kaikki eivät olisi mahtuneet Gc kun järkkärit olivat sanoneet että alue on täynnä vaikka vastakkaisella puolella oli ollut ihan tyhjää, tälläinen pistää harmittamaan niiden puolesta ketkä ovat sinne vaivalla ja rahalla liput hankkineet, etenkin kun tuossa kohtaa ei sinne tavallisellekkaan puolelle sovi enään kuin alueen puoliväliin asti josta ei edes screeniä näe kunnolla

Yhtä kaikki aivan loistava keikka ja aivan mahtavaa menoa. Parasta on kun näkee että he itse nauttivat ja tykkäävät hommasta. Tämä oli parasta taas vähään aikaan
, tykkäsin :D
StaggerLee
17.07.2019 12:36:52
Se oli muuten päin vittua hoidettu se golden circle. Kun pyysi sen rannekkeen niin ne lähinnä vain vilkaisi että sulla oli semmoinen lippu. Olisin voinut lähettää kaikille 55000 ihmiselle mun lipun ja jokainen olisi saanut golden circle rannekkeen. Varmasti tuli sinne jengiä jolla ei oikeasti ollut lippua. Sitä ei tarkistettu mitenkään onko lipulla jo ranneke lunastettu vai ei. Itseasiassa kun hain meille 3 ranneketta niin nopeasti vain vilkaisi yhden lipun..
Decadetroll
17.07.2019 12:37:16
Sawez: handyt Jamesin kans. Heittämällä paras keikka ikinä!

Joo-o, epäilemättä. Sillä komppikädellä ku nappaa tiukan otteen varresta ja alkaa vetämään downstrokea, niin nöösipojat onkin ihmeissään...
Tokkopa! Tai no tokkopa n0kkoset tokkivat nokkopa niimpäkö ökköset pökköset pölöpölplöttö hirnau iihahaa! -NHR
phiit
17.07.2019 13:11:34 (muokattu 17.07.2019 13:12:15)
nothing

ei virhettä
santakasa
17.07.2019 13:35:18
phiit: nothing else matters

ei virhettä
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
Ojankaivaja
17.07.2019 13:43:09
Täytyy kyllä kommentoida että kolme keikkaa Worldwiredilla nähneenä ENCORE on varmaan paskin mahdollinen antikliimaksi koko setille...

Ensin tulee yleensä SPIT, joka on helvetin kova, jonka jälkeen fiilikset aivan saatanan kovasta keikasta tuhotaan Nothing Else Matters + Enter Sandman kombolla.

Jos edes Sandmanin jälkeen veivaisivat yhden kovan biisin sinne loppuun, esim. Whiplash, Fight Fire, Battery niin tilanne olisi aivan eri... nyt jää jotenkni paska maku suuhun koko touhusta kun loppuu noilla biiseillä joita *fanit* eivät haluaisi edes kuulla.
Vessajono
17.07.2019 14:06:05
Ojankaivaja: Jos edes Sandmanin jälkeen veivaisivat yhden kovan biisin sinne loppuun, esim. Whiplash, Fight Fire, Battery niin tilanne olisi aivan eri... nyt jää jotenkni paska maku suuhun koko touhusta kun loppuu noilla biiseillä joita *fanit* eivät haluaisi edes kuulla.

Tai sit haluaa kun 50 000 ihmisen joukossa on 5000 *fania* ja 45 000 Radio Rockin kuuntelijaa.
Bullitt: Sama kai se olisi sulkea tämä sivustokin tai ainakin potkia kaikki Vessajonoa ja Anssi Kelaa lukuunottamatta vittuun, kokolailla kaikki muut kun täällä taitavat olla amatöörejä.
Daagen
17.07.2019 14:35:14
Ojankaivaja: Täytyy kyllä kommentoida että kolme keikkaa Worldwiredilla nähneenä ENCORE on varmaan paskin mahdollinen antikliimaksi koko setille...

Ensin tulee yleensä SPIT, joka on helvetin kova, jonka jälkeen fiilikset aivan saatanan kovasta keikasta tuhotaan Nothing Else Matters + Enter Sandman kombolla.

Jos edes Sandmanin jälkeen veivaisivat yhden kovan biisin sinne loppuun, esim. Whiplash, Fight Fire, Battery niin tilanne olisi aivan eri... nyt jää jotenkni paska maku suuhun koko touhusta kun loppuu noilla biiseillä joita *fanit* eivät haluaisi edes kuulla.

Viis vuotta sitten oli se by request kiertue ja kaikki samat siellä silti oli yhtä lukuunottamatta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)