phiit 03.11.2014 17:50:09 (muokattu 03.11.2014 17:50:34) | |
---|
Emplate: Ai? Itse muistelisin, että homma menee juuri niin, että listat määräytyvät juurikin sen mukaan, miten paljon levy myy. Platina- ja kultalevyt tulevat sitten sen pohjalta, paljonko kaupat ovat niitä haalineet. Tämän takia esimerkiksi CMX pamahti joitain vuosia takaperin listaykköseksi ohi jonkin poppiyhtyeen (hitto, kun en muista, mikä se oli), mutta myi vain kultaa kyseisen poppispoppoon myydessä platinaa. Voin toki olla väärässäki, ei ois eka kerta :P Mutta itse aiheeseen, Z2 eka biisi oli oikeasti erinomaisen hyvä mutta sitte tuo levy lässähti. Pitänee nyt vielä antaa mahdollisuus.. ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
Burn 07.11.2014 08:18:06 | |
---|
|
Informaatiokameli 07.11.2014 13:15:57 | |
---|
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
phiit 07.11.2014 13:50:49 | |
---|
~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
pehko 07.11.2014 16:25:48 | |
---|
"Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |
Entropia666 07.11.2014 17:31:14 | |
---|
pehko: no hyissss. Kohta ne varmaan kehittää kitaran jolla voi oikeasti lentää. Avaruuteen. Ei voi muutenkaan käsittää noita V-kitaroita. Miksei se vaan pysyny niissä teleissä. Tai siinä mattamustassa ESPissä. Te, hyvä herra, osoitatte huonoa makua kitaroiden suhteen. |
the-Antero 07.11.2014 19:50:21 | |
---|
(((MORE FUZZ))) |
arppah8 07.11.2014 20:01:37 | |
---|
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. Ostamatta ei testata! |
the-Antero 07.11.2014 22:13:24 | |
---|
(((MORE FUZZ))) |
Regalis Apertura 08.11.2014 16:51:18 | |
---|
Tuo eka on kyllä sellainen balalaikka ettei mitään rajaa;)... Ja loput 2 ei oikein miellytä elitististä ja taiteellisesti korkeatasoista silmääni. Ei jatkoon. |
Tympee Huttunen 08.11.2014 17:15:13 | |
---|
arppah8: Miusta toi on ollut tavallaan aina helevetin hieno. Ottaisin. Roswell Rhoads on todella upea ja siistin obscure. Mulla meni kauan, että tuollaisen itselleni löysin. Moneen muuhun Jacksoniin nähden melko harvinainen. |
Deg 08.11.2014 18:52:27 | |
---|
Roswell Rhoads löytyy itseltäkin. EI kylläkään tuota aitoa ja alkuperäistä lentokonealumiinista jenkkiä, vaan ihan vaan puinen japsi. Mutta silti. |
Parasite 12.11.2014 14:36:49 | |
---|
pehko: Miksei se vaan pysyny niissä teleissä. V:n muotoisesta lähtee enemmän säröä. 20.8.2013 22:54:21 NEVÖ FOGET |
phiit 12.11.2014 15:03:41 | |
---|
Derek Riggs: Roswell Rhoads löytyy itseltäkin. EI kylläkään tuota aitoa ja alkuperäistä lentokonealumiinista jenkkiä, vaan ihan vaan puinen japsi. Mutta silti. Täällä myös yks Roswell ;) ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
Brian May jr. 14.11.2014 10:51:49 (muokattu 14.11.2014 10:52:27) | |
---|
pehko: onhan siellä ekalla Ziltoidilla By Your Command, Solar Winds, Hyperdrive (tosiaan Addictedin versio on parempi, mutta kuitenki).. No mä tässä vasta tutustun Devinin eri projekteihin, mutta lienenköhän ainoa, joka pitää Hyperdriven Ziltoid-versiota parempana kuin Addictedin vastaavaa? Onhan tuo jälkimmäinen kovempaa paahtoa paremmalla tuotannolla toki, ja sinällään hyvä versio, mutta itse pidän alkuperäisen hillitymmästä/kaihoisammasta tunnelmasta enemmän. Makunsa kullakin. Uutta levyä en ole vielä kerennyt kuuntelemaan, katsellaan parin kuukauden kuluttua jahka ne kaikki aiemmat on kuultu :P Edit: tästä mä kyllä pidin https://www.youtube.com/watch?v=WlcVhJNhF_k Vettä! |
Informaatiokameli 14.11.2014 11:09:24 | |
---|
Brian May jr.: No mä tässä vasta tutustun Devinin eri projekteihin, mutta lienenköhän ainoa, joka pitää Hyperdriven Ziltoid-versiota parempana kuin Addictedin vastaavaa? Onhan tuo jälkimmäinen kovempaa paahtoa paremmalla tuotannolla toki, ja sinällään hyvä versio, mutta itse pidän alkuperäisen hillitymmästä/kaihoisammasta tunnelmasta enemmän. Makunsa kullakin. Uutta levyä en ole vielä kerennyt kuuntelemaan, katsellaan parin kuukauden kuluttua jahka ne kaikki aiemmat on kuultu :P Edit: tästä mä kyllä pidin https://www.youtube.com/watch?v=WlcVhJNhF_k Kyllä itsekin pidän orkkiksesta enemmän. Sama esim Kingdomin kanssa. Onhan nuo uudemmat paremmin tuotettuja mutta kovin hengettömiä. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Decadetroll 14.11.2014 11:33:09 | |
---|
Brian May jr.: No mä tässä vasta tutustun Devinin eri projekteihin, mutta lienenköhän ainoa, joka pitää Hyperdriven Ziltoid-versiota parempana kuin Addictedin vastaavaa? Onhan tuo jälkimmäinen kovempaa paahtoa paremmalla tuotannolla toki, ja sinällään hyvä versio, mutta itse pidän alkuperäisen hillitymmästä/kaihoisammasta tunnelmasta enemmän. Makunsa kullakin. Uutta levyä en ole vielä kerennyt kuuntelemaan, katsellaan parin kuukauden kuluttua jahka ne kaikki aiemmat on kuultu :P Edit: tästä mä kyllä pidin https://www.youtube.com/watch?v=WlcVhJNhF_k Alkuperäinen hyperdrive on noin 12 kertaa parempi kuin addictedin versio. Juurikin tuo kaihoisa ja hillitympi tunnelma tekee siitä paremman. Plus devin nyt vaan on ihan saatanan kova laulaja, ei anneke sen rinnalle yllä. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
Vainaja 14.11.2014 13:52:35 | |
---|
Parhaat hyperdrive versiot on akustisia: http://youtu.be/iO1kuian4OA Tossakin tais mainita että kumpikaan levytetty versio ei ole sellanen kun alunperin oli tarkoitus. Ymmärtää kyllä hyvin kun tota kuuntelee. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
Apple tree 14.11.2014 14:32:44 | |
---|
Decadetroll: Alkuperäinen hyperdrive on noin 12 kertaa parempi kuin addictedin versio. Juurikin tuo kaihoisa ja hillitympi tunnelma tekee siitä paremman. Kyllä, tämä. |
pehko 14.11.2014 17:31:42 | |
---|
ite tykkään kummastakin Hyperistä, onhan ne käytännössä eri biisit. Melkein. Kingdomista diggaan vanhana enempi. Muutenkin musta Physicist on erihyvä levy. Death on kova biisi! Eihän siitä vitunkaan selvää saa, mutta... Voisivat sen vetää joskus livenä. "Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP |