Aihe: Judas Priest Suomeen Helmi-Maaliskuussa
1 2 3 4 511 12 13 14 15
Zakk
03.03.2005 10:00:53
Oujee, tänä iltana pääsee itekkin tsiigailee.
Kapane
03.03.2005 10:32:01

Mainittakoon vielä, että In Flames oli juuri niin täyttä paskaa kuin sen odotinkin olevan. Paskin lämppäri ikinä.

Itse tykkäsin, mutta olihan flames aivan väärä lämppäri tuonne. Mieleen jäi lähinnä only for the weak, cloud connected, pinball map, uuden levyn vedot ja loput claymanin vedot. Miksaus oli kyl aika heikko, mutta niin lämppäreillä yleensä

Sinulla on muuten kyllä vähän turhan usein tapana rikkoa hevipalstan yhtä kultaista sääntöä vastaan.
Archetype H.D
In Goth We Trust! The 666 Club #555
Angus
03.03.2005 10:44:22

Sinulla on muuten kyllä vähän turhan usein tapana rikkoa hevipalstan yhtä kultaista sääntöä vastaan.

Mainitsimpa nyt vain. Kyllä minusta on ihan aiheellista keskustella myös lämppäristä täällä ja omasta mielestäni se oli vaan aivan kamalaa.

Tänään Helsinkiin!
"AC/DC:tä koskevissa hätätapauksissa ottakaa välittömästi yhteys nimimerkkiin Angus"! 8-) - JaniTheRock
Lue Motörhead-keikkatunnelmat
Kapane
03.03.2005 11:45:42

Mainitsimpa nyt vain. Kyllä minusta on ihan aiheellista keskustella myös lämppäristä täällä ja omasta mielestäni se oli vaan aivan kamalaa

Niin, mutta miksi? T: Perusteluja huudellaan.

Tuskin se nyt on aivan paska vain sen takia, että et itse sitä pitänyt.
Archetype H.D
In Goth We Trust! The 666 Club #555
*kespa*
03.03.2005 12:38:15

Kova keikka oli kyllä. In Flamesi ei jostain syystä innostanut niin paljon kuin odotin, mutta ihan kelpo keikan vetivät, vaikka samaa mieltä olen siitä, ettei välttämättä ihan omin bändi Priestin lämppäriksi olekaan. Priesti sitten taas veti ihan mukaansa tempaavan setin ja kokolailla oli hyvä meininki, vaikkei nyt ihan top-5 nähtyihin keikkoihin ylläkkään.

Melutaso Tampereella ei mielestäni ollut mikään ihmeellinen, semmonen ihan normaali, vaikka Painkillerin kajahtaessa alistuin kyllä pistämään tulpat korvaa.
Mutta tämä niittivöiden ja ketjujen ym. kanittaminen vitutti kyllä enemmän kuin mikään, varsinkin kun portsarit tulivat tästä ilmoittamaan minuuttia ennenkuin ovet avautuivat. Sitten vaan jonosta pois siihen erilliseen paikkaan, ja siinähän meni se kolmen vartin jonotuskin hukkaan. On se kumma, kun ei Priestin keikalla saa niittiä olla perkele. Odottelempa vaan sitä päivää, kun joku maailman luokan rap-stara tulee Hakametsään ja hoppareilta viedään niittivyöt, pidelköön siinä sitten housujaan ylhäällä. Toinen asia mikä vitutti oli se, että portsarit väittivät ettei kyseisessä tapahtumassa ole narikkaa ja sielä sitten suuri osa ihmisistä seisoikin nahkatakit päällä. Ja tämä kyseinen narikka olisi jossainpäin hallia ilmeisesti kuitenkin ollut?
No ehkä tämä vuodatus johtuu myös siitä, että sain täysin turhaa myös parkkisakot, kun kävin syömässä ennen keikkaa. Sen siitä saa, kun vie parkkirahansa ensimmäiseen automaattiin joka sattuu toimiimaan, ja joka ei tietenkään ole samalla kadulla. Mutta siitä on jo vastalause menossa.
www.lecturecomics.com
Jay Zero
03.03.2005 12:50:29

Käry kävi.
Henko
03.03.2005 13:29:11

Vittu nyt on hevi olo! Muita hevibändejä ei oo ikinä ollu olemassakaan. Käsittämättömän hyvä keikka oli. Lämppäriä en nähny sekuntiakaan, eikä oo väliäkään, kun en yhtään tykkää. Muistaakseni joskus Ilosaaressa näin.
"Jos eläimiä ei olisi tarkoitettu syötäväsi, niin miksi ne on tehty ruoasta"? - Homer Simpson.
Fukker
03.03.2005 13:45:50
Kentällä oli mahtava fiilis.Voluumitaso oli ihan ok mitä nyt korvat soi taukoamatta vieläkin.
Setti oli tuttu ja turvallinen eli hyvä.
Keikan jälkeen tuli nähtyä itse kuningas Rob pihalla kun bussiin meidän vierestä asteli.Pääsimpä muutaman sanan Lontootakin herralle heittämään mihin hän nyökytteli takaisin.
vantage
03.03.2005 14:07:52
soi taukoamatta vieläkin.

Niinpä, kovaa ne veti ja meno oli kova.
Onko jollain settilistaa?
Ois hyvä verrata tuota, tosin ....thing coming oli aika omituinen valinta viimeseksi biisiksi.
Mutta hyvä!
Well... IHKK #5
Pelsi
03.03.2005 15:20:11
Onko jollain settilistaa?

Sehän oli ihan sama kuin Oulussa, eli:

Hellion / Electric Eye
Metal Gods
Riding On The Wind
The Ripper
A Touch Of Evil
Judas Rising
Revolution
Hot Rockin'
Breaking The Law
I'm A Rocker
Diamonds And Rust
Deal With The Devil
Beyond The Realms Of Death
Turbo Lover
Exciter
Victim Of Changes
Green Manalishi
Painkiller

encoret:
Hell Bent For Leather
Living After Midnight
You've Got Another Thing Coming

Järjestystä en nyt muista, mutta suurinpiirtein tuollainen.
Kalamies #3 >-)))>
Black Star
03.03.2005 15:53:34

Kyllä ihmettelen ku ei defendersiltä ole yhtään biisiä.
ite korvaisin vaikkapa tuon manalishin jawbreakerillä tai sentinelillä.
Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above, Mad at God! Pastilli?
Henko
03.03.2005 16:05:59

Some heads are gonna roll ois kans ollu kiva kuulla, mutta niin ois moni muukin biisi ollu hyvä. Pääasia, että kaikki biisit kuulosti livenä ihan helvetin hyvältä. Ehkä myös uuden levyn biisejä ois saanu pari enemmän tulla, hyvältä kuulostivatten.
"Jos eläimiä ei olisi tarkoitettu syötäväsi, niin miksi ne on tehty ruoasta"? - Homer Simpson.
Black Star
03.03.2005 16:08:48

Some heads are gonna roll ois kans ollu kiva kuulla, mutta niin ois moni muukin biisi ollu hyvä. Pääasia, että kaikki biisit kuulosti livenä ihan helvetin hyvältä. Ehkä myös uuden levyn biisejä ois saanu pari enemmän tulla, hyvältä kuulostivatten.

No tänään se kuullaan. Eikös se ole niin että kolmas kerta toden sanoo?
Dimebag Darrell in memoriam. "I shake my fists at skies above, Mad at God! Pastilli?
Ze Kink
03.03.2005 17:05:51
Se on kohta menox!
SSilver
03.03.2005 18:06:25 (muokattu 03.03.2005 18:07:26)
Voi saaaaaaaaaatanaaaaaaaaaaaaa! Nyt tuli lähtö! Laukkaan kohti Hartwall Areenaa, kuin nahkainen kauris nahkataivaassa. Istuudun nahkaiselle nahkatuolilleni ja valmistaudun kohtaamaan itsensä Nahka-Vapahtajan silmästä silmään, 50 metrin päästä! (Perkeleen katsomolippu.)

Fiilis nousee nousemistaan, en kestä enäää!! Pakko mennä paskalle Painkillerin nahkaisten ja miehekkäiden sointujen siivittämänä. Sitten läksin kohti juna-asemaa ja parempaa, nahkaisempaa tulevaisuutta! Hell Bent For Leather!!!
Sunrise
04.03.2005 00:52:27
Saatanan hyvä keikka oli! Pistivät aivan kuningas settiä.
Zakk
04.03.2005 09:17:10
Aivan sairaan hyvä keikka, yli 2 tuntia pelkkiä hyviä biisejä! Halfordikin rääky ihan mallikkaasti.
Ze Kink
04.03.2005 12:25:58
Oli
ihan
saatanan
kova!

Olin vielä joku 1m päässä lavasta loppupuolen, oujee! Ääni on pois jne. mutta loistava fiilis. Näkikö kukaan minua? Olin yks niistä "pitissä" pyörijöistä in flamesin aikana, ja priestin aikana heiluin samojen tyyppien kanssa, ja näistä suurin osa oli ottanut paidat pois Turbo Loverin aikana. Ennen keikkaa mulla oli m.net -paita, mutta keikan ajaksi heitin sen uuden british steel -paidan päälle.
Viceroy
04.03.2005 12:42:15

Oli muuten kova keikka. Helmivalintoja hittien rinnalle olivat I'm a Rocker ja Hot Rockin'! Uudelta levyltä ois saanut soittaa vielä Angelin. Judas Rising on klassikkoainesta. Vanhat pommit potkivat juuri oikealla tavalla: Green Manalishi, Another Thing Coming ja Living After Midnight veivät multa äänen. Tosin kyllähän se särkyi jo Metal Godsin aikana...

Juu, erittäin hyvät fiilarit jäi, vaikka t-paidasta joutui sen 30e pulittamaan. In Flames oli taas kerran tosi laimea; ei nyt mikään huono, mutta ei kyllä kovin hyväkään. Rumpali on kyllä aika kova sälli paukuttelemaan.
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
motleyratt
04.03.2005 12:59:18
miksei heading out to the highwayta ollut? sentään yks kauneimmista sooloista siinä biisissä
Hell bent for leatherman
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)