EvilDead 22.11.2012 09:43:29 (muokattu 22.11.2012 09:44:08) | |
---|
Justice on hävyttömän kova kokonaisuus ja saunditkin on kaikista valituksesta huolimatta hyvät. Levyn bassottomuus harmittaa melkoisesti ja se onkin koko levyn ainoa kompastus kivi, mutta "kuivat" saundit istuu levyyn täydellisesti. Tästä mä olen iloinen ettei Metallica mene tekemään mitään Megadethin tapaan "remastered & remixed"-versioita, joissa kaikki yksinkertaisesti kuulostaa täydeltä paskalta. |
tender.insanity 22.11.2012 09:47:33 (muokattu 22.11.2012 09:48:02) | |
---|
Justice on varmaan kokonaisuutena lemppari Metallicalevy. Toki siinäkin on biisejä, mistä nyt ei kauheasti välitä. One on nyt kuultu liian monta kertaa, mutta Shortest Straw ei ole koskaan iskenyt. Harvester of Sorrowkin on vähän siinä ja siinä. Muuten helkkarin kovia biisejä. Itse diggaan levyn soundista todella paljon. Rust In Peacesta kun puhutaan, niin sama juttu kuin Justicen kanssa. Sieltä Dawn Patrol ja Poison Was The Cure pois. Myös Five Magic -mestariteoksen pilaa se helvetin huono "kertsi" jossa hoetaan sitä biisin nimeä. |
phiit 22.11.2012 09:54:41 | |
---|
tender.insanity: Justice on varmaan kokonaisuutena lemppari Metallicalevy. Toki siinäkin on biisejä, mistä nyt ei kauheasti välitä. One on nyt kuultu liian monta kertaa, mutta Shortest Straw ei ole koskaan iskenyt. Harvester of Sorrowkin on vähän siinä ja siinä. Muuten helkkarin kovia biisejä. Itse diggaan levyn soundista todella paljon. Rust In Peacesta kun puhutaan, niin sama juttu kuin Justicen kanssa. Sieltä Dawn Patrol ja Poison Was The Cure pois. Myös Five Magic -mestariteoksen pilaa se helvetin huono "kertsi" jossa hoetaan sitä biisin nimeä. Älä höpötä! http://www.youtube.com/watch?v=3g3veGjlp2g RIP:illä ei ole lainkaan huonoa biisiä. Five Magicsin bassoriffikin on ollu aina oma soundcheck basso riffi :) |
EvilDead 22.11.2012 09:58:44 | |
---|
Juu, Rust in Peace on tosi hyvä levy jne. Eikös tämä nyt ollukkaan Metallica ketju? Olkaa hyvä. |
tender.insanity 22.11.2012 09:59:37 (muokattu 22.11.2012 09:59:47) | |
---|
phiit: Älä höpötä! http://www.youtube.com/watch?v=3g3veGjlp2g RIP:illä ei ole lainkaan huonoa biisiä. Five Magicsin bassoriffikin on ollu aina oma soundcheck basso riffi :) Vääntö jatkuu eri aiheella eri ketjussa, siis? :D |
phiit 22.11.2012 10:04:42 | |
---|
tender.insanity: Vääntö jatkuu eri aiheella eri ketjussa, siis? :D Ei jaksa ;) |
phiit 22.11.2012 10:05:15 | |
---|
EvilDead: Juu, Rust in Peace on tosi hyvä levy jne. Eikös tämä nyt ollukkaan Metallica ketju? Olkaa hyvä. Mustaine teki parhaat Metallica biisit ;) |
EvilDead 22.11.2012 10:20:19 | |
---|
phiit: Mustaine teki parhaat Metallica biisit ;) No tätäkin mä olen aina jaksanut epäillä, että kuinkakohan paljon se Mustaine loppujen lopuksi niitä biisejä sitten tekikään. Yhtään Mustainen sävellystaitoja epäilemättä, mutta olihan se mies melkosen narsistinen nillittäjä. Ainakin niiden "kenen ja kenen biisi se oli ja kuka oli tyhmä mulkku Metallicassa"-kiistelyjen perusteella. Vahvasti korostan, että tämä on vain minun mielipiteeni, mutta ei ne biisit jotka Mustaine mahdollisesti sävelsi, yllä samalle tasolle "Justicen" sävellysten huipulle. Hyviä toki on, mutta silti. |
phiit 22.11.2012 10:44:28 (muokattu 22.11.2012 10:45:00) | |
---|
EvilDead: No tätäkin mä olen aina jaksanut epäillä, että kuinkakohan paljon se Mustaine loppujen lopuksi niitä biisejä sitten tekikään. Yhtään Mustainen sävellystaitoja epäilemättä, mutta olihan se mies melkosen narsistinen nillittäjä. Ainakin niiden "kenen ja kenen biisi se oli ja kuka oli tyhmä mulkku Metallicassa"-kiistelyjen perusteella. Vahvasti korostan, että tämä on vain minun mielipiteeni, mutta ei ne biisit jotka Mustaine mahdollisesti sävelsi, yllä samalle tasolle "Justicen" sävellysten huipulle. Hyviä toki on, mutta silti. Kill Em Alllilta ainakin: Phantom Lord, Jump In The Fire (kokonaan Daven), The Four Horsemen (teki jo aieammalle bändilleen Panic ennen Metallicaa) + Hammethan soitti aika paljonki Mustainen sooloja Kill Em Allille, muutti vaan niitä vähän Ridelta: The Call Of Ctulhu intro, samoin nimikkobiisin intro. MOP:ilta sitten Leper Messiah (ainakin osittain) josta ei saanu lainkaan krediittiä Eihän tuo nyt sinänsä paljoa ole, mutta kyllä Metallica Riden ja MOPin jälkeen muuttu radikaalisti, eli ei voi sanoa etteikö Mustainella olisi ollu vaikutusta asiaan. Tokihan Burtonin kuolemakin vaikutti asiaa. Molemmat on hyviä bändejä, Metallica vaan veltostu ja ei enää viimesillä lätyillään hyvästä yrityksestä oo päässy samaan kuin alkuaikoina. Megadeth taasen ei ole veltostunu lainkaan. |
EvilDead 22.11.2012 10:54:23 | |
---|
phiit: Megadeth taasen ei ole veltostunu lainkaan. No tästäkihän voidaan olla hyvinkin paljon eriä mieltä. En tosin kiellä, etteikö Metallicankin viime julkaisut olisi ollut mitenkään kummoisia. |
timnicebutdim 22.11.2012 11:18:42 | |
---|
EvilDead: No tästäkihän voidaan olla hyvinkin paljon eriä mieltä. En tosin kiellä, etteikö Metallicankin viime julkaisut olisi ollut mitenkään kummoisia. Megadöötti sentään julkaisee levyjä tasaiseen tahtiin. Metallican taas julkaissu viimeisen 10 vuoden sisällä kaks levyä joista toinen oli pelkkä kasa riffejä ja toinen kasa paskaa - korjaan - taidetta. Yrittänyttä ei laiteta, eikä laitettua yritetä. |
MegaMan 22.11.2012 18:09:00 | |
---|
...Shortest Straw ei ole koskaan iskenyt. Siis täh?!? Levyn ehdottomasti paras biisi. Minä juon kossua!!! |
Wradlin 22.11.2012 18:26:42 | |
---|
timnicebutdim: Megadöötti sentään julkaisee levyjä tasaiseen tahtiin. Metallican taas julkaissu viimeisen 10 vuoden sisällä kaks levyä joista toinen oli pelkkä kasa riffejä ja toinen kasa paskaa - korjaan - taidetta. Kumpiko on kasa riffejä ja kumpiko kasa "taidetta", St. Anger vai Death Magnetic? |
Arkka 22.11.2012 18:40:41 | |
---|
Wradlin: Kumpiko on kasa riffejä ja kumpiko kasa "taidetta", St. Anger vai Death Magnetic? Luulen että rihevien liimailussa on kyse DM:stä. Mulla on uusi salaliittoteoria haluatteko kuulla? Ei se mitn kerron silti.. "death magnetic" -> "antic megadeth" :O |
carnation 22.11.2012 19:40:51 | |
---|
Arkka: Luulen että rihevien liimailussa on kyse DM:stä. Mulla on uusi salaliittoteoria haluatteko kuulla? Ei se mitn kerron silti.. "death magnetic" -> "antic megadeth" :O DM = Dave MUSTAine. MUSTA... Black Album :O "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Kampela77 22.11.2012 19:50:32 | |
---|
MegaMan: Siis täh?!? Levyn ehdottomasti paras biisi. Mä en pysty kuuntelemaan biisiä vakavalla naamalla, kun kerran mielessäni suomentelin biisin sanoja päässäni. Vedetty sulle Lyhyin korsi Vedetty sulle Lyhyin korsi Vedetty sulle Lyhyin korsi Lyhyin korsi on vedetty sulle Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Röntgen-Jeesus 22.11.2012 20:12:58 | |
---|
Kampela77: Mä en pysty kuuntelemaan biisiä vakavalla naamalla, kun kerran mielessäni suomentelin biisin sanoja päässäni. Vedetty sulle Lyhyin korsi Vedetty sulle Lyhyin korsi Vedetty sulle Lyhyin korsi Lyhyin korsi on vedetty sulle Jaa, eikö se kertonukkaan pillistä :( Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. |
phiit 22.11.2012 21:02:52 (muokattu 22.11.2012 21:03:11) | |
---|
Röntgen-Jeesus: Jaa, eikö se kertonukkaan pillistä :( Sulla on muuten aivan helvetin hyvä nimi :D |
Wradlin 22.11.2012 22:35:10 | |
---|
Arkka: Luulen että rihevien liimailussa on kyse DM:stä. Todennäköisesti. Ja vähän kierosti hain myös sitä että jos tuossa meinattaisiin Lulua, Metallicalta kun on periaatteessa tullut 3 levyä viimeisen kymmenen vuoden aikana. No joo, jatkakaa. |
timnicebutdim 23.11.2012 09:05:38 | |
---|
Wradlin: Todennäköisesti. Ja vähän kierosti hain myös sitä että jos tuossa meinattaisiin Lulua, Metallicalta kun on periaatteessa tullut 3 levyä viimeisen kymmenen vuoden aikana. No joo, jatkakaa. No okei, Stangeri tuli 2003 joten korjaus edelliseen viestiin. Viimeisen YHDEKSÄN vuoden sisällä. Muistelin että se olis tullu 2002... My bad. Mutta siis DM oli se kasa rihvejä ja LULU kasa "taidetta" :D Yrittänyttä ei laiteta, eikä laitettua yritetä. |