Emplate 28.04.2005 18:38:06 | |
---|
olipas tiukkaa kamaa, toimi oikee hyvin mut kyllä ne on rumia :) Niinkuin kunnon rokkimiehen kuuluukin olla. Kerrassaan mahtava on kappale. Videokin oli "ihan ok". En itse kauheammin videoista perusta, joten en osaa sitä myöskään enempää arvioida.. Ihan hauska oli. Mutta B.Y.O.B. itse on kyllä kappaleena aivan täyttä juhlaa. Ei ihmismieli kestä tätä odotusta! Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
Rattata 28.04.2005 21:34:38 | |
---|
korhosen isäntä rupes riehummaan pilikkimetällä nii laetettiin oekeen tappovarrooja persuuksiin nii jo aatto |
Lerneri 29.04.2005 02:27:58 | |
---|
No, pitää sen biisin upota mtv:n porukkaankin. Juuri tämän takiahan piisissä oli tuollainen kohta. Herätys. WARNING: DO NOT LET DR. MARIO TOUCH YOUR GENITALS. HE IS NOT A REAL DOCTOR. |
Rituaalimurha 30.04.2005 02:18:33 | |
---|
tuplalevyn lopullinen nimi taisi olla mezmerize&hypnotize. Kuulin byobin ekaa kertaa tyyliin jossain "Rautakangessa", ja sen jälkeen menin suoraan soadin sivuille,missä onnekseni soi tämä kyseinen biisi . Oli sivut auki sellasen päivän verran.. ;D Ja daronin taustat on aivan helvetin hyviä! vetää livenäkin hyvin Vihreän tietty sävy... |
juhist 30.04.2005 13:31:57 | |
---|
tuplalevyn lopullinen nimi taisi olla mezmerize&hypnotize. Kuulin byobin ekaa kertaa tyyliin jossain "Rautakangessa", ja sen jälkeen menin suoraan soadin sivuille,missä onnekseni soi tämä kyseinen biisi . Oli sivut auki sellasen päivän verran.. ;D Ja daronin taustat on aivan helvetin hyviä! vetää livenäkin hyvin Musta mitä oon livevideoita nähny, niin kuulostaa aivan järkyttävältä! Oikeasti. Se on ihme juttu, sillä levyillähän mies kuulostaa vallankin hyvältä. Varsinkion tulevalla levyllä, jossa paljon duo-osuuksia, ja laulaa myös tosipaljon yksin... |
Kalm 30.04.2005 16:14:15 | |
---|
Kummallista: Serj Tankian näyttää huomattavasti vanhemmalta kuin oikeasti onkaan... joo, ensivilkaisulla näytti että mikin varressa olisi ollut vanha nahkahousuteutoni Klaus Meine ;) btw. toivotaan että Suomeen tulee tuo ronskimpi painos levystä, ettei mene ihan radio-edit linjalle (näytti olevan erikseen explicit/clean versiot) Can't stand no longer - Ei seiso ilman lonkeroa |
aivokuolio 13.05.2005 13:04:26 | |
---|
Musta mitä oon livevideoita nähny, niin kuulostaa aivan järkyttävältä! Oikeasti. Täsä olen kyllä ihan eri mieltä. Stemmat äijä hoitaa kyllä prikulleen, mutta kitaransoitto tuntuu kärsivän usein aivan liian paljon kun äijä riehuu liikaa. Ja kun on vain yksi kitaristi, niin kyllähän se ikävältä kuulostaa. TOSIN, katselin tuossa tuota Big Day Outin keikkaan tämän vuoden alusta, ja ilokseni huomasin että soittoon oli tullut "skarppia", ja heti kuulosti paremmalta. Jeejee. mustan huoneen testi. |
la m quina 13.05.2005 14:04:19 | |
---|
btw. toivotaan että Suomeen tulee tuo ronskimpi painos levystä, ettei mene ihan radio-edit linjalle (näytti olevan erikseen explicit/clean versiot) Monestikko olet nähnyt suomalaisessa kaupassa näitä saksittuja teoksia? Käsittääkseni ne tehdään Wal-Marteja ja muita amerikan krisnukauppoja varten? |
Phobophile 13.05.2005 14:42:34 | |
---|
Kauko Säädin yhtyeineen esittää kappaleen Remote Control |
phiit 13.05.2005 15:02:04 (muokattu 13.05.2005 15:05:22) | |
---|
Would You?
www.below-me.com |
dictatorsh*t 13.05.2005 16:01:17 | |
---|
Dfassafd. |