Röntgen-Jeesus 27.02.2020 08:54:38 | |
---|
Ookoo bluusbändi mutta helvetin kova heavyrock-yhtye. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Vessajono: Mulkkua pitää pystyä heiluttamaan joko päältä tai alta, muulla ei oo väliä. |
Tomi_79 03.06.2020 20:08:24 | |
---|
Löysinpä tällaisen cover-bändin joka vetää Black Sabbathia ja kaikkia harvinaisempia biisejä. No mitä sitten? Mutta jumalauta tän bändin laulaja kuulostaa Ozzylta. Ja kun nää vetää livenä näitä näin tarkasti niin huh huh. Jos haluutte kuulla Never Say Die tai Technical Ecstacy -levyn biisejä livenä hyvin vedettynä, hyvillä soundeilla, tsekatkaa tää bändi: https://www.youtube.com/watch?v=aQlFeQQslYA En voi tarpeeksi kehua kuinka kovia vetoja nää on. Livenä! |
Torniojaws 03.06.2020 20:26:02 | |
---|
Tomi_79: Mutta jumalauta tän bändin laulaja kuulostaa Ozzylta. Pisti ihan hymyilemään heti ekan sanan jälkeen tuossa videossa :D |
Tomi_79 03.06.2020 21:49:24 | |
---|
Meikä teki joskus tämmösen videon California Jamin pöydän äänen kanssa jossa on videota niissä biiseissä missä se on julkaistu. Yritin synkata musan mukaan. Tykkään itse. Katsokaa jos haluutte: https://www.youtube.com/watch?v=BXvB9l0QkpU |
HaloOfFlies 03.07.2020 09:50:40 (muokattu 03.07.2020 09:56:39) | |
---|
Zakk Wylden näkemys Black Sabbathin nimikkobiisistä. Onhan tämä tehty aika lailla yksi yhteen alkuperäisversion kanssa. Toisaalta se on ollut myös tarkoituskin, että biisit kuulostavat samalta kuin alkuperäisversiot. Coverina tämä oli ihan hyvä, mutta tästä puuttui se tunne ja fiilis mikä alkuperäisessä on. https://www.youtube.com/watch?v=kox2WjYyI8w&feature=youtu.beOut on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Tympee Huttunen 03.07.2020 10:08:03 (muokattu 03.07.2020 10:09:27) | |
---|
HaloOfFlies: Zakk Wylden näkemys Black Sabbathin nimikkobiisistä. Onhan tämä tehty aika lailla yksi yhteen alkuperäisversion kanssa. Toisaalta se on ollut myös tarkoituskin, että biisit kuulostavat samalta kuin alkuperäisversiot. Coverina tämä oli ihan hyvä, mutta tästä puuttui se tunne ja fiilis mikä alkuperäisessä on. https://www.youtube.com/watch?v=kox2WjYyI8w&feature=youtu.be En löydä yhtään syytä, miksi tämä pitäisi kuunnella toistamiseen alkuperäisen sijaan. Soitossa kuului ensikuulemalta outoa jäykkyyttä ja ehkä sen kuulostelu voisi olla järkeenkäypä syy. Mutta noin muuten näin imitoitu tallennus ihmetyttää. |
Regalis Apertura 04.07.2020 09:23:34 (muokattu 04.07.2020 21:41:05) | |
---|
Joo-o vähän sellainen rahastusyrityksen maku jäi tuosta. Ehkäpä toinen laulaja olisi ollut parempi ratkaisu... Zakin kannattaisi ihan suosiolla keskittyä siihen kitarointiin (ja Sapattia enemmänkin siihen Black Label Societyyn). |
HaloOfFlies 12.07.2020 14:55:05 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
HaloOfFlies 18.07.2020 10:57:23 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Regalis Apertura 19.07.2020 10:03:30 | |
---|
Jaa-a onkos Ozzy lempannut Zakkin sitten lopullisesti bändistään kun kerran jatkaa edelleenkin Wattin kanssa? |
Icy-Sun 20.07.2020 16:16:55 | |
---|
Jos tuotanto on samanlaista kyykkyynlytättyä muovia kuin edellisilläkin albumeilla, ei kiinnosta kyllä lainkaan. Ordinary manilla oli pari aivan pätevää sävellystä, mutta levy on soundien puolesta kuuntelukelvoton. |
Torniojaws 20.07.2020 19:06:58 | |
---|
|
Regalis Apertura 20.07.2020 19:31:50 (muokattu 20.07.2020 19:33:50) | |
---|
Niin ehkä vaan livebändissä mutta ihmettelin vaan miksei ollut sitten mukana jamittelemassa tai muuten tekemässä biisejä Ozzylle... Wylden mukanaoloon on vaan tottunut näin vuosien varrella No Rest For Wickedista lähtien;). Jossain haastiksessa vielä sanoi että olisi aina Ozzyn kitaristina tarpeen vaatiessa sekä studiossa että livenä. |
Megalomania 22.07.2020 15:55:52 | |
---|
Eikö se Wylde ole enemmän tai vähemmän ollut on-off -kitaristi alkuperäisen No More Tours -kiertueen jälkeen? Tai ainakin niin minä olen ymmärtänyt. Ozzmosis- ja Down to Earth -levyille Zakk kävi vetämässä studiossa kitarat, muttei biisejä kummemmin kirjoitellut tai keikoilla soitellut. Keikoilla soitti Joe Holmes ja Alex Skolnick kai myös jonkin verran. Jerry Cantrell soitti Under Cover -levylle kitarat. Zakk palasi sitten Black Rainilla kunnolla remmiin ja kirjoitti levylle biisejäkin. Seuraavassa hetkessä olikin ulkona bändistä ja Gus G tuli tilalle. Myöhemmin Zakk soitti joillain Ozzy and Friends -kiertueen keikoilla ja liittyi bändiin uudestaan muutama vuosi sitten. Sitten jossain vaiheessa Ozzy kertoi kirjoittaneensa uuseja biisejä Steve Stevensin kanssa. Mitä lie niille biiseille käynyt? Sitten viimeisimpänä käänteenä Ozzy menikin studioon Andrew Wattin kanssa uusimman levyn tiimoilta. "Koska musiikin voidaan havaita koostuvan melodiasta ja rytmistä, on kiinnitettävä huomiota siihen vaikutukseen, mikä niillä on kasvatukseen." - Aristoteles |
krautio 22.07.2020 18:22:20 | |
---|
Itseä ei yhtään haittaa, että Wylde ei ole mukana kirjoitussessioissa. Aika on näyttänyt niin soolotuotannon kuin Ozzyn puolelta, että ei ole kummoinen säveltäjä. Livenä saa sitten soittaa minun puolesta. Hey Ho, Let's Go! |
Tympee Huttunen 22.07.2020 18:39:53 | |
---|
krautio: Itseä ei yhtään haittaa, että Wylde ei ole mukana kirjoitussessioissa. Aika on näyttänyt niin soolotuotannon kuin Ozzyn puolelta, että ei ole kummoinen säveltäjä. Livenä saa sitten soittaa minun puolesta. Olen kyllä eri mieltä. Kyllähän No Rest for the Wicked ja No More Tears on kaikinpuolin hyvää menoa. Parhaimmillaan Wylde oli Pride & Gloryn ja Book of Shadowsin aikaan. |
krautio 22.07.2020 19:50:53 (muokattu 22.07.2020 19:55:35) | |
---|
Nuo kaksi ovat hyviä levyjä, mutta siihen jää. Eihän nuo (Sharon?) itsekään usko No More Tearsin jälkeiseen materiaaliin yhtään. Tsekkasin 10-15 settilistaa 2010-luvulta, niin esim. Screamilta soittivat vain yhden biisin ja suurimmalla osalla eivät yhtään. Tympee Huttunen: Olen kyllä eri mieltä. Kyllähän No Rest for the Wicked ja No More Tears on kaikinpuolin hyvää menoa. Parhaimmillaan Wylde oli Pride & Gloryn ja Book of Shadowsin aikaan. Hey Ho, Let's Go! |
Icy-Sun 22.07.2020 20:59:41 | |
---|
No rest for the wicked ja No more tears on kyllä tosi hyviä levyjä. Ozzmosiksesta olen myös aina tykännyt, vaikka siinä alettiin tuottamaan jo Ozzyn laulu vähän tuollaiseksi mihinkä ollaan nykyään totuttu. Biisithän ko. levyllä ovat aivan loistavat, mutta käsittääkseni Wylde ei soita levyllä ollenkaan. Down to earthista eteenpäin kaikki julkaisut onkin olleet sitten aika tyhjänpäiväisiä. Ai niin tämähän oli Black Sabbath keskustelu... 13 oli myös lopulta aika tyhjänpäiväinen levy. Kuuntelin periaatteen vuoksi julkaisuvuonna sen monta kertaa, mutta olen huomannut, etten ole sen jälkeen koko tuotokseen koskenut. Ei siis mitään mieleenpainuvaa. Olisihan Iommilla ollut kuitenkin vahvaakin materiaalia valmiina. Esimerkiksi joskus 2000-luvulla livenä soitettu studiotallenteena julkaisematon Scary Dreams oli oikein Sabbathmainen aavemaisen hieno biisi. Myös Whos fooling who Iommin soololevyltä on 3/4 Black Sabbathin jäsenistön äänittämä ja olen aina tykännyt siitä biisistä. |
Hannubal 22.07.2020 21:26:40 | |
---|
Icy-Sun: 13 oli myös lopulta aika tyhjänpäiväinen levy. Kuuntelin periaatteen vuoksi julkaisuvuonna sen monta kertaa, mutta olen huomannut, etten ole sen jälkeen koko tuotokseen koskenut. Ei siis mitään mieleenpainuvaa. Olisihan Iommilla ollut kuitenkin vahvaakin materiaalia valmiina. Esimerkiksi joskus 2000-luvulla livenä soitettu studiotallenteena julkaisematon Scary Dreams oli oikein Sabbathmainen aavemaisen hieno biisi. Myös Whos fooling who Iommin soololevyltä on 3/4 Black Sabbathin jäsenistön äänittämä ja olen aina tykännyt siitä biisistä. Itse olen tykännyt tästä levystä, varsinkin loppupuolen biiseistä paljonkin. Age of reason, Live forever ja Damaged soul huuliharppuineen ovat komeita ja monipolvisia sävelmiä. Loner myös suoraviivaisuudessaan menevä tykitys. Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme. |
phiit 23.07.2020 09:35:42 | |
---|
Icy-Sun: Ozzmosiksesta olen myös aina tykännyt, vaikka siinä alettiin tuottamaan jo Ozzyn laulu vähän tuollaiseksi mihinkä ollaan nykyään totuttu. Biisithän ko. levyllä ovat aivan loistavat, mutta käsittääkseni Wylde ei soita levyllä ollenkaan. Wylde soittaa Ozzmosiksella kyllä mutta kiertueella livenä soitti Joe Holmes |