Aihe: Tuomas & Juuso 28.4. klo 21.00 (eli nyt) - Öljyttyjä Miehiä
1 2 3 4 5
Cathi777
28.04.2005 23:02:34 (muokattu 28.04.2005 23:03:25)

Samaa tuubaa tai loistoa noi sun esimerkit on. TB:ssä on idis joka on lyönyt läpi. Sen kesto tullaan näkemään. Näistä "suomi hevi" poppoista ainoa jonka levyn jopa ostin. Noi muut pistää vaihtaan kanavaa mm. radiossa.

Nyt puhuttiin livemeiningistä noissa mun esimerkeissä. On jokaisella ihan eri meininki TB:llä. Niin ja mitä siihen jylhyyteen tulee niin olisivat edes olleet jylhän näköisiä, mutta kun eivät olleet. En nähnyt bändissä mitään syytä miksi sitä pitäisi mennä livenä katsomaan, vaikka sen musiikki olisi ollut hyvää. Levyjä voi kuunnella kotonakin. Ja ei varmasti tule tämä kauaa kestäämään tai sitten tason on noustava merkittävästi. Koska ei ne Juuson ja Peltsin ja kumppaneiden huumoribiisitkään kovin kauaa oo hittinä pysyneet.
Only pop music can break my heart...
Tikru.
28.04.2005 23:05:16
Nyt puhuttiin livemeiningistä noissa mun esimerkeissä. On jokaisella ihan eri meininki TB:llä. Niin ja mitä siihen jylhyyteen tulee niin olisivat edes olleet jylhän näköisiä, mutta kun eivät olleet. En nähnyt bändissä mitään syytä miksi sitä pitäisi mennä livenä katsomaan, vaikka sen musiikki olisi ollut hyvää. Levyjä voi kuunnella kotonakin. Ja ei varmasti tule tämä kauaa kestäämään tai sitten tason on noustava merkittävästi. Koska ei ne Juuson ja Peltsin ja kumppaneiden huumoribiisitkään kovin kauaa oo hittinä pysyneet.

mee ensin kattomaan tb:n keikka ja tuu sitte aukomaan. siellä näkyy tissejäkin.
Do all that you can for as long as you can, but remember that at the end of the day, they come and they go.
Ärlä #001
Veikko
28.04.2005 23:08:01
mee ensin kattomaan tb:n keikka ja tuu sitte aukomaan. siellä näkyy tissejäkin.

Vilin tissot?
Pirkanmaan passiivit - aktivismia vastaan
jannu
28.04.2005 23:15:04
Hieno veto ukoilta. Ei mulla muuta.
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
hemmo
28.04.2005 23:15:28

Vilin tissot?

Nekin, mutta naisten sellaisia hän ehkä tarkoitti.
"Joo, mutta kun en oo mikään sisäkkö, oon vittu rokkari." -Vili
M-Juhana
28.04.2005 23:16:37

Taidat olla vaan kade :-)
NO REMORSE ! -Lemmy- Ärlä # 008
McNulty
28.04.2005 23:17:57
oliko se basso vain iso, vai se äijä oikeasti sellanen kääpiöruipelo? Todellakaan ei vakuuttanut edes huumorimielessä tuo... lähinnä säälittävää!
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Cathi777
28.04.2005 23:19:07

Taidat olla vaan kade :-)

En mä oo, ei mulla oo mitään tarvetta olla. Monen bändin meiningille olen kyllä kade, mutta tämä kyseinen orkesteri ei kuulu sille listalle. :D
Only pop music can break my heart...
jannu
28.04.2005 23:21:58
oliko se basso vain iso, vai se äijä oikeasti sellanen kääpiöruipelo? Todellakaan ei vakuuttanut edes huumorimielessä tuo... lähinnä säälittävää!

Ronnie James Dio on kuulemma kolmimetrinen kolossi...
"Paa vattalles, röhnö! Mä tarviin sua!"
-vanttera
Super-Jari
28.04.2005 23:24:55
Olette kaikki väärässä. Haistakaa paska.
Find me before another is found
McNulty
28.04.2005 23:25:08

Enpä sano tuohonkaan mitään ettei tule taas vihat niskoille :)
Sanon vaan sen että kun pistää The Hauntedin soimaan niin tietää ainakin kuka tai mikä potkii 100-0 kasseille... teräskärkisellä mäiskärillä :)
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
Super-Jari
28.04.2005 23:26:38 (muokattu 28.04.2005 23:27:07)
Enpä sano tuohonkaan mitään ettei tule taas vihat niskoille :)
Sanon vaan sen että kun pistää The Hauntedin soimaan niin tietää ainakin kuka tai mikä potkii 100-0 kasseille... teräskärkisellä mäiskärillä :)

Enpä laittaisi Hauntedia ja Dioa ihan samalle viivalle.

edit. Ja en pidä siitä että kasseille potkitaan.
Veikko
28.04.2005 23:26:38

Sehän on Glen Danzigia päätä pidempi.
Pirkanmaan passiivit - aktivismia vastaan
McNulty
28.04.2005 23:31:03
Enpä laittaisi Hauntedia ja Dioa ihan samalle viivalle.

En minäkään... kunhan mainitsin.

edit. Ja en pidä siitä että kasseille potkitaan.

Et ilmeisesti pidä metaforallisesta ilmaisustakaan :)
Super-Jari
28.04.2005 23:32:34
En minäkään... kunhan mainitsin.

Jeps. Elämä on ihmisen parasta aikaa.

Et ilmeisesti pidä metaforallisesta ilmaisustakaan :)

Rusinat on kyllä hyviä.
sellisti
28.04.2005 23:32:54 (muokattu 28.04.2005 23:35:16)
haluaisinpa nähdä näiden bändien ekat tv-esiintymiset.
mun mielestä tietynlainen nöyryys on ihan hyvä säilyttää, musiikkityylistä riippumatta. ni.

ootko koskaan nähny teräsbetonia livenä?

En itse nähnyt ohjelmaa joten en osaa ottaa muuten kantaa kuin toteamalla, että sillä ylenpalttisen uhoavalla imagolla, mitä bändi itsestään yrittää pitää yllä, ei luulisi olevan väärin olettaa, että sitä pidetään yllä myös - ja nimenomaan - esiintymistilaisuuksissa. Oli kyse sitten tv:stä tai muusta keikasta.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
kimmokel
28.04.2005 23:39:43

No joo... mutta live kun live, ei sen luulis levyttävää artistia enää niin paljon häiritsevän.

Kyllä on livenä nähty ja veti sillon taatusti varmemmin kuin tossa. Varmasti vaikutusta tolla tvllä.
CD-LEVYJÄ MYYNNISSÄ Katso jos löydät mieleisiä!
Turmis
28.04.2005 23:53:06 (muokattu 28.04.2005 23:54:51)

Enpä itsekään nähnyt tuota ohjelmaa, mutta jos siinä oli vaisu meininki verrattuna keikkameininkiin, en yhtään ihmettele. Miettikää nyt vähän; on meinaan "hieman" erilaista soittaa 10:lle istuvalle ihmiselle, kuin 300:lle riehuvalle metallipäälle.
Hyvin meinigissä mukana oleva yleisö antaa bändille uskomattoman paljon energiaa.
Surraavat TV-kamerat eivät sen sijaan pahemmin moshaile...
Onko laulu miksattu mielestäsi liian hiljaiselle? Jos on, älä pelästy. Olet vain tyhmä.
maelstrom
28.04.2005 23:56:04
Heh. Täällä ei näköjään todellakaan voi sanoa Teräsbetonista mitään negatiivista ilman että tulee hirveä joukko ihmisiä paskomaan niskaan...
Ei musiikki ääntä ole, vaan tunteita. IMIK #12
sellisti
29.04.2005 00:00:15
Enpä itsekään nähnyt tuota ohjelmaa, mutta jos siinä oli vaisu meininki verrattuna keikkameininkiin, en yhtään ihmettele. Miettikää nyt vähän; on meinaan "hieman" erilaista soittaa 10:lle istuvalle ihmiselle, kuin 300:lle riehuvalle metallipäälle.
Hyvin meinigissä mukana oleva yleisö antaa bändille uskomattoman paljon energiaa.
Surraavat TV-kamerat eivät sen sijaan pahemmin moshaile...

Toisaalta jotkut bändit antavat aina 100% keikan, oli salissa 10 ihmistä tai 10000. Ja tv-kameroiden välityksellähän sen "keikan" saattoi nähdä moninkertainen yleisö yhteen livekeikkaan verrattuna, joten luulis nyt senkin motivoivan edes vähän. Ja onhan tuolla studiossa nyt sentään yli 10 ihmistä.
"Mitäs sinä teet työkses?" "Minä olen muusikko." "Ai... jaha. Onkos vaimos sitten oikeissa töissä?"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)