Aihe: Alexi Laiho - Guitar Lesson
1 2 3 4 5
Paskaskitta
19.02.2005 19:32:19
...Minulle Laiho on ollut suurimpia vaikuttajia ja arvostan häntä todella sekä soittajana, säveltäjänä että tyylin kehittäjänä, mutta minusta on silti huvittavaa väittää että hän olisi valtaväestön mielestä lahjakkain kitaristi saati sitten muusikko. Metalli on loppujenlopuksi vieläkin aika marginaalijuttua vaikka se onkin kasvattanut suosiotaan viime vuosina.

Laiho on mullekki aika läheiseks tullu soittovaikutteisiin katsoen, mutta mun mielestä ei metalli enää mikään marginaalijuttukaan ole, ainakaan suomessa. Listoilla on metallia melkeen yhtä paljon ku paskapoppiakin. Ei mitään henkilökohtaista pop-musiikista pitäviä kohtaan...
" Ja vitut hiteistä. Nimetkää mahatauti mun mukaani" -Kurt Cobain
kitara hirmu
20.02.2005 12:40:40
sanokaa joku yhtä hyvä kitaristi ku laiho. kriteerit o yhtä nuori ku laiho ,yhtä hyvä soittaa ku laiho ,yhtä paljo saavuttanu ku laiho ,yhtä monia haastatteluja/kansi kuvia/kolumneja monissa kitara lehdissä ku laiholla ja sit pitää olla suomalainen... ei löydy kyl yhtään samanlaist paitsi roope latvala joka on nykyään ali-arvostettu kitaristi ei ennen ollu ehkä ali-arvostettu mut nykyään on....
sellisti
20.02.2005 12:49:16
sanokaa joku yhtä hyvä kitaristi ku laiho. kriteerit o yhtä nuori ku laiho ,yhtä hyvä soittaa ku laiho ,yhtä paljo saavuttanu ku laiho ,yhtä monia haastatteluja/kansi kuvia/kolumneja monissa kitara lehdissä ku laiholla ja sit pitää olla suomalainen... ei löydy kyl yhtään samanlaist paitsi roope latvala joka on nykyään ali-arvostettu kitaristi ei ennen ollu ehkä ali-arvostettu mut nykyään on....

Eiköhän tämä ala käydä jo aika turhaksi.
Musiikista nauttiminen ei edellytä sen ymmärtämistä. Musiikin ymmärtäminen ei estä siitä nauttimista.
Kihtiukkeli
21.02.2005 12:49:53
sanokaa joku yhtä hyvä kitaristi ku laiho. kriteerit o yhtä nuori ku laiho ,yhtä hyvä soittaa ku laiho ,yhtä paljo saavuttanu ku laiho ,yhtä monia haastatteluja/kansi kuvia/kolumneja monissa kitara lehdissä ku laiholla ja sit pitää olla suomalainen...

Surkeasta, äidinkielen opettajalle (joka en ole kuitenkaan) kohtauksen aiheuttavasta kieliasusta huolimatta olen sitä mieltä, että tuossa on paljon asiaakin. Henk. koht. olen ylpeä siitä että Suomesta tulee joku tämmönen kitaristi. Ja koska olen vanha ukko, voin surutta liputtaa Bodomin puolesta, koska teiniksi leimautumisen pelkoa ei ole. Ehkä 22-v. poitsutkin sitten kun pesäero oikeisiin teineihin on riittävän selvä ;)

No, huumoria tuo viimeinen, älkää suuttuko ;)
Taitaa "hengille" tulla lähtö kun laitetaan Partnerit soimaan.
Kampuzzjeah!
21.02.2005 16:20:04
Henk. koht. olen ylpeä siitä että Suomesta tulee joku tämmönen kitaristi

komppaan.
"Kyllä mua nykymeno hirvittää. Esimerkiksi Suomi hip hopissa käytetty kieli ja Moon TV-puhetapa, siis yleensä tällainen kaupunkilainen hip hop -slangi tekee tällä hetkellä suomen kielelle ihan samaa mitä matkustajakoneet pilvenpiirtäjille."K.Viikate
Fadead
21.02.2005 16:24:11
En vaivaa päätäni miettimällä kuka on kovin kitaristi. Rispektaan kitaristeja, joilla on tatsi kunnossa. Laiho kuuluu näihin.
Tyhmät teot johtuvat siitä, että jokainen on oman itsensä orja.
seventh son
21.02.2005 17:01:50
Muistaako kukaan miksi tämä palsta siinä yhdessä välissä poistettiin? Jos oikein muistan oli asialla jotain tekemistä "ynkkä vs laiho" juttuihin...
prööt....
toxic
21.02.2005 17:07:54
On tuo ihan hyvä kitaristi, vaikka sooloista en pidäkkään. Hyviä kappaleitakin löytyy (pari) ja hyvä että on menestyny.

Mutta Latvala pieksee Laihon 10-0 :D (Elkee suuttuko:)
Iskariot
22.02.2005 08:27:00
En vaivaa päätäni miettimällä kuka on kovin kitaristi. Rispektaan kitaristeja, joilla on tatsi kunnossa. Laiho kuuluu näihin.

Kas tässäpä tuli pitkästä aikaa tolkun kommentti. Allekirjoitan.
That's all folks!
Flash
22.02.2005 08:38:02

Kava saavutus, että piskuisesta Suomesta pääsee Guitar Worldin kanteen ja saa vielä oman kolumninkin.
There Is A Light That Never Goes Out
kohozga
23.02.2005 17:26:51

Ja vielä pari seikkaa ettei kriteerit jäis kenellekkään epäselviksi pitää olla syntyny aikasintaan vna -79 ja myöhimmillään vna -79. Pitää olla pituudeltaan välilt' 169 - 172 cm. Vaaleat pitkähköt hiukset kuuluvat myös oleellisena osana näihin kriteereihin.

Tupankan poltto on myös must, sekä oma nimikkko ESP.

hehehhe

En todellakaan väheksy Laihon saavituksia / taitoja, mutta lehden kannet, artikkelit yms. eivät kyllä välttämättä ole missään yhteydessä soittotaitoihin. Itse en Marzi Nymania
kovinkaan paljoa heikompana keppimiehenä näkisi, vaikka se ei ole paljoa lehtien kansilla keikkunut. Taitavat vielä muuten olla samanikäisiä Laihon kanssa.

Mitä taas tulee tähän tunnetuinpaan / parhaasen muusikkoon/kitaristiin, niin tosiaan kyllä metalli on vielä sangen marginaali musiikkia. Kun "Iseiltä ja Äiskiltä" kysyttäis, niin eiköhän sieltä vastaus olisi jotain suuntaan
A Järvinen, J Tolonen tai D Lindholm. Ja niitä isejä&äitejä on PALJON.
Prog
30.03.2005 13:55:01 (muokattu 30.03.2005 13:57:38)
Tänään tuli kauppoihin toi huhtikuun Guitar World missä on laihosta juttua. Maksaa 7.60e.
Allekirjoitus
Pruuman
31.03.2005 19:14:22
Tässä nyt tarkoitetaan ilmeisesti sitä, että Laiho on voittanut monia vuoden paras -äänestyksiä Suomessa. Joten lopettakaa ne turhat "en mäkään" viestit. Thanks.

"paras muusikko"-käsite on niin iso juttu, että kyllä se on varmaan Segerstamin Leif joka sen tittelin vie Suomessa. Mut nää on makuasioita.
Twist
31.03.2005 19:17:31 (muokattu 31.03.2005 19:17:49)
Mitäs siinä lehdessä on aiheina? ei viiti millään lähtee käppäilee ja kattoo että mitä siinä on.
Rest in peace Darrell "Dimebag" Abbott... Revolution is your name 1966-2004
la m quina
31.03.2005 20:13:28
En tiennyt että laiho on kirurgi.
Jzci
01.04.2005 10:58:44

minusta on silti huvittavaa väittää että hän olisi valtaväestön mielestä lahjakkain kitaristi saati sitten muusikko.

Tuollainen väite on kyllä melkoisen huvittava. Kitaristeja ja tyylisuuntia on niin paljon että vertailu ja jonkun parhaaksi asettaminen on käytännössä täysin mahdotonta. Laiho on aika mestari omassa hommassaan, kuten myös Marzi. Sitten kun noita alkaa vertailemaan niin se on melkeinpä sama kuin vertaisi jotain viulistia trukkikuskiin.
kingdom
12.04.2005 08:44:48
Taitaa kuitenkin mulla vaikuttaa lehden ostoon enemmän Ynkän haastattelu kun Laihon vastaava.

Entäs Toolin?

Kai tähän nyt vielä yks riidanaihe saadaan.
ACARDIA ETSII LAULAJAA KUOPIOSTA!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)