Aihe: Wintersun
1 2 3 4 5139 140 141 142 143281 282 283 284 285
ÄrGee
18.03.2017 15:41:32
Emplate: Itsekin ajattelin ehdottaa von Meilenwaldia, mutta sitten rupesin miettimään, että todennäköisesti menisi monelta tähän ketjuun kirjoittavalta kuitenkin hyvin lujaa ohi.

Ei nyt oikein musiikki eikä tuotanto kolahda... kai tuo on jotain taidetta todellisille misantroopeille, niin kuin Varginkin musiikki.

On se Jartsakin soitellut joskus black metallia, vain vähän melodisempaa.
https://www.youtube.com/watch?v=f-0CjPx2Cj0
TO THE STARS!!!
Marko-90
18.03.2017 17:19:08
ÄrGee: Ei tässä maailmassa taida olla ketään joka olisi oikeasti kovan tason metallirumpali, kitaristi sekä laulaja.

Morten Veland. Soittanut kaikki instrumentit viulua lukuunottamatta kahdelle ensimmäiselle Sirenia -albumille ja laulanut örinät.
Xingu
18.03.2017 18:18:40
ÄrGee: Ei tässä maailmassa taida olla ketään joka olisi oikeasti kovan tason metallirumpali, kitaristi sekä laulaja.

Mainitaan nyt edellisten jatkoksi vielä kotimaisista Tuomas Saukkonen kuka on tehnyt kaikki Black Sun Aeonit ja Dawn of Solacet itse ja lisäksi veti kaikki instrumentit ja vokaalit Wolfheartin debyytille.
Rumpalit on aivan hirveitä hinaajia. -Moderaattori
Voltonator
18.03.2017 18:39:51

Dan Swanöltä terveisiä.
Janus
18.03.2017 19:41:21
Xingu: kaikki instrumentit ja vokaalit Wolfheartin debyytille.

Paitsi kitarasoolot, siihen muistaakseni värväsi jo Mika Lammassaaren. En jaksa tosin nyt googlailla, pahoittelut jos muistan väärin.
juici
19.03.2017 08:05:09

Voltonator: Dan Swanöltä terveisiä.

Tämä tuli ekana mieleen.
"Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe
Olroxrox
19.03.2017 08:51:44
Ruotsalainen power metal jeesus Cederick Forsberg on myös ihan maininnan arvoinen näistä DIY miehistä, kitara, laulu, rummut ja tuotanto hanskassa genren vaatimustason mukaisesti. Julkaisutahti noin kymmenkertainen Mäenpäähän verrattuna :D
Eos
19.03.2017 17:19:30

Mites Lauri Penttilä tai Ossi Mäkinen?

Sivuraiteille langan varsinaisesta aiheesta kyllä menee. Mikäli sellaista tässä erittäin viihdyttävässä keskustelussa onkaan.
Hamsteri Kukkonen
19.03.2017 17:47:43

Eos: Mites Lauri Penttilä tai Ossi Mäkinen?

Sivuraiteille langan varsinaisesta aiheesta kyllä menee. Mikäli sellaista tässä erittäin viihdyttävässä keskustelussa onkaan.

Wintersunin biiseissä tuppaa olemaan se parisataa trackia, niin helppoko noilla on eksyä.
You have KELA. Don't worry. -Kiko Loureiro
Berzerkowitz
20.03.2017 07:02:01
Eos: Mites Lauri Penttilä tai Ossi Mäkinen?

Kuka on Ossi Mäkinen?
Lifelover
20.03.2017 07:22:00
Ei tässä maailmassa taida olla ketään joka olisi oikeasti kovan tason metallirumpali, kitaristi sekä laulaja.
Ei
Burn
20.03.2017 08:32:08

Lifelover: Ei tässä maailmassa taida olla ketään joka olisi oikeasti kovan tason metallirumpali, kitaristi sekä laulaja.

Fleshgod Apocalypsen nykyinen rumpali soitti ekalla levyllä kitaraa ja lauloi, kunnes seuraavalla levyllä tosta vain vaihtoi rumpuihin. Soittaa kitaraa ja laulaa vissiin kuitenkin yhä levyillä.

https://www.youtube.com/watch?v=KQHqeHDz5mw
https://www.youtube.com/watch?v=xjKyzwqIT7s

Mutta mitä sitten kovatasoisella tarkoitetaan, niin se on sitten kai kuulijan korvissa.
varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset.
jusbb
20.03.2017 08:50:53

Pahoittelen offtopicia, mutta keräys on saavuttanut karvan alle 300 000€ ja vielä on 12 päivää aikaa.
ÄrGee
20.03.2017 14:46:03 (muokattu 20.03.2017 14:47:17)
Burn: Mutta mitä sitten kovatasoisella tarkoitetaan, niin se on sitten kai kuulijan korvissa.

Niin... minulle suurin osa noista on laulajakitaristeja jotka osaavat soittaa rumpuja, mutta kumpikin instrumentti vaatii niin paljon omistautumista, että jompi kumpi niistä pitää valita ollakseen oikeasti hyvä.

Onkohan täältä monet osallistuneet joukkorahoitukseen... tuo 6000 ihmistä maailmanlaajuisesti marginaalihevibändille on kuitenkin aika vähän, tai miten sen nyt ottaa.
TO THE STARS!!!
Viocress
20.03.2017 15:13:04

Berzerkowitz: Kuka on Ossi Mäkinen?

Baptism-äijä
saarnimusic.com - Studio, Record Label & Musician services
texan
20.03.2017 20:46:07 (muokattu 20.03.2017 20:47:03)
ÄrGee: Niin... minulle suurin osa noista on laulajakitaristeja jotka osaavat soittaa rumpuja, mutta kumpikin instrumentti vaatii niin paljon omistautumista, että jompi kumpi niistä pitää valita ollakseen oikeasti hyvä.

Onkohan täältä monet osallistuneet joukkorahoitukseen... tuo 6000 ihmistä maailmanlaajuisesti marginaalihevibändille on kuitenkin aika vähän, tai miten sen nyt ottaa.

Varmasti joukkorahoitukseen olisi enemmänkin osallistujia jos levyjen julkaisutahti olisi tiheämpi. Moni on jo varmasti unohtanut koko bändin ja Jarin sekoiluilla somessa on myös osuutta asiaan, syystäkin. Itse en edes periaatteessa osallistu tämänkaltaiseen joukkorahoitukseen. Olen sitä mieltä että studio pitää rakentaa omalla rahalla ja työllä, eikä fanien rahoilla. Mutta kai tämä sitten on sitä nykypäivää, toivottavasti tavoitteessaaan kuitenkin onnistuvat.
Bullitt
20.03.2017 20:51:09
Muutenhan tuo vaikuttaa menneen ihan putkeen, mutta edelleenkin minua tuossa ihmetyttää se, että mitä ihmettä Jari ja kumppanit voivat keksiä noihin kahteen seuraavaan joukkorahoitukseen enää sellaiseksi bundleksi että sama määrä massia kertyy niistäkin? Nyt ovat kuitenkin myyneet koko tähänastisensa tuotannon uudestaan plus jonkun liven. Voidaanko aiempi katalogi myydä kolmanteenkin otteeseen vai mitä keksitään tuohon itse joukkorahoitusalbumin kylkiäisiksi?
"Muta laki mahdollistaa poikkeustilanteissa esmes veljentyttären kanssa avioitumisen. Mutta kajoaminen tyttärentytär on nopeampi." - Funkånaut
Vessajono
20.03.2017 21:07:17
Bullitt: Muutenhan tuo vaikuttaa menneen ihan putkeen, mutta edelleenkin minua tuossa ihmetyttää se, että mitä ihmettä Jari ja kumppanit voivat keksiä noihin kahteen seuraavaan joukkorahoitukseen enää sellaiseksi bundleksi että sama määrä massia kertyy niistäkin? Nyt ovat kuitenkin myyneet koko tähänastisensa tuotannon uudestaan plus jonkun liven. Voidaanko aiempi katalogi myydä kolmanteenkin otteeseen vai mitä keksitään tuohon itse joukkorahoitusalbumin kylkiäisiksi?

Jotain merkkaria. Kalsarit, ehkä?
Lennu: Mene paskaan, Pink Floyd on maailman paras pändi. Parempi ku Santa Cruz. Nobelanereita juotu vuonna 2017: 160
ÄrGee
20.03.2017 21:22:39
texan: Varmasti joukkorahoitukseen olisi enemmänkin osallistujia jos levyjen julkaisutahti olisi tiheämpi. Moni on jo varmasti unohtanut koko bändin ja Jarin sekoiluilla somessa on myös osuutta asiaan, syystäkin. Itse en edes periaatteessa osallistu tämänkaltaiseen joukkorahoitukseen. Olen sitä mieltä että studio pitää rakentaa omalla rahalla ja työllä, eikä fanien rahoilla. Mutta kai tämä sitten on sitä nykypäivää, toivottavasti tavoitteessaaan kuitenkin onnistuvat.

Ei tuollaista bändiä voi unohtaa, jos siitä on kerran tykännyt.

Ja tuo nyt vain sattuu olemaan bisnestaktiikka muiden joukossa. Siinä myydään tuotteita, eli oman työn tuloksia mikä ei niiltä osin eroa mistään muusta. Tuote ja rahojen hankinnan tapa vain on erilainen verrattuna vuosien keikkailuun, ja levyihin joihin ei olisi täysin tyytyväinen. Kaikesta tietenkin verotetaan normaali arvonlisävero, eli 24 prosenttia.
TO THE STARS!!!
SaukHo
20.03.2017 21:25:29 (muokattu 20.03.2017 21:30:17)
Nonii! Tänään on julkaistu peräti kaksi (2) uutta videota liittyen Jukan kuvaussessioihin. Toisessa videoista Jari22 on palannut vielä takasin itse kuvauspaikalle kiittelemään kampanjan tukijoita. Yläpeukkua satelee niin birusti. Mutta tämmönen tapaus, ei muutako näihin eeppisiin tunnelmiin kohti seuraavia videoita.

"Here are the EPIC TREES"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)