ps3t 14.11.2012 22:42:32 | |
---|
Voip olla, että kun fyffeä tarjotaan tarpeeksi niin uusi periaate musan tekemiselle on raha. no sense makes sense |
Miikss 14.11.2012 22:54:31 | |
---|
ps3t: Voip olla, että kun fyffeä tarjotaan tarpeeksi niin uusi periaate musan tekemiselle on raha. Jos ihmiset ostaa silti, niin mitäs sitten? Kaupallisuus ei ole ikinä artistin vika, oli se pohjimmainen periaate musiikin tekemiselle ihan mikä tahansa. Tyhmät ihmiset ne sen rahan sille artistille kantaa. Jos teet paskaa musiikkia rahankiilto silmissä, niin tuskin sitä monikaan kehtaa ostaa. Vrt. Lulu. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" |
Rhapa 15.11.2012 06:05:02 | |
---|
MegaMan: Kyl mä ymmärrän sen että Metallica teki 90-luvulla mitä teki, koska muusikoita ovat ja tottahan heillä oli kunnian himoa myös soittajina yleisesti. Mut miksi yrittää mennä sitten 15 myöhemmin takasin sinne mistä lähettiin? Sitä mä en tajua...... Aika normaalia ihmiseloa tuo on, että kaipaillaan niitä "vanhoja hyviä aikoja". Eipä siinä varmaan sen ihmeempiä. |
MegaMan 15.11.2012 06:52:55 | |
---|
Aika normaalia ihmiseloa tuo on, että kaipaillaan niitä "vanhoja hyviä aikoja". Eipä siinä varmaan sen ihmeempiä. Nii et sit ku se viiskymppinen äijä ostaa sen moottoripyörän ni se on taas kakskymppinen? Minä juon kossua!!! |
timnicebutdim 15.11.2012 09:34:28 | |
---|
carnation: ... Joku uus black album/load suht simppeleillä biiseillä ja hyvillä melodioilla/riffeillä ois passeli. Enemmän sitä keskitempoista, perusasioissa pysyttelevää jokseenkin mietityn oloista ja SÄVELLETTYÄ jämäkkää groovea, kuin kahdeksanminuuttisia muodottomia riffikasoja. Vähän huvittaa aina nämä Kirkin, Jamesin kenenlie puheet että "meillä on viissataa uutta riffiä." Joo. Mieluummin seuraavaksi suuntaviitaksi haluaisin sen Loadin, joka kuitenkin on M:n paras levy. Komppaan, ja plussaa tästä! Yrittänyttä ei laiteta, eikä laitettua yritetä. |
Rhapa 15.11.2012 17:49:24 | |
---|
MegaMan: Nii et sit ku se viiskymppinen äijä ostaa sen moottoripyörän ni se on taas kakskymppinen? Jos se tekee sen viiskymppisen äijän onnelliseks, niin aika hölmöä olis olla ostamatta, mikäli pätäkkää löytyy. |
Mad-Mike 15.11.2012 21:45:13 | |
---|
Viimeinkin löytyipi tuo Live shit: Binge & Purge aluekoodilla 2. Paketti täydellisessä kunnossa ja sisältää kaikki tilppeet mitä alunperinkin ollut mukana. Odotan innolla että pääsen katsomaan nuo DVD:t. "Jos tietosanakirjassa olisi termi heavy metal, sen vieressä pitäisi kuvana olla Painkillerin" kansi."
-Tobias Sammet, Edguy |
Röntgen-Jeesus 15.11.2012 22:08:17 | |
---|
Eb-tuning: Viimeinkin löytyipi tuo Live shit: Binge & Purge aluekoodilla 2. Paketti täydellisessä kunnossa ja sisältää kaikki tilppeet mitä alunperinkin ollut mukana. Odotan innolla että pääsen katsomaan nuo DVD:t. Onhan se Seattlen veto semmonen, että paska tulee housuun. Eikä San Diego kauaksi jää. Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä. |
kkaarre 16.11.2012 09:07:00 | |
---|
Eb-tuning: Viimeinkin löytyipi tuo Live shit: Binge & Purge aluekoodilla 2. Paketti täydellisessä kunnossa ja sisältää kaikki tilppeet mitä alunperinkin ollut mukana. Odotan innolla että pääsen katsomaan nuo DVD:t. Mistähän löytyi? Mulla on kans tuo vhs-boxi, mutta nauhuri on ollut jo vuosia varastossa. Mullon ihmistä isompi hauis! |
Megamättö 16.11.2012 17:42:56 | |
---|
carnation: Pitäisikö niiden tehdä rässilevy näin Death Magneticin jälkeen? Sehän oli periaatteessa rässiä, myisivät itsensä, kun vääntävät sitä mitä fanit kuitenkin haluavat eli uus master of puppets ja heti. Tai jos ne tekis rohkean ja ennakkoluulottoman taidelevyn... eiku hei, Lulu tuli jo. Jos ne tekis taas samanlaista taidetta, ne myis itsensä tai jos eivät, niin ei siltikään oltaisi tyytyväisiä. Black albumiakaan ne ei voi siis tehdä, kun se tehtiin kakskytä vuotta sitten. Millainen levy pitäisi tehdä, ettei se olisi itsensä myymistä? Joku uus black album/load suht simppeleillä biiseillä ja hyvillä melodioilla/riffeillä ois passeli. Enemmän sitä keskitempoista, perusasioissa pysyttelevää jokseenkin mietityn oloista ja SÄVELLETTYÄ jämäkkää groovea, kuin kahdeksanminuuttisia muodottomia riffikasoja. Vähän huvittaa aina nämä Kirkin, Jamesin kenenlie puheet että "meillä on viissataa uutta riffiä." Joo. Mieluummin seuraavaksi suuntaviitaksi haluaisin sen Loadin, joka kuitenkin on M:n paras levy. Oisko kuitenki ne 5 ekaa.. tai no makuasioista ei voi kiistellä. |
Mad-Mike 16.11.2012 21:46:50 | |
---|
Sipesuikka: Mistähän löytyi? Mulla on kans tuo vhs-boxi, mutta nauhuri on ollut jo vuosia varastossa. Huuto.netistähän tämä löytyi ja vieläpä kohtuuhintaan..Alle 30 egeä. "Jos tietosanakirjassa olisi termi heavy metal, sen vieressä pitäisi kuvana olla Painkillerin" kansi."
-Tobias Sammet, Edguy |
Jucciz 21.11.2012 01:21:32 | |
---|
Megamättö: Oisko kuitenki ne 5 ekaa.. tai no makuasioista ei voi kiistellä. Viidennellä lässähti jo. Neljä ekaa on kovimmat - järjestys vaihtelee, mutta Justicella on Lassen kekseliäimmät kompit ja fillit, olivatpa miten monesta sadasta palasta kasattuja hyvänsä. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Arkka 21.11.2012 01:46:04 | |
---|
Jucciz: Viidennellä lässähti jo. Lässähti juum. Katosta läpi. |
markku jokela 21.11.2012 07:51:35 | |
---|
Viidennellä lässähti jo. Neljä ekaa on kovimmat - järjestys vaihtelee, mutta Justicella on Lassen kekseliäimmät kompit ja fillit, olivatpa miten monesta sadasta palasta kasattuja hyvänsä. Itse jättäisin nro 4:n myös pois laskuista. Kolme ekaa on sen luokan mestariteoksia, että ne hipoo jo täydellisyyttä. Justicella on erittäin hyviä biisejä pari ja läjäpäin hyviä riffejä, mutta surkea toteutus pilaa kokonaisuuden. Todella paskat soundit ja etenkin bassojen puuttuminen on älyttömintä mitä voi olla. Ja mitä noihin "kekseliäisiin" komppeihin ja filleihin tulee, niin tuottajan ois pitäny sanoa Ulrichille, että "vedä vaan simppelisti niin ku aina ennenkin. Sen sä osaat parhaiten." Perus fillit ja perus komppaus ja turpaan vaan! Kyllähän toi Justice junnuna meni ihan kybällä tajuntaan, mutta mitä enemmän sitä kuuntelee ja aikaa kuluu, sitä keskeneräisemmältä ja demomaisemmalta se kuulostaa. Mä en jaksa sitä nykyään ees alusta loppuun. Kolmen ekan kaa ei oo kyllä todellakaan sitä ongelmaa. |
haunted 21.11.2012 08:18:51 | |
---|
markku jokela: Itse jättäisin nro 4:n myös pois laskuista. Kolme ekaa on sen luokan mestariteoksia, että ne hipoo jo täydellisyyttä. Justicella on erittäin hyviä biisejä pari ja läjäpäin hyviä riffejä, mutta surkea toteutus pilaa kokonaisuuden. Todella paskat soundit ja etenkin bassojen puuttuminen on älyttömintä mitä voi olla. Ja mitä noihin "kekseliäisiin" komppeihin ja filleihin tulee, niin tuottajan ois pitäny sanoa Ulrichille, että "vedä vaan simppelisti niin ku aina ennenkin. Sen sä osaat parhaiten." Perus fillit ja perus komppaus ja turpaan vaan! Kyllähän toi Justice junnuna meni ihan kybällä tajuntaan, mutta mitä enemmän sitä kuuntelee ja aikaa kuluu, sitä keskeneräisemmältä ja demomaisemmalta se kuulostaa. Mä en jaksa sitä nykyään ees alusta loppuun. Kolmen ekan kaa ei oo kyllä todellakaan sitä ongelmaa. Mä taas kelaan että justicen jokainen juttu ja touhu on maailman eniten loppuunmietitty ja viilattu homma, ilman pienintäkään kompromissia. Referenssilevy soitannallisesti, tuotannollisesti ja aikalailla kaikella muullakin tavalla. Ehkä jopa maailman paras rässilevy. Joka kerta kun levyn laittaa soimaan, tulee adrenaliiniryöpynjälkeinen haikee fiilis, kun tajuaa, että parempaa ei välttämättä kukaan koskaan tee. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
phiit 21.11.2012 09:08:56 (muokattu 21.11.2012 09:11:24) | |
---|
haunted: Mä taas kelaan että justicen jokainen juttu ja touhu on maailman eniten loppuunmietitty ja viilattu homma, ilman pienintäkään kompromissia. Referenssilevy soitannallisesti, tuotannollisesti ja aikalailla kaikella muullakin tavalla. Ehkä jopa maailman paras rässilevy. Joka kerta kun levyn laittaa soimaan, tulee adrenaliiniryöpynjälkeinen haikee fiilis, kun tajuaa, että parempaa ei välttämättä kukaan koskaan tee. Öö ei.. Megadeth - Rust In Peace anyone? Siinä soitetaa kaikin puolin Justicen ympäri, myös huomattavasti paremmat biisit "the" rässilevy Onhan Justice toki hyvä levy, mutta taitaa Metallican soittotaitorajat tulla tällä levyllä kovalla iskulla vasten kasvoja |
haunted 21.11.2012 09:20:52 (muokattu 21.11.2012 09:23:21) | |
---|
phiit: Öö ei.. Megadeth - Rust In Peace anyone? Siinä soitetaa kaikin puolin Justicen ympäri, myös huomattavasti paremmat biisit "the" rässilevy Onhan Justice toki hyvä levy, mutta taitaa Metallican soittotaitorajat tulla tällä levyllä kovalla iskulla vasten kasvoja Joo, se on tällanen samanlainen kultaharkko kans. Poru tulee joskus sitäkin kuunnelessa. edit. Missä muuten menee metsään justicella tuon rajan suhteen? Liian hyvää ollaksenn totta? Mä en nyt ota kantaa siihen millain biisit lähtee livenä. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |
markku jokela 21.11.2012 09:23:56 | |
---|
Mä taas kelaan että justicen jokainen juttu ja touhu on maailman eniten loppuunmietitty ja viilattu homma, ilman pienintäkään kompromissia. Referenssilevy soitannallisesti, tuotannollisesti ja aikalailla kaikella muullakin tavalla. Ehkä jopa maailman paras rässilevy. Joka kerta kun levyn laittaa soimaan, tulee adrenaliiniryöpynjälkeinen haikee fiilis, kun tajuaa, että parempaa ei välttämättä kukaan koskaan tee. No yhtään niin hyvää hevilevyä ei taatusti enää tehä mitä 80-luvulla tehtiin. Ja jos Justicen bassottomuus on täydellisen tarkkaan mietitty ja viilattu niin se on yhtä huono idea kuin st. angerin snaresaundi tai death magneticin muroille masteroitu yleissaundi. Joka tapauksessa esim. Master of Puppets pesee Justicen 100-0 soitannollisesti, saundillisesti ja sävellyksellisesti. |
phiit 21.11.2012 09:30:41 | |
---|
haunted: Joo, se on tällanen samanlainen kultaharkko kans. Poru tulee joskus sitäkin kuunnelessa. edit. Missä muuten menee metsään justicella tuon rajan suhteen? Liian hyvää ollaksenn totta? Mä en nyt ota kantaa siihen millain biisit lähtee livenä. ei siinä metsään mennäkään, mutta noinkin kunnianhimoisiin biiseihin on ainakin rumpujen osalta tyydytty helppoihin ratkaisuihin, eli Larsilta ei vaan tuon enempää irtoa. ei siis kannata ymmärtää väärin, itte fanitan 100% tätä lättyä ja on tärkeä edelleen, mutta realiteettihan on että Metallica ei soittotaidoiltaan kuitenkaan ole sitä rässibändien kärkeä |
haunted 21.11.2012 09:42:12 | |
---|
markku jokela: No yhtään niin hyvää hevilevyä ei taatusti enää tehä mitä 80-luvulla tehtiin. Ja jos Justicen bassottomuus on täydellisen tarkkaan mietitty ja viilattu niin se on yhtä huono idea kuin st. angerin snaresaundi tai death magneticin muroille masteroitu yleissaundi. Joka tapauksessa esim. Master of Puppets pesee Justicen 100-0 soitannollisesti, saundillisesti ja sävellyksellisesti. Justiinan kitasaraundit, ja yleissaundi muutenkaan ei olis niin leikkaavan tyly, jos passoo olis enempi mukana. Just tästä tykkään. Veikkaan että tätäkin ratkasua on kans aika paljo mietitty ja hienosäädetty. (+ kaikki muut jasonin integroimisratkasut) Puppetsi on ihana levy, vähä hiivasemmat saundit, mutta tosi hyvät silti ja biisit timanttia yhtäkaikki. Varmaan se pidetyin metukkalevy ja ihan syystä. Justicella on äärimmäiset laulut viä (piisirakenteiden, harmonioiden ja solojen lisäks), jotka on myös metakan parhaat minun mielestä. "Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse |