Röntgen-Jeesus 29.11.2012 15:15:30 | |
---|
juhopetteri: Mulla on omat prokkikset eri tyylejä varten, enkä tee metalli bändille rock biisejä vaan kun nyt sattuu tämmönen kiinnostaan. Pistähän linkkiä kehiin, nyt alko nimittäin kiinnostamaan :D Saattaa jäähä Metallica aika äkkiä kakkoseksi meikän kirjoissa ku juhopetteri 13 vee pistää omia prokkiksiaan soimaan. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. |
Fantasmic 29.11.2012 15:54:40 | |
---|
Röntgen-Jeesus: Pistähän linkkiä kehiin, nyt alko nimittäin kiinnostamaan :D Saattaa jäähä Metallica aika äkkiä kakkoseksi meikän kirjoissa ku juhopetteri 13 vee pistää omia prokkiksiaan soimaan. Se on kai tunteella ja taidolla TIUKASTI soitettua truu-trashia jossa ei ole hiventäkäään kaupallista potentiaalia(kaupallisuutta/poppia/bobrockia) |
Timitzii 29.11.2012 16:43:58 | |
---|
|
Timitzii 29.11.2012 16:50:02 | |
---|
danny: Eli mikään ei ole muuttunut vuoden 1996 jälkeen, kun Load tuli ulos. *köh Wimptallica köh* Rehellisesti sanoen 'Load' on kova kiekko. Vähän itseään toistava, mutta toimii silti kokonaisuutena. ReLoadillakin oli hetkensä, vaikkakin levy oli astetta tylsempi omaan makuun. |
volvo240 29.11.2012 20:01:43 | |
---|
juhopetteri: ?... Mulla on omat prokkikset eri tyylejä varten, enkä tee metalli bändille rock biisejä vaan kun nyt sattuu tämmönen kiinnostaan. Käyppä vaikka imaseen poikakaverias tähän väliin, niin rauhotut vähän. Ok, Ehdotus: perusta bändit "tupum"(low tempo-biisit), "hupum"(mid tempo) ja "lupum"(up tempo) niin ei mene puurot ja vellit sekaisin ja tietää mennä oikealle hiekkalaatikolle keikalle. Hyvää jatkoa musiikkiharrastuksesi parissa! Ps. Äitis imee paremmin |
Fantasmic 29.11.2012 20:37:41 | |
---|
Mullapa on jokaiselle vireelle oma pändi. Ja se pitää muistaa ettei kuusi ja seitsemänkielisellä parane tulla saman orkan harkkoihin.. |
Miikss 29.11.2012 20:52:02 | |
---|
Fantasmic: Mullapa on jokaiselle vireelle oma pändi. Ja se pitää muistaa ettei kuusi ja seitsemänkielisellä parane tulla saman orkan harkkoihin.. Mulla on joka soittimelle. Tosimuusikko haluaa kuulla soittimien ominaissoundin puhtaana ilman minkäänlaisia häiriötekijöitä. Useamman instrumentin sisältävä musiikki on kauheeta puuroo. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
Fantasmic 29.11.2012 21:02:53 | |
---|
Miikss: Mulla on joka soittimelle. Tosimuusikko haluaa kuulla soittimien ominaissoundin puhtaana ilman minkäänlaisia häiriötekijöitä. Useamman instrumentin sisältävä musiikki on kauheeta puuroo. Itse asiassa tosimuusikko keskittyy vain yhteen instrumenttiin ja hallitsemaan sen niin hyvin kuin mahdollista. Ja katselee nenän varttaan pitkin kaikkia muita.. |
carnation 29.11.2012 21:03:42 | |
---|
Miikss: Mulla on joka soittimelle. Tosimuusikko haluaa kuulla soittimien ominaissoundin puhtaana ilman minkäänlaisia häiriötekijöitä. Useamman instrumentin sisältävä musiikki on kauheeta puuroo. Mulla on kitaran jokaiselle kielelle oma bändi. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Miikss 29.11.2012 21:25:09 | |
---|
Fantasmic: Itse asiassa tosimuusikko keskittyy vain yhteen instrumenttiin ja hallitsemaan sen niin hyvin kuin mahdollista. Ja katselee nenän varttaan pitkin kaikkia muita.. Niin minä teenkin, kaikki muut bändit oon ulkoistanu alihankkijoille. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
Rhapa 29.11.2012 21:26:59 | |
---|
carnation: Mulla on kitaran jokaiselle kielelle oma bändi. Toivottavasti hallitset kuitenkin suvereenisti soittamisen, ja et soita mitään kaupallista roskaa. Muutoin en voi oikein hyväksyä sitä, että soitat/teet musaa. |
Tuomoo 29.11.2012 21:59:01 | |
---|
Voisikohan modet jo puuttua tämän ketjun jauhantaan? Painan itselleni varoitusta. Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista. |
Fantasmic 29.11.2012 22:20:10 | |
---|
Tuomoo: Voisikohan modet jo puuttua tämän ketjun jauhantaan? Painan itselleni varoitusta. Sitä onpi paineltu jo päevällä. |
EvilDead 29.11.2012 23:41:35 (muokattu 29.11.2012 23:43:26) | |
---|
Tuota noin... Enpä tiedä mitä sanoa parin viimeisen sivun perusteella. Tämän ketjun meininki osaa sitte toisinaan hämmentää kovasti. Noh, tulipas ainakin piristystä väsyneeseen päivään. e: Onnea vielä juhopetterille. Hienoja mielipiteitä. |
juhopetteri 30.11.2012 08:42:37 | |
---|
EvilDead: Tuota noin... Enpä tiedä mitä sanoa parin viimeisen sivun perusteella. Tämän ketjun meininki osaa sitte toisinaan hämmentää kovasti. Noh, tulipas ainakin piristystä väsyneeseen päivään. e: Onnea vielä juhopetterille. Hienoja mielipiteitä. Thääänks!!!! Brewtality |
juhopetteri 30.11.2012 08:44:11 | |
---|
Rhapa: Toivottavasti hallitset kuitenkin suvereenisti soittamisen, ja et soita mitään kaupallista roskaa. Muutoin en voi oikein hyväksyä sitä, että soitat/teet musaa. Mää soitan pelkästään kaupallista musaa, jossa kuuluu pelkästään metallican vaikutteet. Brewtality |
phiit 30.11.2012 08:45:25 (muokattu 30.11.2012 08:45:51) | |
---|
Tulipa kuunneltua Metallican XXX keikkoja, ihan hyvä meininki ja hyvää läppää. Pari asiaa pistää vaan korvaan pahasti. Hammett perkele, soolot lähtee välillä muutaman iskun myöhässä ja vedetään ne sitte kokonaan "offtimessa", mit vit? Myöskin Hetfieldin laulu ei enää kestä yhtään korkeampia ääniä, äärirajoilla mennään ja tulee kiljahduksia jatkuvasti. Mutta ei se menoa haittaa vaikka noilla keikkamäärillä silti ihmetyttää miten löysä paketti kuitenkin Metallica on yhteensoitossa?! Lopuksi vielä Trujillon bassosoundi, varsinkin särö on aivan järkyttävän paska.. |
juhopetteri 30.11.2012 08:49:44 | |
---|
volvo240: Ok, Ehdotus: perusta bändit "tupum"(low tempo-biisit), "hupum"(mid tempo) ja "lupum"(up tempo) niin ei mene puurot ja vellit sekaisin ja tietää mennä oikealle hiekkalaatikolle keikalle. Hyvää jatkoa musiikkiharrastuksesi parissa! Ps. Äitis imee paremmin Katos vaan, sait pointin taas komeesti esille. Eri musa tyylien diggailu kuuluu kyllä kaikessa...mutta musta kuitenkin hyvä hommat pitää erillään, jos diggailee stoneria ja death metallia...tietty vois vetää homman entombediksi..mutta tässä tapauksessa pidän kuitenkin mieluummin stonerin stoneria. Esim. Mut jos sulle vaan passaa? Brewtality |
juhopetteri 30.11.2012 08:53:41 | |
---|
phiit: Tulipa kuunneltua Metallican XXX keikkoja, ihan hyvä meininki ja hyvää läppää. Pari asiaa pistää vaan korvaan pahasti. Hammett perkele, soolot lähtee välillä muutaman iskun myöhässä ja vedetään ne sitte kokonaan "offtimessa", mit vit? Myöskin Hetfieldin laulu ei enää kestä yhtään korkeampia ääniä, äärirajoilla mennään ja tulee kiljahduksia jatkuvasti. Mutta ei se menoa haittaa vaikka noilla keikkamäärillä silti ihmetyttää miten löysä paketti kuitenkin Metallica on yhteensoitossa?! Lopuksi vielä Trujillon bassosoundi, varsinkin särö on aivan järkyttävän paska.. Näinhän se on. Oikein tiedä mitä noille on tapahtunut. Kuitenkin aikanaan homma toiminut..reenaaminen kiertueiden välissä vois olla paikallaan. Tai sit se johtuu siittä että eivät dokaa enää...:) Brewtality |
Hot brute 30.11.2012 11:21:19 (muokattu 30.11.2012 11:26:28) | |
---|
. Tai sit se johtuu siittä että eivät dokaa enää...:) Juu näin se on, ei ole selvinpäin semmoista eläimellistä raivoa. Ymmärtääkseni kundit 80 luvulla dokasivat joka päivä ja humalassa soittivat ihan äärirajoilla, kaikki soittivat humalassa täysillä ja silloin homma pelas kun pistettiin promillen humalassa menemään, nyt kun ei ole viinaa niin kundit ei saa samanlaista buustia päälle. Eikä ihminen välttämättä selvinpäin saa mitään hyviä oivalluksia ja masterplaneja ja selvinpäin ei pysty saamaan samanlaista soitto fiilistä kuin humalassa, siksi varmaan homma ei toimi enää nykypäivänä niin hyvin kuin ennen. Tosin tekniikkakin on kehittynyt ja ihmiset ymmärtää musiikista enemmän kuin aikoinaan ja sen takia pienet virheet erottuu tarkemmin. 80 luvulla kun tuli master of puppets tai joku muu kova thrassi levy niin ei ketään kiinnostanu soittiko joku jonkun kohdan huonosti, sitä vaan perkele kuunneltiin täysiä c-kasetti soittimesta niin että kajarit hajos saatana. !!!!!! Nykyään on tietokonetta sun muuta niin helppohan se on joutavien etsiä virheitä. Muistan kun LOAD ilmestyi niin levykaupoissa oli monen metrin jonot ulkona, nykyään jonot on vain torrent palvelimilla. |