Aihe: Iron Maiden, Vol II
1 2 3 4 5108 109 110 111 112174 175 176 177 178
sustain65
15.06.2018 18:49:23
PsychedelicWarlord: Olen kuullut montaa bändiä sattumalta jotka on ihan yhtä huonoja kuin olin olettanutkin. En silti mene siitä noiden bändien ketjuihin urputtamaan.

Hyvin todettu, otapa plussa.
jukkajylli
16.06.2018 16:29:35
PsychedelicWarlord: Olen kuullut montaa bändiä sattumalta jotka on ihan yhtä huonoja kuin olin olettanutkin. En silti mene siitä noiden bändien ketjuihin urputtamaan.

En mä mitään urputa. Mihin ketjuun mun muka pitäisi mennä kokemustani Iron Maidenista kommentoimaan? Olishan se voinut yllättää positiivisesti, mutta ei yllättänyt. Harrisin soitto oli kamalaa hörönlöröä. Laulu ei osunut. Rumpalointi kehnoa. Tämä on keskustelua aiheesta ihan yhtälailla kuin sinunkin kommenttisi. Ole ihan kuinka psykedeelinen sapelinheiluttaja haluat.
Stidi alla.
jukkajylli
16.06.2018 16:31:04
sustain65: Hyvin todettu, otapa plussa.

Eli vain fanien tulee kommentoida?
Stidi alla.
jukkajylli
16.06.2018 16:31:51
No ihan sama. Jatkakaa. Te olette ihan yhtä oikeassa kuin minäkin. Rauhaa.
Stidi alla.
Ojankaivaja
16.06.2018 16:34:02 (muokattu 16.06.2018 16:35:16)
Samaa meinikiä kuin Metallica ketjussa. Ihan sama kuinka hyvin bändi soittaa niin aina on joku sankari etsimässä valitettavaa, tai sitten kaikki on kuulematta ja aina lähtökohtaisesti paskaa.
"meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele
Lifelover
16.06.2018 17:16:01
Kaikki bändit on perseestä.
No love for killer babies
Regalis Apertura
16.06.2018 18:03:22
Eikös se perinteisesti täällä mene että kaikki on paskaa paitsi kusi;)...
varpio
17.06.2018 00:08:26
jukkajylli: Harrisin soitto oli kamalaa hörönlöröä. Laulu ei osunut. Rumpalointi kehnoa. Tämä on keskustelua aiheesta ihan yhtälailla kuin sinunkin kommenttisi.

Jos vielä perustelisit väitteesi jotenkin niin keskustelusta voisi olla jotakin hyötyä.
Ojankaivaja
17.06.2018 10:50:58
varpio: Jos vielä perustelisit väitteesi jotenkin niin keskustelusta voisi olla jotakin hyötyä.

Ei toimi m.netissä. Kokeilin tätä jo metallica-ketjussa ja ei auttanut.

Paska bändi, lällällää.
"meikäki panee sillai että muija on toisessa huoneessa ja yritän venyttää kikkeliä kovaa :)" -Kerpele
Musta Arkipyhä
17.06.2018 16:18:32
jukkajylli: En mä mitään urputa. Mihin ketjuun mun muka pitäisi mennä kokemustani Iron Maidenista kommentoimaan? Olishan se voinut yllättää positiivisesti, mutta ei yllättänyt. Harrisin soitto oli kamalaa hörönlöröä. Laulu ei osunut. Rumpalointi kehnoa. Tämä on keskustelua aiheesta ihan yhtälailla kuin sinunkin kommenttisi. Ole ihan kuinka psykedeelinen sapelinheiluttaja haluat.

Kun kuitenkin näyttää olevan niin että pidät Maidenia lähtökohtaisesti huonona etkä pidä bändin musiikista niin mitä ihmeen järkeä on tulla öyhöttämään sen bändin ketjuun? Ja noi kommentit Harrisin ja McBrainin soittotaidosta kertoo jo kaiken sun asenteesta. Molemmat on kyllä aika laajalti arvostettuja soittajia.

Ja sitten siihen "vain fanitko saa kommentoida" sössötykseen: Toki kommentoida voi kuka tahansa mutta ainakaan itse en koe mitenkään tarpeellisena mennä toteamaan vaikkapa Rammstein-ketjuun että bändi on huono. Se ei ole keskustelua - se on lapsellista ja typerää provoa. Hyvässä keskustelussa kritiikki perustellaan ja monesti ne fanitkin esittävät kritiikkiä - kuten tässäkin ketjussa.

Mitäköhän näistä keskusteluista tulisi jos jokainen tekisi kuten sinä tässä?
"I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva"
Saunatakki
28.06.2018 14:30:41
Rahat lopussa, kun pitää moisiin haastohommiin lähteä... Vai?

Lehti: Iron Maidenin entinen laulaja syyttää bändiä lyriikkavarkauksista hakee miljoonakorvauksia

Dennis Willcockin lisäksi kanteessa on mukana muusikko Terry Wilson-Slesser, jonka sanoituksia Harris ja kumppanit ovat myös väitetysti pöllineet.

Iron Maiden sopi juuri keväällä Hallowed Be Thy Name -kappaletta koskevan oikeusjutun ja nyt yhtyettä on paiskattu jo uudella kanteella. Brittiläisen The Sun -lehden mukaan entinen laulajan Dennis Willcock sekä muusikko Terry Wilson-Slesser ovat nostaneet basisti Steve Harrisia, kitaristi Dave Murrayta ja kustannusyhtiö Imagemia vastaan kanteen, jossa väitetään bändin varastaneen heidän lyriikoitaan ja käyttäneen niitä kappaleissaan ilman lupaa.

The Sunin mukaan Dennis Willcock väittää kirjoittaneensa lyriikat debyyttilevy Iron Maidenilla (1980) julkaistuihin kappaleisiin Prowler, Charlotte the Harlot, Phantom of the Opera ja Iron Maiden sekä seuranneella Killers-albumilla (1981) julkaistuun Prodigal Soniin. Wilson-Slesser puolestaan sanoo kirjoittaneensa lyriikat Beckettin A Rainbows Gold -kappaleeseen, josta Harris väitetysti on plagioinut osia Hallowed Be Thy Name -biisiin.

Kanteen mukaan yhtyeessä vuosina 1976-1978 vaikuttanut, kahdella ensimmäisellä levyllä laulaneen Paul DiAnnon korvaama Willcock sanoo, ettei tiennyt sanoituksiaan käytetyn luvatta, koska ei ole koskaan kuunnellut bändin levyjä.

Willcock ja Wilson-Slesser hakevat bändiltä 2 miljoonan punnan eli noin 2 267 000 euron korvauksia. Iron Maidenin edustajat kuittaavat syytökset törkeinä ja täysin naurettavina.

Willcockin ja Wilson-Slesserin edustajana toimii entinen manageri Barry McKay, joka oli myös keväällä sovitun Hallowed Be Thy Name -kanteenkin takana. Maidenin edustajat kuvailivat tuolloin McKayta rahanhimoiseksi oikeusjuttujen tehtailijaksi, johon McKay vastasi Harrisin ja kumppanien olevan vain huonoja häviäjiä.

https://www.inferno.fi/uutiset/leht … kauksista-hakee-miljoonakorvauksia/
"Lapsikin näkee, että tämä on malliesimerkki postmodernista primitivismistä."
varpio
28.06.2018 15:03:01
"Ei tiennyt sanoituksiaan käytetyn luvatta, koska ei ole koskaan kuunnellut bändin levyjä."

Paskapuhetta mutta uskon.
Regalis Apertura
28.06.2018 15:17:39 (muokattu 28.06.2018 15:19:18)
En tiedä johtuuko helteestä vai mistä mutta en muista missä välissä tämä ko. Dennis Willcock lauloi Maidenissa? Ja oliko vain keikoilla kun en muista kuulleenikaan ainakaan levyiltä em. herrasta? Olen ollut koko ajan siinä uskossa että ensin oli Dianno ja sen jälkeen Dickinson... Ja missä roolissa/milloin bändissä toimi Terry Wilson-Slesser?
varpio
28.06.2018 15:32:21
Regalis Apertura: En tiedä johtuuko helteestä vai mistä mutta en muista missä välissä tämä ko. Dennis Willcock lauloi Maidenissa?

Ennen Di'Annoa, ei levyillä. Orkesterihan oli olemassa jo viisi vuotta ennen ensilevyä.
phiit
28.06.2018 15:34:21 (muokattu 28.06.2018 15:42:40)
Maidenissa onneks homma toiminu aina 10:llä, eipä löydy valitettavaa kenenkään panoksesta.
phiit
28.06.2018 21:13:12 (muokattu 28.06.2018 21:37:38)
nvm

Ei virhettä
Ruutikallo
29.06.2018 04:28:57
Kaunolla vai tikkukirjaimin?
Ruutikallo
29.06.2018 06:26:27
Iron Maidenin Bruce Dickinson saapuu Kokkolaan syyskuussa "Lähti lapasesta"

https://yle.fi/uutiset/3-10279484
Kaunolla vai tikkukirjaimin?
Regalis Apertura
29.06.2018 08:58:29 (muokattu 29.06.2018 11:40:24)
Hyvä otsikko;). Lähtee siis lapasesta Kokkolaan? Ei sen puoleen Brucesta on moneen hommaan... Mitäköhän tuo ei osaisi?
Lifelover
30.06.2018 08:13:57
Regalis Apertura: Mitäköhän tuo ei osaisi?

Varmaan pelata korista, 160cm tappi kun on.
No love for killer babies
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)