Räkkipeli 08.07.2007 19:16:19 (muokattu 08.07.2007 19:16:28) | |
---|
Mayhem on kuule vienyt jo koko käden ja napannut sieluni helvetin syövereihin, paluuta ei enää ole...:-) hehe. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Nassu Muunvalo 08.07.2007 20:54:39 | |
---|
Mayhem on kuule vienyt jo koko käden ja napannut sieluni helvetin syövereihin, paluuta ei enää ole...:-) Hyvä. Parantuminen alkaa ongelman myöntämisestä. Mutta olet väärässä, voit vielä pelastautua. Tiedän sen itse, olen joskus ollut samanlaisessa tilanteessa ja voin vakuuttaa, että mitä aikaisemmin aloitat paluun takaisin, sitä helpommin se käy. Pääasia on, että tiedät, ettet ole yksin. Tästäkin yhteisöstä löytyy varmasti monia, jotka ovat valmiita auttamaan sinua. Sinun on vain otettava ensimmäinen askel. Hui! Muistot vain valtasivat mieleni. Kaikki lähti ihan tavallisesta diggailusta, kuunneltiin bändiä kavereiden kanssa. Pikku hiljaa alkoi levyjä ilmestyä ympäri kämppää, kuvia seinille ja kaikenlaista muutakin krääsää. Koulusta kun pääsin, niin ensimmäisenä piti laittaa levy soimaan ja ilta siinä sitten menikin. Silmäni avautuivat, kun en enää pystynyt edes kouluun keskittymään vaan olin ottanut levyn mukaan jo kouluunkin! Uskomattoman vastuutonta käyttäytymistä, kuka tahansa olisi voinut altistua tuolle musiikille. Nyt olen kuitenkin parantunut. Täytyy kyllä myöntää, että aina silloin tällöin tulee vielä tuon bändin levyjä kuunneltua, mutta nykyään onnistun pitämään kuuntelun aisoissa. Päivä kerrallaan jatketaan eteen päin ja vielä joskus olen kokonaan parantunut. "Eihän ne oo sitsit eikä mitkää ellei muisti ala pätkii ja oksennus lennä"
-Dille69 |
Ziggy Bubba 08.07.2007 20:59:19 | |
---|
Hih, Nassu onkin hassu - mä jo luulin... :) You said a' what now? |
InYourFace90 12.08.2007 16:47:36 | |
---|
Up The Irons! |
Tympee Huttunen 12.08.2007 17:12:20 | |
---|
http://www.ironmaiden.com/index.php?categoryid=8&p2_articleid=655 Mitäs mieltä olette tuosta? Fani vai muuten vaan pitää tota? Nuo valmiiksi kulutet heavypaidat ovat muodissa. Viime kesänä Ruotsissa, kohta myös täällä. Harmi, että heitin aikoinaan kaikki omani pois. Ne olisi nyt kovaa valuuttaa. Hauskaa on myös, että kohta ne kaikki kaksikymmentä vuotta samoja IM-paitoja pitäneet hevijampat ovat kohta taas muodikkaita. Niin se muodin viisari kääntyy. |
Pelsi 12.08.2007 17:35:06 | |
---|
Nuo valmiiksi kulutet heavypaidat ovat muodissa. Viime kesänä Ruotsissa, kohta myös täällä. Juu. Paikallisissa rättikaupoissa oli jo viime kesänä tuollaisia kulahtaneita Maidenin ja Motörheadin paitoja, mutta viimeistään nyt taitavat tulla oikein muotiin, kun Beckhamkin pitää. |
InYourFace90 12.08.2007 18:07:06 | |
---|
Juu. Paikallisissa rättikaupoissa oli jo viime kesänä tuollaisia kulahtaneita Maidenin ja Motörheadin paitoja, mutta viimeistään nyt taitavat tulla oikein muotiin, kun Beckhamkin pitää. Minäkin taisin nähdä jossain. Onewayssa ehkäpä? Oli kuitenkin Maidenin ekan levyn kansikuva siinä ja hintaa oli lähemmäs 40€(?!). Up The Irons! |
KTULU 12.08.2007 20:15:27 | |
---|
Juu. Paikallisissa rättikaupoissa oli jo viime kesänä tuollaisia kulahtaneita Maidenin ja Motörheadin paitoja, mutta viimeistään nyt taitavat tulla oikein muotiin, kun Beckhamkin pitää. H&M:ssäkin on tollasia ollut. jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf |
Räkkipeli 13.08.2007 14:40:06 | |
---|
H&M:ssäkin on tollasia ollut. Vitti, no nehän pitää sit kaivaa kaapista!!1 Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Rumpali Rölli 16.08.2007 00:23:33 | |
---|
Jotenkin liikutuin kappaleesta The Reincarnation of Benjamin Breeg. Ja tuo Iron Maidenin vanha tuotanto kolahtaa hyvin. Jostain syystä myös Dance of the Death levy oli minun mieleeni sen hitaiden mutta ytimekkäiden kappaleiden takia :). Where the darkness and lightness collides
There i shall stand
There is the place i am.. |
InYourFace90 16.08.2007 00:25:53 | |
---|
Jotenkin liikutuin kappaleesta The Reincarnation of Benjamin Breeg. Ja tuo Iron Maidenin vanha tuotanto kolahtaa hyvin. Jostain syystä myös Dance of the Death levy oli minun mieleeni sen hitaiden mutta ytimekkäiden kappaleiden takia :). Mullakin jotenkin kolahtaa nykyään parhaiten 2000-luvun levyt. Ainakin ovat ovat olleet eniten kuuntelussa. Up The Irons! |
jeps 16.08.2007 10:58:27 | |
---|
2000-luvun levyistä löytyy hyviä biisejä mutta ei ne klassikoille pärjää. |
Lärvätsalo 16.08.2007 11:50:30 | |
---|
2000-luvun levyistä löytyy hyviä biisejä mutta ei ne klassikoille pärjää. Samaa mieltä. Tekisivätpä seuraavaksi kunnon hifilevyn tyyliin 7th son tai Somewhere In Time, nämä "paluu juurille" tai "livesaundiset" levyt eivät vaan toimi, mieluummin kuuntelen oikeita livetaltiointeja. |
timus 16.08.2007 11:59:30 | |
---|
Samaa mieltä. Tekisivätpä seuraavaksi kunnon hifilevyn tyyliin 7th son tai Somewhere In Time, nämä "paluu juurille" tai "livesaundiset" levyt eivät vaan toimi, mieluummin kuuntelen oikeita livetaltiointeja. Vaikka kovasti diggaan tuota viimeisintä plattaa, niin tosiaan tuo ajatus "Timen" henkeen tehdystä levystä houkuttaisi. Onkohan tuosta mahdollisesta kiertueesta Powerslave, SIT ja 7th -levyjen tiimoilta mitään faktaa asiaa vielä. Vai kuvittelenko vain, että noiden levyjen tiimoilta tehtäisiin jotain samaan tyyliin kuin Early Years oli. Hello Cleveland!!!! |
Wash Burn 16.08.2007 12:54:08 | |
---|
Onkohan tuosta mahdollisesta kiertueesta Powerslave, SIT ja 7th -levyjen tiimoilta mitään faktaa asiaa vielä. Vai kuvittelenko vain, että noiden levyjen tiimoilta tehtäisiin jotain samaan tyyliin kuin Early Years oli. Faktasta en tiedä mutta huhuja on liikkeellä. Ainakin viime syksyn keikalla Bruce uhosi että 2008 mukana on myös pyramidit ja show on suurin mitä Maiden on koskaan Suomeen tuonut. Jos kuvitteletkin niin etpä ole ainoa. |
-Cale 16.08.2007 13:03:37 | |
---|
Nuo valmiiksi kulutet heavypaidat ovat muodissa. Viime kesänä Ruotsissa, kohta myös täällä. Harmi, että heitin aikoinaan kaikki omani pois. Ne olisi nyt kovaa valuuttaa. Hauskaa on myös, että kohta ne kaikki kaksikymmentä vuotta samoja IM-paitoja pitäneet hevijampat ovat kohta taas muodikkaita. Niin se muodin viisari kääntyy. Juuri töissä olen pitänyt vanhoja kulahtaneita hevipaitoja, mm. Maidenin ja Metallican. Ei taida enää raaskita kun kerran noin kovassa huudossa ovat... |
Räbbänä 16.08.2007 14:00:32 | |
---|
Faktasta en tiedä mutta huhuja on liikkeellä. Ainakin viime syksyn keikalla Bruce uhosi että 2008 mukana on myös pyramidit ja show on suurin mitä Maiden on koskaan Suomeen tuonut. Jos kuvitteletkin niin etpä ole ainoa. Melekosen kuhinan eräällä forumilla kyllä aiheutti Youtubesta löytynyt pätkä Rooman(?) keikalta, jossa bruce nykäisi lyhyehkön pätkän Alexander the Greatiä. Oisko viimeinkin aika kypsä kyseiselle biisille? "Te epäuskoiset! Te etsitte saatanan viestiä, mutta minä olen Sundqvist."
"Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing!" |
Gaines 16.08.2007 14:04:11 | |
---|
Laanilan Nesteellä (jossa muutoinkin kaikki tietäjät majailevat) kuului varma tieto että Maiden tulisi ensvuonna Olympiastadionille. Lieneekö varma vai "varma" tieto, olishan se lähdettävä jos...vaan miten lie? Jäitä ammeeseen Jepson! Herra kylpee pian! |
InYourFace90 16.08.2007 15:58:16 | |
---|
Melekosen kuhinan eräällä forumilla kyllä aiheutti Youtubesta löytynyt pätkä Rooman(?) keikalta, jossa bruce nykäisi lyhyehkön pätkän Alexander the Greatiä. Oisko viimeinkin aika kypsä kyseiselle biisille? Se veti sen ihan vaan vittuillakseen, että kaikki luulee heidän soittavan sen. Se on moneen kertaan sanottu, että sitä ei tulla koskaan soittamaan, koska siinä ei ole livenä yhtä paljon "tunnelmaa". Tai näin ainakin Steve on sanonut. Up The Irons! |
Guitarwall 16.08.2007 17:37:47 | |
---|
Faktasta en tiedä mutta huhuja on liikkeellä. Ainakin viime syksyn keikalla Bruce uhosi että 2008 mukana on myös pyramidit ja show on suurin mitä Maiden on koskaan Suomeen tuonut. Jos kuvitteletkin niin etpä ole ainoa. Viimesimmässä FC MAGissa mainitaan kyllä ens vuoden kiertue "World Slavery Tour"-reinkarnaationa, joten ei se enään millään kovin hataralla huhupohjalla ole. Nyt menneen kesän suunnilleen jokaisella keikalla Bruce myös puhui spiikeissään että näin tehdään ja lauleskellaan jotain muinaisista merimiehistä jne. http://www.mikseri.net/constantine |