Bonham 29.04.2005 00:00:53 | |
---|
Heh. Täällä ei näköjään todellakaan voi sanoa Teräsbetonista mitään negatiivista ilman että tulee hirveä joukko ihmisiä paskomaan niskaan... Kai se on vähän kiinni siitä, miten sen sanoo... yks kaaho ei tykkää bändistä, mutta käyttää aikaa ja enregiaa sen haukkumiseen... mikäs hiton pointti siinä on? Vertailuna käyttää omia suosikkejaan, joiden sanoo olevan livenä parempia... pikku virhe; TV esiintyminen - Live keikka... no, mulla tulee kohta mieleen about 100 parempaa livebändiä ku tän heebon mainitsemat esimerkit (jotka olen kaikki nähnyt livenä)... kovin on hävettävää keuhkoomista minusta. TB lienee onnistunut, kun kovin keskustelua aiheuttaa. Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
Veikko 29.04.2005 00:01:40 | |
---|
Heh. Täällä ei näköjään todellakaan voi sanoa Teräsbetonista mitään negatiivista ilman että tulee hirveä joukko ihmisiä paskomaan niskaan... Ainahan tää tähän menee, sama se mikä orkka on kyseessä. Pirkanmaan passiivit - aktivismia vastaan |
Pelsi 29.04.2005 00:02:25 | |
---|
Heh. Täällä ei näköjään todellakaan voi sanoa Teräsbetonista mitään negatiivista ilman että tulee hirveä joukko ihmisiä paskomaan niskaan... Niinpä. Itselläni ei ole Teräsbetonista mitään pahaa sanottavaa, mutta on tuo touhu välillä naurettavaa molemmin puolin. Joku heittää provon, jonka metallitotuuden puolustajat nielevät kuin villisian taistelun aattona. Sitten jo kalistellaankin kalpaa ja taitetaan peistä. Eli, vihjeenä: Jos et pidä Metallitotuudesta (eli sinua ei ohjaa vaisto soturin), niin esitäthän sen hienovaraisesti. Kiitämme. Kalamies #3 >-)))> |
Jormaz 29.04.2005 00:02:50 | |
---|
Metallica. Lars Ulrich. Kirk Hammett. Yngwie Malmsteen. Huumeet, sivari, intti. Mielipiteitä? In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
superfly 29.04.2005 00:05:59 | |
---|
Metallica. Lars Ulrich. Kirk Hammett. Yngwie Malmsteen. Huumeet, sivari, intti. Mielipiteitä? Unohtui uskonto.... "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
Pelsi 29.04.2005 00:06:03 (muokattu 29.04.2005 00:07:15) | |
---|
EDIT: Myöhästyin. Kalamies #3 >-)))> |
elbowski 29.04.2005 00:06:31 | |
---|
Metallica. Lars Ulrich. Kirk Hammett. Yngwie Malmsteen. Huumeet, sivari, intti. Mielipiteitä? Kirk Hammett on PASKA! Nyt on kaikki Mnetin jalon keskustelun aiheet käsittelyssä. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
elbowski 29.04.2005 00:06:55 | |
---|
Ainii ja Lerssi on ihan hidas, ku se laahaa kokoaika! Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Bella Italia #2 |
Jormaz 29.04.2005 00:07:23 | |
---|
Nyt kyllä pilasin ketjun lopullisesti. Mutta ei se mitään, mä keitän teetä ja jatkan Simpsonien 5-kauden kattelua. In Goth We Trust! The 666 Club #4
elbowski 29.04.2005 00:07:59 | |
---|
Nyt kyllä pilasin ketjun lopullisesti. Mutta ei se mitään, mä keitän teetä ja jatkan Simpsonien 5-kauden kattelua. Eiku jää tänne keskustelemaan Kirkin wahittelun paskuudesta! Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Bella Italia #2 |
Jormaz 29.04.2005 00:08:41 (muokattu 29.04.2005 00:09:07) | |
---|
Eiku jää tänne keskustelemaan Kirkin wahittelun paskuudesta! Se käyttää wahia liikaa ja tyylitajuttomasti. Yrittää peittää virheensä wahittelulla. Sillä on rumat viikset. L: Hetfield on plösö. In Goth We Trust! The 666 Club #4
elbowski 29.04.2005 00:09:11 | |
---|
Se käyttää wahia liikaa ja tyylitajuttomasti. Yrittää peittää virheensä wahittelulla. Sillä on rumat viikset. Nii ja se tiluttaa ihan huonosti niinko. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Bella Italia #2 |
sellisti 29.04.2005 00:09:54 | |
---|
DADA & Juuso 28.4. klo 21.00 (eli nyt) - Öljyttyjä Miehiä Tuomas & DADA 28.4. klo 21.00 (eli nyt) - Öljyttyjä Miehiä Tuomas & Juuso 28.4. klo 21.00 (eli DADA) - Öljyttyjä Miehiä Tuomas & Juuso 28.4. klo 21.00 (eli nyt) - DADA Miehiä Tuomas & Juuso 28.4. klo 21.00 (eli nyt) - Öljyttyjä DADOJA Mikä näistä? "Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?" |
elbowski 29.04.2005 00:11:05 (muokattu 29.04.2005 00:11:33) | |
---|
DADA & Juuso 28.4. klo 21.00 (eli nyt) - Öljyttyjä Miehiä Tuomas & DADA 28.4. klo 21.00 (eli nyt) - Öljyttyjä Miehiä Tuomas & Juuso 28.4. klo 21.00 (eli DADA) - Öljyttyjä Miehiä Tuomas & Juuso 28.4. klo 21.00 (eli nyt) - DADA Miehiä Tuomas & Juuso 28.4. klo 21.00 (eli nyt) - Öljyttyjä DADOJA Mikä näistä? Ei mikään, Kirk on ihan paska! E. Nyt lopetan, tulee muuten jäähyvä. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Bella Italia #2 |
McNulty 29.04.2005 00:14:42 | |
---|
Unohtui uskonto.... ja politiikka, pakolaiset jne :) "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
McNulty 29.04.2005 00:15:41 | |
---|
DADA & Juuso 28.4. klo 21.00 (eli nyt) - Öljyttyjä Miehiä Tuomas & DADA 28.4. klo 21.00 (eli nyt) - Öljyttyjä Miehiä Tuomas & Juuso 28.4. klo 21.00 (eli DADA) - Öljyttyjä Miehiä Tuomas & Juuso 28.4. klo 21.00 (eli nyt) - DADA Miehiä Tuomas & Juuso 28.4. klo 21.00 (eli nyt) - Öljyttyjä DADOJA Mikä näistä? DADA & DADA 28.4. klo 21.00 (eli DADA) - DADATTUJA Miehiä "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
elbowski 29.04.2005 00:17:30 | |
---|
DADA & DADA 28.4. klo 21.00 (eli DADA) - DADAttuja DADAja Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Bella Italia #2 |
Pelsi 29.04.2005 00:25:22 | |
---|
No voi hyvä luoja... Lukkoa ja bannia. Kalamies #3 >-)))> |
McNulty 29.04.2005 00:33:10 (muokattu 29.04.2005 00:35:00) | |
---|
Mikä muuten tuossa huumorihevissä kiehtoo? Vai voidaanko sanoa jo että pelleilyssä? Eihän huumorissa ole mitään vikaa kun sitä on sopivin annoksin (esim. Helloween - Heavy Metal Hamsters)... pitäähän se pilke olla silmäkulmassa aina että hommasta ei katoa hauskuus... mutta tuollaiset laskelmoidut ylilyönnit on mielestäni turhia jopa säälittäviä. Vai kävikö tässä niin että kun myyntikäyrä nousikin niin bändi päätti rahastaa kuluttajien eurot pois? Minun rahojani eivät kyllä saa :) Itse en tykkää Peräsbetonista sen takia, että se on epäuskottava, teennäinen tuote. Musiikillisesti se ei tarjoa yhtikäs mitään uutta, sanoitukset ovat kornit (ei edes humoristiset)... jne jne. Oliko tuo sopivasti perusteltu? EDIT: No voi hyvä luoja... Lukkoa ja bannia. Elä ota sitä vakavasti :) Kesäkin tulee ja kaikkea... nyt pitää olla positiivisella mielellä liikenteessä. Pepsodentit kehiin niin on kaikilla hauskempaa. "I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott |
Bonham 29.04.2005 00:37:13 | |
---|
Mikä muuten tuossa huumorihevissä kiehtoo? Vai voidaanko sanoa jo että pelleilyssä? Eihän huumorissa ole mitään vikaa kun sitä on sopivin annoksin (esim. Helloween - Heavy Metal Hamsters)... pitäähän se pilke olla silmäkulmassa aina että hommasta ei katoa hauskuus... mutta tuollaiset laskelmoidut ylilyönnit on mielestäni turhia jopa säälittäviä. Vai kävikö tässä niin että kun myyntikäyrä nousikin niin bändi päätti rahastaa kuluttajien eurot pois? Minun rahojani eivät kyllä saa :) Itse en tykkää Peräsbetonista sen takia, että se on epäuskottava, teennäinen tuote. Musiikillisesti se ei tarjoa yhtikäs mitään uutta, sanoitukset ovat kornit (ei edes humoristiset)... jne jne. Oliko tuo sopivasti perusteltu? EDIT: Elä ota sitä vakavasti :) Kesäkin tulee ja kaikkea... nyt pitää olla positiivisella mielellä liikenteessä. Pepsodentit kehiin niin on kaikilla hauskempaa. No minusta koko hevi lajina on hyvin humoristinen moninaisine ilmentymineen: on kirkonpolttajaa ja jos jonkinlaista valkonaamaa... Miten se vaan aina onkin niin, että suurimmat huutajat löytyy niistä hevidiggaresita? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |