Aihe: Mötley Crüe vs W.A.S.P.
1 2 3 4 5
TVCasualty
12.06.2005 20:07:53

eiköhän Nikki oo kuitenkin kaikkien aikojen "huonoin kuuluisa basisti".

Sid Vicious?

Ja kyllä W.A.S.P on kaikin tavoin ja monin kerroin ja milloin vaan parempi bändi kuin Mötley Crue, IMO.
Flash
13.06.2005 08:49:27

Niin no sehän on vähän sellainen homma, että jos bändin live-show sisältää verta, sisäelimiä ja sirkkeleitä, niin eipä sitä stadikoille päästetä.. oli biisit miten hyviä tahansa. valitettavasti. liian raakaa suurelle yleisölle..

Noh, olihan Alice Cooperilla jo 70-luvun alussa giljotiinit yms. lavalla, joten ei se siitäkään ole kiinni. W.A.S.P.illa vain ei kertakaikkiaan ole tarpeeksi suureen yleisöön vetoavia biisejä (=hittejä). Ja ei se mitään, ihan hyvä niin..
There Is A Light That Never Goes Out
gogo
13.06.2005 09:58:35
W.A.S.P.illa vain ei kertakaikkiaan ole tarpeeksi suureen yleisöön vetoavia biisejä (=hittejä). Ja ei se mitään, ihan hyvä niin..

Wild Child, I Wanna Be Somebody, On Your Knees, Blind In Texas, L.O.V.E. Machine... Mä en o kuullu Mötleyltä vielä yhtään noin vetäviä kertsejä:)
oksettaa.
slowdive
13.06.2005 10:55:42
kumpi on tällä hetkellä kovemmassa vedossa?

No eipä nuo WASP:in nykytekemiset kyllä kiinnosta yhtään, mutta Mötley Crüe on mahtava, eli ääni sille.
NightTrain
13.06.2005 11:21:29
WASP.

Mötleyllä on hyviä biisejä ehkä 5, WASPilla 50. Blackie on kovis.
Flash
13.06.2005 16:13:00

Wild Child, I Wanna Be Somebody, On Your Knees, Blind In Texas, L.O.V.E. Machine... Mä en o kuullu Mötleyltä vielä yhtään noin vetäviä kertsejä:)

Oli sitten kuin vetäviä kertsejä hyvänsä niin nuo (sinänsä loistavat) biisit eivät ole mitään isoja hittejä sanan varsinaisessa merkityksessä (listamenestys, sinkkumyynti jne.).
There Is A Light That Never Goes Out
gogo
13.06.2005 17:05:27
Oli sitten kuin vetäviä kertsejä hyvänsä niin nuo (sinänsä loistavat) biisit eivät ole mitään isoja hittejä sanan varsinaisessa merkityksessä (listamenestys, sinkkumyynti jne.).

No totta kyllä kun asian noin miettii. Mutta turhahan tästä on kättä vääntää tän enempää..
oksettaa.
L.C.F
14.06.2005 14:23:58
Äpsölyytli W.A.S.P.
Ratiritiralla kutsuu valhalla! Pastilli?
-jonne-
14.06.2005 22:46:55
Vaan on se Ozzykin lepakoita syönyt ym. isoilla areenoilla.

Toi Ozzyn lepakkojuttu on vähän sulla hakusessa..sekun sattu olemaan 'vahinko'..joku yleisöstä heitti oikean kuolleen lepakon lavalle..Ozzy luuli sitä leluksi, koska se ei liikkunut (kuten kuolleet yleensä tekevät). Niinpä se päätti sitten purasta lepakolta pään irti ja tajus kauhuissaan että se oli oikea.
sellisti
14.06.2005 23:32:42 (muokattu 14.06.2005 23:34:02)
Toi Ozzyn lepakkojuttu on vähän sulla hakusessa..sekun sattu olemaan 'vahinko'..joku yleisöstä heitti oikean kuolleen lepakon lavalle..Ozzy luuli sitä leluksi, koska se ei liikkunut (kuten kuolleet yleensä tekevät). Niinpä se päätti sitten purasta lepakolta pään irti ja tajus kauhuissaan että se oli oikea.

Tiedetään kyllä. Tahallinen kärjistys, eikä se ollut edes jutun pointti. Tarkoitin että ylipäätään tuollaista shokeeraavaa toimintaa on lavalla harrastettu muidenkin kuin W.A.S.P.:in toimesta; ei sen enää nykypäivänä luulisi olevan keikkajärjestäjille niin vaikea paikka kun ei mistään uudesta ja järkyttävästä asiasta ole enää kysymys.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
meanbone
15.06.2005 01:17:47
Ehdottomasti W.A.S.P. on parempi. Ei Mötiköissäkään mitään vikaa ole, mutta W.A.S.P. on musiikillisesti aivan eri tasolla verrattuna Mötley Crüeen. W.A.S.P. on minusta yksi maailman parhaista bändeistä, ja olen kuunnellut sitä jo ihan pikkunappulasta lähtien, joten mitäpä tässä sen enempää selittelemään.
I'm gonna take you to the bank, Senator Trent. To the blood bank! -Steven Seagal - Hard To Kill
lasol
15.06.2005 10:12:11

Niin kyllähän ne Anssi Kelankin kertsit aika vetäviä on =D
gogo
15.06.2005 10:37:19
Niin kyllähän ne Anssi Kelankin kertsit aika vetäviä on =D

No ei mun mielestä vaan.
oksettaa.
Iscariah
12.08.2005 18:05:51
WASP til' death! mötikkä on karmeeta kuraa muutenkin. jätkillä on yksi hyvä levy ja ne yrittää muutenkin vaan kopioida waspin shockrock imagoa. eli oikea vastaus on wasp
J_Mantyla
12.08.2005 18:33:45
Crue

On olemassa vain yksi Tommy Lee
Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön
Ziggy Bubba
12.08.2005 19:24:16 (muokattu 12.08.2005 23:49:09)

Aika vaikea näitä kahta 80-luvun helmeä on kuunnella ilman pientä nousuhumalaa ja massiivista nostalgiannälkää. Musiikin puolesta WASP vie voiton, sikailussa Mötikkä on taas voittamaton.

Kummankaan bändin olemassaolo ei ole mun mielestä nykyään perusteltu. Pankaas fabut jo ne pillit pussiin... Noista kasarihevibändeistä varmaan kaikki on tehny comebackin, ei ois tarvinnut. Tämä koskee myös Twisted Sisteriä.
www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet!
shovi
12.08.2005 20:37:59
Kummankaan bändin olemassaolo ei ole mun mielestä nykyään perustelu. Pankaas fabut jo ne pillit pussiin...

Hienoa että näitä totuuden torvia vielä löytyy ;>
"Hoho." -Samuel Hovi
Ziggy Bubba
12.08.2005 23:57:00

Hienoa että näitä totuuden torvia vielä löytyy ;>

Noh, monsieur Torvi, kerropas mulle mitä uutta näillä äijillä on tarjota 80-luvun jälkeen... Kilojen lisäksi siis? Hyviä biisejä???

Varsin hienoa musaahan nämä bändit tekivät aikoinaan, mutta eivät MINUN MIELESTÄNI enää. Miksi he siis tulevat joukolla takaisin... ? Kerros tietämättömälle.

Typerästi lainattu muuten vain osaa tekstistä. Perustelut on teille epäilevän viileille tuomaille MYÖS suositeltavia..
www.mikseri.net/sigkk Fattest shit on the planet!
Angus
13.08.2005 01:08:56

Kummankaan bändin olemassaolo ei ole mun mielestä nykyään perusteltu. Pankaas fabut jo ne pillit pussiin... Noista kasarihevibändeistä varmaan kaikki on tehny comebackin, ei ois tarvinnut. Tämä koskee myös Twisted Sisteriä.

Niin paitsi unohdat yhden asian, W.A.S.P. ei ole koskaan lopettanut! Mötleyn comeback nyt on mielestäni ainakin aivan turha, mutta mielestäni W.A.S.P.:ia ei kuitenkaan samaan kastiin kannata lukea. Ja onhan W.A.S.P.:lla aika älyttömiä, musiikillisesti suuria, teoksia kuten Crimson Idol. Mites Mötleyllä?
Totuuden henki johda sinä meitä... harhaan!
slowdive
13.08.2005 09:58:45
Mites Mötleyllä?

Nippu hyviä biisejä joita ihmiset tykkää edelleen kuunnella, levyltä ja livenä. Mitä muuta sitä rockbändi tarvii että on oikeutettu olemassaoloonsa? Eipä siinä ole ne WASP:lla ole paljoa "teokset" auttanut, ainakaan menestystä mitattaessa, Blackie kiertää pikkuklubeja palkollistensa kanssa ja Mötley Crüen kiertue on vuoden menestyneimpien joukossa.
"One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)