meitu 13.03.2005 22:05:29 | |
---|
Mulla oli joku tuon Budokanin keikan aikainen yleisöstä nauhoitettu bootleggi, jossa Ozzy laulaa ainakin puolet keikasta nuotin vierestä :D mutta on se silti kova jätkä!! Ne jotka soittaa, ne tietää. |
Risto Mustalisä 14.03.2005 07:48:26 | |
---|
Mulla oli joku tuon Budokanin keikan aikainen yleisöstä nauhoitettu bootleggi, jossa Ozzy laulaa ainakin puolet keikasta nuotin vierestä :D mutta on se silti kova jätkä!! Ainakin 1999 keikalla Ozzy veti mielestäni hyvin.Ja eihän sitä joka pikku virheestä pidä alkaa nillittämään - live on live.Jos löydätte bändin joka vetää virheettömästi joka keikan niin todennäköisesti homma tulee nauhalta :-) Born to be wild - paitsi kotona |
skebajaba 14.03.2005 13:29:52 | |
---|
Ainakin 1999 keikalla Ozzy veti mielestäni hyvin.Ja eihän sitä joka pikku virheestä pidä alkaa nillittämään - live on live.Jos löydätte bändin joka vetää virheettömästi joka keikan niin todennäköisesti homma tulee nauhalta :-) dream theater? siinä taas puuttuu live meno kokonaan, jäbät seisoo paikallaan ja soittaa. jokuhan kerto täällä hyvän keinon nähdä DT livenä -osta DT juliste -laita seinälle -ala kuunnella theatteria no joo... mun mielestä budokan on parempi live ozzylta kuin live & loud...budokanissa on selkeitä virheitä mitä ei oo korjailtu mitenkään. OSTAN WHAMMY PEDAALIN TARJOA JOS ON TYHJÄN PANTTINA!!! |
Risto Mustalisä 14.03.2005 13:46:06 | |
---|
dream theater? Epäilen ,mutta kun en ole kaikkia tai edes suurinta osaa DT:n keikoista todistanut niin en tiedä varmaksi. Born to be wild - paitsi kotona |
Vasenniplaaja 14.03.2005 16:04:31 | |
---|
Aika varmasti kyllä. Se riippuu tosin siitä, meinaatko eturivin paikoilla muutamaa ensimmäistä riviä vai ihan ensimmäistä riviä? Yleensä olen kiertuepaidan ostettua päässyt aina toiseen riviin, mutta se on tietenkin myös bändikohtaista. Jaahas... no on se paita saatava vaikkei Iommin plekusta sitten olisi toiveitakaan. Perkele kun ei ole kavereita mukana. "You play pretty well for someone with no real problems." |
terone 17.03.2005 12:16:51 | |
---|
sellainen vaan tuli mieleen että montakohan lippua ne voi edes laittaa myyntiin ja montakohan on sitten varattu kaiken maailman firmoille ? veikkaan että 50/50% korkeintaan.tai sit se ei ole niinkuin lätkäpeleissä mutta olis kaikkien tai siis ainakin keikan kannalta parempi jos siellä olis vaan tosifaneja perkele. no mulla on lippu mut en edes tiedä vielä mihin katsomoon. paha pelko on ozzyn kunnon puolesta, katsotaan kuin käy. |
Flick 18.03.2005 09:43:54 | |
---|
Onkohan biisilistaa tiedossa aikasemmilta keikoilta tai jotain?????? |
skebajaba 18.03.2005 13:41:48 | |
---|
Onkohan biisilistaa tiedossa aikasemmilta keikoilta tai jotain?????? tämmösen huhun kuulin että ois peruttu koko paska. OSTAN WHAMMY PEDAALIN TARJOA JOS ON TYHJÄN PANTTINA!!! |
Ben_D 18.03.2005 13:45:24 | |
---|
Onkohan biisilistaa tiedossa aikasemmilta keikoilta tai jotain?????? Lueskelin myös netistä, että soittaisivat 8-10 biisiä keikalla.. Toivottavasti ei pidä paikkaansa sillä muutenhan kyseessä olis pahemman luokan rahat pois tampaus. |
mongoloidi 18.03.2005 13:47:36 | |
---|
tämmösen huhun kuulin että ois peruttu koko paska. No voi saatananvittu.Toivottavasti näin ei ole. --= I'm still a Spetsnaz! =-- |
Vasenniplaaja 18.03.2005 14:41:16 | |
---|
tämmösen huhun kuulin että ois peruttu koko paska. Perkele! Ei saa leikkiä vakavalla asialla. "You play pretty well for someone with no real problems." |
ozz3 18.03.2005 15:03:33 | |
---|
tämmösen huhun kuulin että ois peruttu koko paska. Lähde? Sabbath soitti tosiaan viime OzzFestissä aika lyhyttä settiä, kuten kaikki muutkin artistit niillä kinkereillä. Eiköhän sieltä ainakin puoltoista tuntia tule mualimman parasta heviä! What do You think of the house
and the silvery moon?
Päivittäin vaihtuva video: Täällä |
Flick 18.03.2005 17:20:41 | |
---|
tämmösen huhun kuulin että ois peruttu koko paska. Mitä helv.....??? Mistä tollasta oot kuullu???? Oiskai siitä jo informoitu.... |
Kirkkohame 18.03.2005 17:29:40 | |
---|
Mitä helv.....??? Mistä tollasta oot kuullu???? Oiskai siitä jo informoitu.... ei noita nyt tosissaan tarvi ottaa.. ^ The thing that should not be |
skebajaba 18.03.2005 17:49:23 | |
---|
yheltä jampalta... pitihän nekin paikkansa mitä oon aikasemmin sanonut tuolla millon liput tulee myyntiin ja se että on ylipäänsä tulossa suomeen, ja itsekkin odottelen virallista infoa tuosta mutta tämmönen mahdollisuus nyt on aika ilmeinen kuulemma. OSTAN WHAMMY PEDAALIN TARJOA JOS ON TYHJÄN PANTTINA!!! |
Naama-amis 18.03.2005 19:14:14 | |
---|
yheltä jampalta... pitihän nekin paikkansa mitä oon aikasemmin sanonut tuolla millon liput tulee myyntiin ja se että on ylipäänsä tulossa suomeen, ja itsekkin odottelen virallista infoa tuosta mutta tämmönen mahdollisuus nyt on aika ilmeinen kuulemma. Ei tule yllätyksenä. Enemmän tulisi jos pääsisivät tänne asti. Nimim. perjantainen pessimisti Imago tekee orkesterin. |
ozz3 18.03.2005 20:21:20 | |
---|
yheltä jampalta... pitihän nekin paikkansa mitä oon aikasemmin sanonut tuolla millon liput tulee myyntiin ja se että on ylipäänsä tulossa suomeen, ja itsekkin odottelen virallista infoa tuosta mutta tämmönen mahdollisuus nyt on aika ilmeinen kuulemma. Onko tällä "jampalla" kenties jotain inside-suhteita? Perkele sanon minä jos eivät tulekkaan. What do You think of the house
and the silvery moon?
Päivittäin vaihtuva video: Täällä |
Angus 18.03.2005 20:41:30 | |
---|
Onko tällä "jampalla" kenties jotain inside-suhteita? Perkele sanon minä jos eivät tulekkaan. No jos nämä "kuulin yhdeltä jampalta" jutut ovat tässä yhteydessä samaa luokkaa kuin ne ovat AC/DC-piireissä, ei ole mitään pelkoa. Itse olen ainakin oppinut olemaan uskomatta mihinkään huhuihin mihin ei ole varmaa todistetta. "AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead- keikkatunnelmat |
Peoplez 19.03.2005 01:12:57 | |
---|
Kyllä tommoset huhut voi jättää omaan arvoonsa niin kauan ku mitään virallista ei kuulu. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
skebajaba 19.03.2005 11:23:24 | |
---|
enhän minäkään tuota 100% usko ennenkuin nään virallisen tiedotteen mutta kuitenkin on semmonen "kylmärinki" perseen ympärillä että jos peruuntuukin, enkä kyllä toisaalta ihmettelis kun peru se ozzy omat keikkansakkin monesti. toivotaan nyt kuitenkin että tää on vaan huhu, niin mielellään itsekkin sabbathin näkisin OSTAN WHAMMY PEDAALIN TARJOA JOS ON TYHJÄN PANTTINA!!! |