Dropped C 11.12.2015 16:38:50 | |
---|
Saatana meni korvasta sisään. Heräsin muuten tuolla Opethin keikalla koomasta siihen, kun tuli muutama murahdus. Tosin keräsin luuni kasaan ja totesin että nyt täytyy päästä pois. Festareilla siis. |
Emeritus 12.12.2015 15:13:19 | |
---|
phiit: Mieluummin niitä kuin jeesuksen siemeniä :P Ei saakeli.. Kiitos vaan mielikuvasta! :D |
phiit 14.12.2015 15:07:28 | |
---|
Emeritus: Ei saakeli.. Kiitos vaan mielikuvasta! :D Ole hyvä :D ~ Musiikin ei tarvitse olla kaunista ollakseen hyvää ~ |
texan 16.12.2015 22:36:55 | |
---|
Ei ole kai vielä virallisesti vahvistettu kuka tulevalla kiertueella soittaa rumpuja. Bill Ward se tuskin ainakaan on, ei taida enää fysiikka yksinkertaisesti kestää, vaikka mies itse väittää ettei se siitä ole kiinni. No harvapa sitä enää 67 vuotiaana on muutenkaan nuoruutensa vedossa. Sääli vaan että Bill on huonoissa väleissä muiden alkuperäisjäsenten kanssa. |
Regalis Apertura 16.12.2015 22:40:34 | |
---|
Lyötäisikö vetoa että Clufetos jatkaisi edelleenkin? |
texan 16.12.2015 22:53:16 | |
---|
En lähde vetoa lyömään, Clutefos lienee se todennäköisin vaihtoehto, ikävä kyllä.Tylsä rumpali, jolla ei minkäänlaista groovea soitossaan. Parempi vaihtoehto olisi Vinny Appice, joka on sentään aiemmin soittanut bändissä. |
Dinorocker 17.12.2015 07:12:57 | |
---|
Turbo!!! |
StJerky 17.12.2015 09:26:31 | |
---|
texan: En lähde vetoa lyömään, Clutefos lienee se todennäköisin vaihtoehto, ikävä kyllä.Tylsä rumpali, jolla ei minkäänlaista groovea soitossaan. Parempi vaihtoehto olisi Vinny Appice, joka on sentään aiemmin soittanut bändissä. Joku täällä väitti joskus, ettei Appicellakaan ole minkäänlaista groovea... |
John Longs 17.12.2015 10:23:21 | |
---|
StJerky: Joku täällä väitti joskus, ettei Appicellakaan ole minkäänlaista groovea... Ehhehehehehehehehe, kaikenlaista jengiä sitä kyllä liikkeellä onkin. Seuraavaksi varmaan kohteena Jeff Porcaro. No ei, onhan Appice tosiaan aika kulmikas, ajankohtainen jotenkin herran groove vaan kun tuli youtubesta joku Holy Diverin läpisoittopätkä vastaan, ja kuulosti hyvältä. Onhan vaikka Heaven & Hellin Radio City Hall-dvd:llä välillä vähän ponnettoman kuuloista se meno, mutta onhan ukon soitossa kuitenkin kulmikas groove kokoajan menossa. Kohtalaisen omanlaisensa soittotyyli Vinnyllä, paljon mieluumin sitä kuuntelee kuin vaikka tuota Clufetosia, joka nyt on perusnykyrumpali, täysin hajuton ja mauton. Mun miälest. |
Musta Arkipyhä 17.12.2015 13:00:17 | |
---|
StJerky: Joku täällä väitti joskus, ettei Appicellakaan ole minkäänlaista groovea... No grooven näkökulmasta Appicekaan ei ole hyvä vaihtoehto. Miehen soitti toimi minusta Heaven And Hellin aikauden matskuun ,mutta Ozzyn aikainen Sabbath nimenomaan kaipaisi enemmän sitä groovea a la Bill Ward 70-luvulla. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
Berzerkowitz 29.12.2015 18:47:13 | |
---|
Lemmy-uutisen jälkeen alkoi jänskättämään että vieläköhän ehtis Sapatin nähdä livenä uudestaan? Niin joo ens kesänä vissiin tulossa suomeen mut tuskin just silloin on varaa lippuun. |
Volcom 31.12.2015 14:31:08 | |
---|
Berzerkowitz: Lemmy-uutisen jälkeen alkoi jänskättämään että vieläköhän ehtis Sapatin nähdä livenä uudestaan? Niin joo ens kesänä vissiin tulossa suomeen mut tuskin just silloin on varaa lippuun. Sitten luultavasti jää näkemättä, nimittäin tarkoitus olla vihonviimeinen kiertue Black Sabbathille tuo ensi vuotinen. "Music comes first; lyrics are secondary" |
MaxDamage 01.01.2016 19:49:01 | |
---|
John Longs: Ehhehehehehehehehe, kaikenlaista jengiä sitä kyllä liikkeellä onkin. Seuraavaksi varmaan kohteena Jeff Porcaro. No ei, onhan Appice tosiaan aika kulmikas, ajankohtainen jotenkin herran groove vaan kun tuli youtubesta joku Holy Diverin läpisoittopätkä vastaan, ja kuulosti hyvältä. Onhan vaikka Heaven & Hellin Radio City Hall-dvd:llä välillä vähän ponnettoman kuuloista se meno, mutta onhan ukon soitossa kuitenkin kulmikas groove kokoajan menossa. Kohtalaisen omanlaisensa soittotyyli Vinnyllä, paljon mieluumin sitä kuuntelee kuin vaikka tuota Clufetosia, joka nyt on perusnykyrumpali, täysin hajuton ja mauton. Mun miälest. Mun mielestä Clufetos ei ole edes perusnykyrumpali, vaan käsittämättömän jäykkäranteinen, täysin dynamiikan tajuton tyyppi, joka hakkaa jatkuvasti rumpujaan niin kovaa kuin jaksaa. Toivon peevelisti ettei tyyppi tuhoa ensi kesän keikkaa yhtä pahasti kuin Chris Slade AC/DC:n Hämeenlinnassa. Pakko nimittäin vielä viimeisen kerran nähdä Iommi livenä. Vuonna -99 oli aivan mahtava keikka ja Wardkin liekeissä. |
Dirtyh 01.01.2016 20:35:58 | |
---|
MaxDamage: Chris Slade Hyvä. Mä voin nyt lainata tuon ettei sulla tuu niin paha mieli siitä ettei kukaan tarttunut sun provoon. |
HaloOfFlies 09.01.2016 13:03:46 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Regalis Apertura 09.01.2016 20:31:03 | |
---|
Hmm voi olla että Martin ei tainnut lukea Iommin elämänkertaa;)... Iommi ei kovin hyvää arvosanaa antanut herran lavatyöskentelystä/karismasta. Tai sitten luki ja jätti tuon omaan arvoonsa? Anyway, olisihan se hienoa jos tekisivät yhteisen levyn. |
MaxDamage 11.01.2016 08:12:40 | |
---|
Dirtyh: Hyvä. Mä voin nyt lainata tuon ettei sulla tuu niin paha mieli siitä ettei kukaan tarttunut sun provoon. Voi voi. Eipä ollut provo vaan täyttä totta. Ja nimenomaan tarkoitin sitä, että kun Sabbathin viime keikasta on hyvä mieli, niin potuttaa huolella jos Clufetos muiston kunnolla pilaa. Vertauskuva oli täysin tilanteeseen sopiva. Asiasta ihan toiseen, vieläkös Iommi tykittelee signature-Laneyllään vai onko vahvarikalusto vaihtunut? |
John Longs 13.01.2016 12:03:33 | |
---|
HaloOfFlies: Tony Martin ja Tony Iommi virittelevät yhteistyötä. http://kaaoszine.fi/entinen-black-s … evansa-tony-iommin-kanssa-piakkoin/ Siisti homma, jos tulee joskus realisoitumaan. Itse aina pitänyt etenkin Headless Cross ja Tyr-levyistä, todella hyvää heavyä, joskin ymmärtäähän tuon jos joillekin kaikki muu paitsi Ozzy on turhaa, ettei uppoa. Tuossa kun tuli Mick Wallin Sabbath-kirjaa luettua, niin oikein ärsytti miten paljon Tony Martin ja aikaisensa levyt saivat haukkuja. Ja ylipäätään kaikki Dion ja Ozzyn levyjen ulkopuoliset jutut sai rankkaakin kritiikkiä, tuntuu että Wall hehkutti vain bändin suosiota, joka nyt ei välttämättä kulje käsi kädessä musiikin laadun kanssa aina. Mutta eipähän ainakaan kovin paljoa hehkutettu bändin ukkoja, kaikista sai aika huonon kuvan kirjasta: päihderiippuvaisia itsekeskeisiä nynnyjä, joiden ympärillä on pelkästään menestyksen ansiosta porukkaa, joka joko pyrkii yhtyeestä hyötymään tai muuten vaan haluaa olla mukana jossain isommassa jutussa. Melko inhottava maailmankuva. Täytynee lukea vastapainoksi muita yhtyeestä kirjoitettuja stooreja myös, mielenkiintoisia käänteitä on kyllä uralle sattunut. Noh, olihan tässä Wallinkin kirjassa oma opetuksensa: eli Iommin ja Dion kova työmoraali, joka loppujen lopuksi kantoi hedelmää vaikeista vuosista huolimatta. |
Musta Arkipyhä 13.01.2016 12:36:19 | |
---|
John Longs: Siisti homma, jos tulee joskus realisoitumaan. Itse aina pitänyt etenkin Headless Cross ja Tyr-levyistä, todella hyvää heavyä, joskin ymmärtäähän tuon jos joillekin kaikki muu paitsi Ozzy on turhaa, ettei uppoa. Itse pidän Sabbathin eri kausien erilaisuutta vain vahvuutena. Toki kyse on perushevistä Ozzyn kauteen nähden ,mutta hyvästä sellaisesta. Sinänsä Ozzyn aikaisen Sabbathin kokeilevuus nyt tuskin on Ozzyn ansiota. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
HaloOfFlies 14.01.2016 14:00:37 (muokattu 14.01.2016 14:01:56) | |
---|
Tommy Clufetos toimii tulevallakin kiertueella bändin rumpalina. Lisäksi tänään julkaistu promovideo sisältää vihjeen tulevan kiertueen settilistasta. https://youtu.be/s6kb7XR4mck Jos tuosta oikein vilkaisin, niin Black Sabbath on keikkojen avausbiisi. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |