Aihe: Apocalyptican metallica-coverit
1 2 3
BSJPMH
19.02.2005 00:28:38
Olen useastikin ollut tilaisuuksissa joita myös korkeakulttuuriksi kutsutaan ja yhtäkään nuorta ei näkynyt, vaikuttaisiko pilvissä kieppuvat lippujen hinnat asiaan ? Ja se... Jos tuo kuvaus yrittää viitata klassisen musiikin kuuntelijakuntaan, niin otan sen huumorilla, mutta suosittelen silti käyntiä esim. sinfoniakonsertissa, niin huomaat että se yleisökin on kyllä aika monimuotoista. Klassinen on yhtä lailla nuorten kuin ikäihmisten juttu. oli huumoria...
"Sen tuntee kun se ei lähe" -Idols tuomari- -Mitä tapahtuu jos soittaa 8 tuntia päivässä? Tyttöystäväsi raivostuu.- "Anna basistille, niin perse tärisee!!"
sellisti
19.02.2005 00:34:30
Olen useastikin ollut tilaisuuksissa joita myös korkeakulttuuriksi kutsutaan ja yhtäkään nuorta ei näkynyt, vaikuttaisiko pilvissä kieppuvat lippujen hinnat asiaan ?

Riippuu tilaisuudesta, mutta ei esim. tavallisten sinfoniakonserttien lippujen hinnat ole missään pilvissä. Itse näin kaupunginorkesterin konserteissa opiskeluaikanani (josta ei ole kauaa) joka kerralla paljonkin nuoria. Mutta ei tämä nyt ole oikea paikka tälle keskustelulle...
Musiikista nauttiminen ei edellytä sen ymmärtämistä. Musiikin ymmärtäminen ei estä siitä nauttimista.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)