Aihe: Metallica
1 2 3 4 5296 297 298 299 300497 498 499 500 501
Röntgen-Jeesus
19.01.2015 21:48:22

Tuli kuunneltua Lulu ja edelleen kuulostaa hyvältä. Musiikillisesti samansuuntainen meininki kelpaisi itselleni tulevalla Metallica-levyllä. Lululla on vivahteita 80-luvun meiningistä Loadien tyylisuuntaan.
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Ruutukunkku
20.01.2015 11:39:58
Missäs helvetissä se Newsted nyt oikeen luuraa? Sillähän lähti hyvällä draivilla se oma bändi liikenteeseen ja nytkö sekin on jo kuopattu? Herrasta ei taida edes internetistä löytää mitään uutisia enää. Meni herne nenään facebuukin takia?!

Onko Jasonista tulossa uusi "Mustaine", jolla on kaikki haavat auki joka suuntaan ja välillä pitää kiukutella? Kaippa Metallica tarvitsee aina yhden ex-jäsenen, joka ei ole ihan sinut itsensä ja/tai maailman kanssa.
You are number six
kkaarre
20.01.2015 13:24:30
Ruutukunkku: Onko Jasonista tulossa uusi "Mustaine", jolla on kaikki haavat auki joka suuntaan ja välillä pitää kiukutella? Kaippa Metallica tarvitsee aina yhden ex-jäsenen, joka ei ole ihan sinut itsensä ja/tai maailman kanssa.

Ei kai nyt sentään mitään tommosta. Mulla mennyt ohitte tää facebook-juttu kokonaan. Mitähän siinä tapahtui? Siinä Newstedin levyllä on ihan hyvä meininki ja pari hyvääkin biisiä. Just joku aika sitten sitä kuuntelin.
Se on se viina, se on se viina.
Torniojaws
20.01.2015 17:53:23

Sipesuikka: Ei kai nyt sentään mitään tommosta. Mulla mennyt ohitte tää facebook-juttu kokonaan. Mitähän siinä tapahtui?

Joku esiintyi Jason Newsteadinä ja teki jotain pahempaa jekkua. Tarina ei kerro mitä. Oikea Jason päätti sitten hoitaa homman siivoamalla itsensä pois koko nettipreesensistä.
Vortech Industrial Death Metal
Meadow
20.01.2015 18:02:45
Kehtaiskohan tälle vuodelle odotella jo levyä? Death Magneticin ikäiset lapset aloittavat tänä vuonna jo peruskoulun, herranjestas. Lords of Summer nyt oli melkoista ripulia, joten odotukset ovat aika lailla pakkasen puolella.
Torniojaws
20.01.2015 18:04:49

Meadow: Kehtaiskohan tälle vuodelle odotella jo levyä? Death Magneticin ikäiset lapset aloittavat tänä vuonna jo peruskoulun, herranjestas. Lords of Summer nyt oli melkoista ripulia, joten odotukset ovat aika lailla pakkasen puolella.

http://www.blabbermouth.net/news/me … allica-rocking-along-in-the-studio/

Mutta noilla jannuillahan on vähän Wintersun-tautia, että varmaan sitten 2016 voi odotella jotain konkreettisempaa vahvistusta.
Vortech Industrial Death Metal
Meadow
20.01.2015 18:11:22
Torniojaws: http://www.blabbermouth.net/news/me … allica-rocking-along-in-the-studio/

Mutta noilla jannuillahan on vähän Wintersun-tautia, että varmaan sitten 2016 voi odotella jotain konkreettisempaa vahvistusta.

Katohan. Ei ole ainakaan vielä kuulunut tuottajasta mitään puhetta. Varmaan se Rubin on taas hommattu studion sohvalle syömään sipsejä ja nyökyttelemään päätään.
Arkka
20.01.2015 18:14:12

Torniojaws: Joku esiintyi Jason Newsteadinä ja teki jotain pahempaa jekkua. Tarina ei kerro mitä. Oikea Jason päätti sitten hoitaa homman siivoamalla itsensä pois koko nettipreesensistä.

Mulla on toi sama ongelma. Varsinkin viikonloppuisin joku meikäläisenä esiintyvä tekee jäynää tälläkin foorumilla.
heviäijä
20.01.2015 18:38:10
Ite en ymmärrä niitä tyyppejä jotka kuuntelee metallicaa eikä siedä megadethia ja toisinpäin. mä tykkään molemmista ihan pe*keleesti
Bullitt
20.01.2015 18:55:42
heviäijä: Ite en ymmärrä niitä tyyppejä jotka kuuntelee metallicaa eikä siedä megadethia ja toisinpäin. mä tykkään molemmista ihan pe*keleesti

Itse en ymmärrä niitä tyyppejä, jotka ei siedä Metallicaa mutta kuuntelee Megadethiä. Mä tykkään Metallicasta ja Megadeth on lähinnä paskempi versio siitä.
Good people drink good beer.
heviäijä
20.01.2015 22:44:55
Bullitt: Itse en ymmärrä niitä tyyppejä, jotka ei siedä Metallicaa mutta kuuntelee Megadethiä. Mä tykkään Metallicasta ja Megadeth on lähinnä paskempi versio siitä.

Niin no miten sen ottaa onhan nuo erillaisia ku vähän enemmän kuuntelee. Ite kuuntelen metallican 5 ekaa levyä ja megadethiltä sieltä täältä. Tykkään molemmista
Super-Jari
20.01.2015 23:01:33
Bullitt: Itse en ymmärrä niitä tyyppejä, jotka ei siedä Metallicaa mutta kuuntelee Megadethiä. Mä tykkään Metallicasta ja Megadeth on lähinnä paskempi versio siitä.

Ai vähän niinku Blind Guardian on paskempi versio Acceptista?
heviäijä
20.01.2015 23:03:51
enpä oo hirveesti kuunnellu kumpaakaan
Ruutukunkku
21.01.2015 10:36:46
Bullitt: Mä tykkään Metallicasta ja Megadeth on lähinnä paskempi versio siitä.

Ei Megadeth kyllä millään tavalla ole minkäänlainen versio Metallicasta. Jos yhtään enemmän kuuntelee, niin ei se musiikki kyllä ole mitenkään samanlaista. Just ja just voi niputtaa samaan genreen. Sikäli kun nykyään mitään genrejä on olemassakaan. (Tai siis niitä on ihan liikaa).

2000- luvulla Megadeth on kyllä pyyhkinyt Metallicalla lattioita.

Pidän molemmista paljon.
You are number six
heviäijä
21.01.2015 10:56:38
Ruutukunkku: Ei Megadeth kyllä millään tavalla ole minkäänlainen versio Metallicasta. Jos yhtään enemmän kuuntelee, niin ei se musiikki kyllä ole mitenkään samanlaista. Just ja just voi niputtaa samaan genreen. Sikäli kun nykyään mitään genrejä on olemassakaan. (Tai siis niitä on ihan liikaa).

2000- luvulla Megadeth on kyllä pyyhkinyt Metallicalla lattioita.

Pidän molemmista paljon.

Täysin samaa mieltä mitään
heviäijä
21.01.2015 10:57:10
Metallicalta pois ottamatta (Vanha metallica)
phiit
21.01.2015 11:06:37 (muokattu 21.01.2015 11:10:11)

https://ruthdehaas.files.wordpress.com/2012/12/triple-facepalm.jpg

Jotain järkevää tästä ammentaen molemmat ovat luoneet omat juttunsa mutta ei voi mitenkään sanoa kumpaakaan edes etäisesti toistensa kuuloseks.
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
Regalis Apertura
21.01.2015 11:32:52
Siis onhan Megadeth soitannollisestikin teknisempää kamaa kuin Metallica. Ainakin vanhemmat levyt. Uskaltaisiko sanoa peräti "vaativampaa" mitä sooloihin tulee?
allupatukka
21.01.2015 12:04:53

Ruutukunkku: Ei Megadeth kyllä millään tavalla ole minkäänlainen versio Metallicasta. Jos yhtään enemmän kuuntelee, niin ei se musiikki kyllä ole mitenkään samanlaista. Just ja just voi niputtaa samaan genreen. Sikäli kun nykyään mitään genrejä on olemassakaan. (Tai siis niitä on ihan liikaa).

Kyllä. Kai ne samalta kuulostavat jos musiikkimaku on muuten Petri Nygårdia ja Klamydiaa.
"Se sktisopatukka kun ei näe omaa patukkaansa pitemmälle eli jää alle senttiin." KooAa
phiit
21.01.2015 12:12:06
Regalis Apertura: Siis onhan Megadeth soitannollisestikin teknisempää kamaa kuin Metallica. Ainakin vanhemmat levyt. Uskaltaisiko sanoa peräti "vaativampaa" mitä sooloihin tulee?

Tämä juuri! Rumputyöskentelyssäkin on havaittavissa "pientä" eroa :P wanha mutta toimii silti :D
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)