phiit 03.06.2025 22:43:31 | |
---|
Helvetin hyvä keikka Logomossa ja The Enemy Inside ihqu yllätys setissä Night Terror Strange Deja Vu Through My Words Fatal Tragedy Panic Attack The Enemy Inside Midnight Messiah A Rite Of Passage Hollow Years Dark Eternal Night Peruvians Skies Take The Time As I Am Pull Me Under |
Shredator 03.06.2025 23:12:06 (muokattu 03.06.2025 23:12:47) | |
---|
DT toimitti. LaBrie myös, kelpo keikka. Peruvian Skiesin Pink Floyd/Metallica -jamittelut ja Take The Time itselle ne parhaat kohdat. Logomo taas ei oikein keikkapaikkana innostanut. Ja Turku, noh paska kaupunni on se. Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
Stoalainen 04.06.2025 07:22:33 (muokattu 04.06.2025 07:26:08) | |
---|
Keikka oli visuaalisesti upee ja saundit timanttia. Muusikoista neljä viidestä veti jokaisen nuotin tiukasti ja maaliin. Settilista jätti kuitenkin kokonaisuutena kylmäksi. Allekirjottaneen odotukset taisivat olla vähän liian korkealla eikä niihin ylletty. Vieressäni istunut herrasmies oli ilmeisesti minuakin pettyneempi, koska nousi paikaltaan puolivälin paikkeilla eikä koskaan palannut. Fiitalin Gizz! |
Guitaristi 04.06.2025 08:27:16 | |
---|
Hyvä keikka. Parhaiten itselle toimisi yllättäen Scenes-levyn palat ihan keikan alkupuolella. Settilista oli ihan ok, omaan makuun ainoa selkeä huti oli tuo väsynyt Dark Eternal Night. Peruvian Skies oli todellinen ylläri ja vähän harmitti, kun Awakelta ei kuultu mitään. Uuden levyn biisit toimi hienosti setissä, niitä olisi voinut olla enempikin. Kun kellonkuvat alkoivat screenillä näkyä, toivoin seuraavaksi tulevan Bend the Clock, ja jopa hieman petyin Take the Timen lähtiessä. Kyllähän nuo klassikot aina toimii, mutta on ne kuultu livenäkin jo aika monta kertaa aiemmin. Bändi tuntui aluksi jopa vähän hermostuneelta Night Terrorin aikana. Itse olin noin kolmosrivissä Petruccin toimipisteen edessä, ja onhan hänen työskentelyään upea katsoa. Kaksi kertaa olen bändin nähnyt Manginin aikana tätä ennen, ja kyllä Portnoyn kanssa varsinkin tuo livepuoli toimii paljon hienommin, hän kun edes yrittää ottaa kontaktia yleisöön. Petruccikin taisi jopa pari kertaa katsoa yleisöön päin ja Myung kävi kerran lavan keskellä, mutta muuten näytti seisovan ilmeettömänä kuin tatti paikallaan katse otelaudassa. LaBrien suoritusta pelkäsin jo etukäteen, mutta hän suoriutui paremmin kuin I&W juhlakiertueella joitain vuosia sitten, jolloin bändin viimeksi näin. Lisäpisteet keikkapaikalle näin turkulaisena, hienoa että tämän tason keikkoja saadaan tännekin. Älä itke ruma lapsi, ota Pastilli? |
Tympee Huttunen 04.06.2025 08:30:54 | |
---|
Shredator: Logomo taas ei oikein keikkapaikkana innostanut. Miten ihmeessä? Todella hyvä keikkapaikka, jossa äänentoisto on maan mittakaavassa ihan huippuluokkaa ja tilaa pystyy muokkaamaan tarpeiden mukaan todella hyvin. Lisäksi juna- ja linja-autoasema aivan vieressä ja paikan oma keittiö on todella hyvä. |
Rockjäbä1978 04.06.2025 08:51:36 | |
---|
Stoalainen: Keikka oli visuaalisesti upee ja saundit timanttia. Muusikoista neljä viidestä veti jokaisen nuotin tiukasti ja maaliin. Settilista jätti kuitenkin kokonaisuutena kylmäksi. Allekirjottaneen odotukset taisivat olla vähän liian korkealla eikä niihin ylletty. Vieressäni istunut herrasmies oli ilmeisesti minuakin pettyneempi, koska nousi paikaltaan puolivälin paikkeilla eikä koskaan palannut. Mikäs tässä oli huonoa ja mitä biisejä olisit kuullut mieluummin? |
Rockjäbä1978 04.06.2025 08:55:21 | |
---|
Tympee Huttunen: Miten ihmeessä? Todella hyvä keikkapaikka, jossa äänentoisto on maan mittakaavassa ihan huippuluokkaa ja tilaa pystyy muokkaamaan tarpeiden mukaan todella hyvin. Lisäksi juna- ja linja-autoasema aivan vieressä ja paikan oma keittiö on todella hyvä. Itse ekaa kertaa Logomolla ja oli hyvä mesta. Turku nyt on muuten mikä on. Kirkko, Linna ja joenranta ihan hienoja mutta en nyt muuten pidä kummoisena kaupunkina. Uusi Apteekki kiva paikka ottaa kuppia. Itse fanitan Tamperetta ja sinne on lyhyempi matka kotonakin. |
bedlam 04.06.2025 09:00:39 (muokattu 04.06.2025 09:01:53) | |
---|
Yksi hyvä ja pari ok biisiä mun makuun tossa settilistassa, olisin itsekin varmaan häippässyt paikalta. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
Regalis Apertura 04.06.2025 09:29:29 | |
---|
Itse en ollut keikalla mutta kysyisin vaihteleeko DT settiä tällä kiertueella vai pysyttelevätkö samalla setillä loppuun asti? |
Shredator 04.06.2025 09:44:27 | |
---|
Tympee Huttunen: Miten ihmeessä? Todella hyvä keikkapaikka, jossa äänentoisto on maan mittakaavassa ihan huippuluokkaa ja tilaa pystyy muokkaamaan tarpeiden mukaan todella hyvin. Lisäksi juna- ja linja-autoasema aivan vieressä ja paikan oma keittiö on todella hyvä. En viitsi lähteä mussuttamaan kaikista puutteista ja kompastuskivistä, mutta äänentoistosta kyllä sanoisin, että ainakaan nyt ei ollut kovin hyvä. Samat ongelmat heijasteiden ym. kanssa kuin muissakin tuon muotoisissa sisähalleissa. Piti vaihtaa moneen kertaan paikkaa keikan aikana, kun ei tullut millään tavoin saavan selvää. Ja tätä en ole joutunut koskaan tekemään DT:n keikkojen aikana viimeisen 25+ vuoden aikana :D Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
phiit 04.06.2025 09:54:37 | |
---|
Shredator: En viitsi lähteä mussuttamaan kaikista puutteista ja kompastuskivistä, mutta äänentoistosta kyllä sanoisin, että ainakaan nyt ei ollut kovin hyvä. Samat ongelmat heijasteiden ym. kanssa kuin muissakin tuon muotoisissa sisähalleissa. Piti vaihtaa moneen kertaan paikkaa keikan aikana, kun ei tullut millään tavoin saavan selvää. Ja tätä en ole joutunut koskaan tekemään DT:n keikkojen aikana viimeisen 25+ vuoden aikana :D Jep, golden showerissa äänitiskin ja lavan välissä oli aika ponnettomat soundit, eka neljäsosa keikasta ihan köpösen kuulosta ja loppua kohti parani mutta missään kohtaa ei tullu sitä botnea oikeen ja bassoa ei kuulunu ku lähinnä panic attackin ja as i amin introissa, muutenki tuli todella hiljaa vs 10 aiempaa nähtyä keikkaa. Mutta paljon parempi tää oli silti verrattuna viime espoon keikkaan, bändi oli rennompi ja settilistaki parempi. |
Rockjäbä1978 04.06.2025 10:02:57 | |
---|
Regalis Apertura: Itse en ollut keikalla mutta kysyisin vaihteleeko DT settiä tällä kiertueella vai pysyttelevätkö samalla setillä loppuun asti? Eri setti oli nyt kuin syksyllä Espoossa. Lyhyempi ja osittain eri biisejä. |
Don666 04.06.2025 11:36:10 | |
---|
Oli kyllä loistava keikka. Bändi kuulosti,näytti ja sounditkin olivat mahtavat verrattuna nokia areenan visiittiin muutaman vuoden takaa. Logomolle peukut loistavat keikka paikasta, pesee kyllä muut paikat suomessa 6-0. |
martti.k 12.06.2025 09:50:56 (muokattu 12.06.2025 09:52:01) | |
---|
Muutamat sanat Turun keikasta; Logomo oli loistava keikkapaikka! Hyvä sijainti ja miellyttävät tilat kaikin puolin. Soundit oli Golden shower-alueella ainakin osan ajasta hieman muhjuista, mutta ei haitannut kyllä omaa kokemustani. Bändi oli lujassa vedossa ja vaikka olen soraääniä kuullut Labbiksen suorituksesta niin omaan korvaan ei missään vaiheessa haitannut. Setlist oli kaikkea muuta kuin olin toivonut, mutta sekään ei minun keikkakokemusta lannistanut. aika paljon tuli kuitenkin biisejä, jotka jo Espoossa kuultiin. The Dark Eternal Night oli itselle ehdoton kohokohta. Rynni päälle niinkuin lokomotiivi. Hauska huomio, että lähes poikkeuksetta alan väsymään keikoilla niiden loppua kohti ja alan jo vähän odottelemaan, että joko loppuu. Tällä kertaa ei näin kuitenkaan käynyt; johtuiko sitten yllättävän lyhyestä keikasta vai muuten vaan hyvästä meiningistä. Encoren lopussa mietin, että ei helvetti, nytkö se jo loppui!? Odottelin, että vielä tässä joku ns. EPIC-pituinen biisi tulee, mutta lavalla alettiinkin jo ruuvaileen Portnoyn lautasia irti. Loistava keikka, loistava keikkakaupunki ja 10/10 kokemus minulle vaikka setlistiä olisinkin itse muokannut. |
Shredator 03.07.2025 11:36:14 | |
---|
Minkä sormet heittää, sen wahi peittää |
T-Matti 13.07.2025 12:59:40 | |
---|
Miksi tyytyä olemaan vaikea, kun pienellä vaivalla voi olla täysin mahdoton? |
Regalis Apertura 13.07.2025 22:35:16 | |
---|
|