Cancun 13.06.2025 22:58:35 | |
---|
shuffle: Lippu.fi-sivuilla puhutaan myös "postitse lähetettävistä lipuista". Ne eivät ainakaan voi olla puhelinlippuja. Soittamisen taidan unohtaa, kun puheluhinta on 2e min + ppm, ja "keskimääräinen odotusaika 5-10 min". Voisi käydä maanantaina kysäisemässä paikan päällä, jos heillä on Helsingissä joku tiski jossain. Jännä juttu tosiaan, jos lipussa lukee väärää tietoa. Edit: Stokkalla näkyy olevan tiski, täytyy pyörähtää siellä maanantaina. Postitse lähetettävät liput saattavat olla ns. muistolippuja. Niillä ei pääse sisään, vaan ideana on että niillä keikasta jäisi fyysinen lippu muistoksi. Oletko ostanut paperisen lipun joltain yksityishenkilöltä? |
Rockjäbä1978 14.06.2025 08:52:09 (muokattu 14.06.2025 08:55:21) | |
---|
Cancun: Postitse lähetettävät liput saattavat olla ns. muistolippuja. Niillä ei pääse sisään, vaan ideana on että niillä keikasta jäisi fyysinen lippu muistoksi. Oletko ostanut paperisen lipun joltain yksityishenkilöltä? Juu osa kauppaa näitä muistolippuja mutta kyllä siinäkin ilmeisesti tarkotus mennä kännykälle sisälle porteista. Se lippu toki jää muistoksi. Mä olen ymmärtänyt että tänne ei ole mitään muita lippuja kuin ne millä mennään portista sisään kännykän avulla. |
Samjos 14.06.2025 10:56:39 | |
---|
No onneksi on itse ostettu oikea lippu sovelluksessa, niin ei ainakaan tarvitse arpoa. |
Samjos 15.06.2025 17:02:12 | |
---|
Uusin tiedote tapahtumasta kertoo seuraavaa: Pääsy konserttiin on mahdollista vain LIPPU.Passilla Lippu.fi-sovelluksesta! |
Samjos 15.06.2025 20:37:12 | |
---|
Ihan hetkeen en ole Stadionin keikoilla käynyt, lieneeköhän nyt vaikeampi löytää parkkipaikka? Aiemmin löytyi lähiseudulta, esim Jäähallin parkista. Joten onko suosituksia minne kannattaisi huomenna autolla ajaa? Pasila yms voisi olla suht ok etäisyydellä.. |
Welho-77 16.06.2025 09:08:10 | |
---|
Samjos: Ihan hetkeen en ole Stadionin keikoilla käynyt, lieneeköhän nyt vaikeampi löytää parkkipaikka? Aiemmin löytyi lähiseudulta, esim Jäähallin parkista. Joten onko suosituksia minne kannattaisi huomenna autolla ajaa? Pasila yms voisi olla suht ok etäisyydellä.. Samaa just pohdiskelen itsekin. Pienemmillä keikoilla löytää helpostikin. Mutta nytkin oli uutisissa https://www.lansivayla.fi/incoming/8609859 , että koko helsinki suljettu tyyliin. Long live the King of Mercy. |
shuffle 16.06.2025 09:14:25 | |
---|
Lippupalvelun vastaus lippuasiaan sähköpostilla. Tuli vastaus nopeasti, kiitos siitä. "Moikka Kiitos viestistäsi. Verkkokauppamme kautta myydyt liput ovat saatavilla ainoastaan LIPPU.pass lippuina jolloin suurin osa lipuista on pass-muodossa. Kuitenkin tapahtumaan on myös jonkin verran PDF-lippuja, kuten esimerkiksi tässä sinun tapauksessa. Henkilökunta porteilla ovat tästä tietoisia ja pääset kyllä PDF-lipullasi sisään, koska kyseessä on poikkeustapaus. Eli ei huolta. Kivaa keikkaa! Ystävällisin terveisin, Kaisa Lippu.fi asiakaspalvelu" Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |
Tympee Huttunen 16.06.2025 10:07:56 | |
---|
Hyvää keikkaa kaikille. On kyllä ihan äärimmäisen typerä homma, että bändi toivoo kännykätöntä keikkaa ja pääasiassa sinne pääsee vaan digiappeilla. Tollasella porukkamäärällä varmasti muutama puhelin menee juopotellessa paskaksi tai akku loppuu jne. Olen itsekin tulostanut liput aina vähintään backupiksi. |
phiit 16.06.2025 10:11:41 (muokattu 16.06.2025 10:12:20) | |
---|
Tympee Huttunen: Hyvää keikkaa kaikille. On kyllä ihan äärimmäisen typerä homma, että bändi toivoo kännykätöntä keikkaa ja pääasiassa sinne pääsee vaan digiappeilla. Tollasella porukkamäärällä varmasti muutama puhelin menee juopotellessa paskaksi tai akku loppuu jne. Olen itsekin tulostanut liput aina vähintään backupiksi. kännykättömys toki tarkoittaa sitä ettei tuijoteta keikkaa kännykän läpi kuvatessa siellä yleisössä, miten se nyt liittyy siihen että pääsylipun näyttää kännykältä portilla? kaikkien kannalta vaan parempi ku porukka kattoo keikkaa omilla silmillään eikä kuvaa kokoajan. ja jos pitä vetää pelti kiinni ja rikkoa oma puhelimensa ni ei kyllä sääliä irtoa millään tapaa, oma valinta |
Tympee Huttunen 16.06.2025 10:15:20 | |
---|
phiit: kännykättömys toki tarkoittaa sitä ettei tuijoteta keikkaa kännykän läpi kuvatessa siellä yleisössä, miten se nyt liittyy siihen että pääsylipun näyttää kännykältä portilla? kaikkien kannalta vaan parempi ku porukka kattoo keikkaa omilla silmillään eikä kuvaa kokoajan. ja jos pitä vetää pelti kiinni ja rikkoa oma puhelimensa ni ei kyllä sääliä irtoa millään tapaa, oma valinta Voihan se muutenkin vaan hajota, akku loppua, tulla varastetuksi tai mitä vaan. En itse näe qr-koodien aikakautena mitään haittaa paperilipusta. |
dajackal 16.06.2025 11:23:55 | |
---|
Tympee Huttunen: Voihan se muutenkin vaan hajota, akku loppua, tulla varastetuksi tai mitä vaan. En itse näe qr-koodien aikakautena mitään haittaa paperilipusta. Juuri tämä. Minulle kelpaa aivan hyvin että primäärisenä suositellaan jotain lippuapplikaatiota, jos vain sisääntullessa kelpuutetaan MYÖS printattu versio. Sama se mistä sen QR-koodin lukee. Ja jos lippujen trokausta ja jälleenmyyntiä halutaan tuolla hillitä, niin kyllä siihen PDF-lippuun saa tulostettua myös nimen. "Olen kitissyt tästä ennenkin ja tulen kitisemään tulevaisuudessakin." -Penasol
"Olisit ollut olematta väärässä, niin ei olisi tarvinnut kenenkään korjata." -Panzer Syrjä |
Flash 16.06.2025 11:52:51 | |
---|
En tiedä tarkalleen, että miten tuo Lippu.fi sovellus toimii QR-koodin osalta, mutta ulkomailla on tullut vastaan lippu appeja, joissa se koodi vaihtuu säännöllisin väliajoin. Kuvakaappaus, tuloste tjms. ei siis toimi. On tullut myös vastaan sellainen systeemi, että lippu on tullut näkyviin vasta vähän ennen kuin keikkapaikan ovet aukeavat. Molemmat systeemit kieltämättä pistävät hiukan hikoiluttamaan, mutta etenkin tuo jälkimmäinen kyllä hillitsee trokaamista aika hyvin. https://www.thewrongcarband.com/ |
temander 16.06.2025 11:58:37 | |
---|
Iskin just pitkästä aikaa Rock in Rion levylautaselle illan keikkaa odotellessa ja voi pojat, että tää on kova live. Kaikki toimii! "You know you never know you know" - Alexi Laiho |
phiit 16.06.2025 12:57:28 (muokattu 16.06.2025 12:58:32) | |
---|
Tympee Huttunen: Voihan se muutenkin vaan hajota, akku loppua, tulla varastetuksi tai mitä vaan. En itse näe qr-koodien aikakautena mitään haittaa paperilipusta. eihän siitä haittaa ole mutta enemmän luottoa kännykkään herran vuonna 2025 ku paperilappuun joka voi helpommin kadota, sateella pilaantua, syttyä palamaan tai vaikka muuntua lennokiksi ja lentää tuulen mukana ties minne |
Tuomoo 16.06.2025 14:34:07 | |
---|
Kohteessa odottamassa. Jos joku haluaa tulla moikkaamaan niin tervetuloa, mulla on päällä Iron Maidenin paita. :D 19.2.2021 never forget |
Welho-77 16.06.2025 14:53:51 | |
---|
Tuomoo: Kohteessa odottamassa. Jos joku haluaa tulla moikkaamaan niin tervetuloa, mulla on päällä Iron Maidenin paita. :D Nähään siellä! Mulla samat tuntomerkit! Long live the King of Mercy. |
temander 16.06.2025 23:32:53 | |
---|
Kova veto. Clairvoyant, Powerslave, Rime & Seventh illan kohokohdat. Murray hiton hyvällä tuulella läpi keikan (koskapa ei). "You know you never know you know" - Alexi Laiho |
phiit 17.06.2025 00:07:49 | |
---|
Loistava keikka! Hyvin toimii edelleen |
Tuomoo 17.06.2025 00:43:20 | |
---|
Ui juma. Murders In The Rue Morgue, Phantom of the Opera, Powerslave ja The Rime Of The Ancient Mariner. Huhhuh. Dickinson oli yllättävän kovassa vedossa. Muukin bändi veti hyvin. Rumpali ei tosin ole läheskään Nickon veroinen, ja paikoin soitto ontui, kun on tottunut siihen, miten Nicko on paiskinut menemään. Hyvä setti kuitenkin. Ja kelikin oli mitä mainioin. Pääsin kävellen hotelliin, niin alkoi tihuuttaa vettä. Ei ollut liian kylmä eikä liian kuuma. Yleisö oli vaan taas aika vaisua. Mä en, olin aivan edessä, mun ja paineaidan välissä oli yksi rivi ihmisiä. Ja siinä eturivissä kyllä oli tunnelma kohdallaan. 19.2.2021 never forget |
lapio 17.06.2025 01:02:23 | |
---|
Joo ihan hyvähän se oli. Ehkä jopa parempi kuin 20-vuotta sitten, kun edellisen kerran kävin katsomassa. Pääasiassa varmaan paremman settilistan vuoksi. Kyllähän se rumpali ehkä parissa kohtaa mämmäröi hieman, jonka takia bändillä tuntui välillä olevan sellaisia kohtia, että joku oli hilkulla tippua, mutta näitä oli ehkä yksi tai kaksi mitä huomasin ja jotain Nickon fillejä oli vähän oikaissut, muuten hyvin veti koko bändi ja Dickinsonin äänikin tuntui toimivan paremmin kuin odotin. Ihan hyvä siis, kannatti käydä. Katsotaan tilanne taas uusiksi 20 vuoden kuluttua. |