PomppoK 05.04.2005 20:16:29 | |
---|
Otsikko vaikutti lupaavalta; odotin että täällä keskusteltaisiin tuotoksiensa julkaisun tarpeellisuudesta. Take me don't leave me. |
Sahtimies666 06.04.2005 18:34:46 (muokattu 06.04.2005 18:35:08) | |
---|
Oiskohan siinä mitään järkeä jos jokaisessa keskustelualueessa ois oma demostudio siis Rock, pop, alternative ois yks, sit Jazz, fuusio, etno, proge, latin, reggae. Ja sit metallille vois olla vielä oma, siis raskastamusiikkia sinne... No.. Tyhmä idea, ois pitäny jättää sanomatta.. "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Clayrooster 06.04.2005 20:03:14 (muokattu 06.04.2005 20:04:38) | |
---|
Tota samaa mäkin olen miettinyt, mutta jostain syystä jättänyt sanomatta. Että genretykset demostudioon, niin tietää mitä hakea. Kun ei sieltä jaksa alkaa tonkimaan. Hyvä idea. ^^ Ylläpito voisi ottaa kyllä asian käsittelyyn. EDIT: Painan varoitusta, että ylläpito huomaa ehdotuksen. muahaha. |
Deathrace King 06.04.2005 20:23:22 | |
---|
Oiskohan siinä mitään järkeä jos jokaisessa keskustelualueessa ois oma demostudio siis Rock, pop, alternative ois yks, sit Jazz, fuusio, etno, proge, latin, reggae. Ja sit metallille vois olla vielä oma, siis raskastamusiikkia sinne...
Olis! Hyvä idea. Demostudio jaettaisiin osiin näille palstoille, ja yleinen demostudiopalsta lopetettaisiin. Siinä ratkaisu! Plussaa. Let's Thrash!!! |
Clayrooster 06.04.2005 20:25:37 | |
---|
Olis! Hyvä idea. Demostudio jaettaisiin osiin näille palstoille, ja yleinen demostudiopalsta lopetettaisiin. Siinä ratkaisu! Plussaa. Niin tai on erikseen se "DEMOSTUDIO" mutta siis kaikki olisi jaettu genrekohtaisesti eri "huoneisiin" :D muahaha. |
Deathrace King 06.04.2005 20:39:09 | |
---|
Niin tai on erikseen se "DEMOSTUDIO" mutta siis kaikki olisi jaettu genrekohtaisesti eri "huoneisiin" :D Parempi, niin että poistetaan koko demostudio ja jaetaan niinkuin ehdotettiin. Ei se siellä jakaminen lisäisi kävijöitä kuitenkaan tarpeeksi. Let's Thrash!!! |
Clayrooster 06.04.2005 20:49:49 | |
---|
Parempi, niin että poistetaan koko demostudio ja jaetaan niinkuin ehdotettiin. Ei se siellä jakaminen lisäisi kävijöitä kuitenkaan tarpeeksi. Voi kyllä olla.. muahaha. |
la m quina 06.04.2005 21:37:01 | |
---|
Mun ratkaisu: Kitarakamat-palstalle muutama uusi FAQ. |
inflames 06.04.2005 23:04:20 | |
---|
Tota samaa mäkin olen miettinyt, mutta jostain syystä jättänyt sanomatta. Että genretykset demostudioon, niin tietää mitä hakea. Kun ei sieltä jaksa alkaa tonkimaan. Hyvä idea. ^^
Samaa mieltä! 'The time you enjoy wasting is not wasted time.' B. Russell |
Aegis 06.04.2005 23:15:59 | |
---|
Minäkin olisin sillä kannalla, että jokaiselle palstalle oma demostudio, se olisi paras ratkaisu niin bändien kuin kuulijoidenkin kannalta. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Jormaz 07.04.2005 03:06:01 | |
---|
Minäkin olisin sillä kannalla, että jokaiselle palstalle oma demostudio, se olisi paras ratkaisu niin bändien kuin kuulijoidenkin kannalta. Näin, tai sitten vihdoinkin ihan oikeasti demostudioon pakolliseksi jonkinlainen genremääritys. Ei mua kiinnosta alkaa sokkona huitomaan jos ei biisin tiedoista selviä musiikkityyli. Sen takia tuleekin kuunneltua lähinnä huumorimusiikkia koska siitä tietää aina mitä saa - paskaa! In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
lethus1 07.04.2005 09:32:28 | |
---|
Enpä ole demostudiosta jaksanut katsoa yhtään ainotta bändiä. Tai olen yhen pari vuotta sitten johon sitten liityinkin ja vieläkin olen siinä mukana. Sen jälkeen lähinnä olen täältä tai muilta foorumeilta katsonut tarjontaa. Ja jos ei kiinnosta niin ei kukaan pakota katsomaan. Ei kai niitä niin helvetisti tule tännekkään nuita "mainoksia" että häiritsisi muuten foorumin toimintaa... |
gypsi 07.04.2005 10:07:18 | |
---|
Mitähän siitä tulisi, jos kaikki alkaisivat näillä palstoilla mainostaa tuotoksiaan? Keskustelua? |
Aegis 07.04.2005 22:19:16 | |
---|
Keskustelua? Please no! Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Tapani L 07.04.2005 22:31:11 | |
---|
Keskustelua? Ai niinku demostudiolla? |
author 07.04.2005 22:51:19 (muokattu 07.04.2005 22:51:42) | |
---|
Se oli mun mielestä hyvä keksintö kun joku mainosti demoaan lähettämällä muutamille kyseisestä genrestä pitäville pikaviestin demostudiolla olevasta biisitä. |
Sahtimies666 08.04.2005 11:30:18 | |
---|
Minäkin olisin sillä kannalla, että jokaiselle palstalle oma demostudio, se olisi paras ratkaisu niin bändien kuin kuulijoidenkin kannalta. Samoin.. Tulis sit tsekattua aina demostudio samalla ku käy noilla eri alueilla... Ois kiva ku alkais jotaki tapahtumaan. Sitten ku omankin bändin demo tulee ajankohtaiseks niin ois kiva saada sitä kohdeyleisölleen kuultavaks. "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Sahtimies666 08.04.2005 13:43:40 | |
---|
"Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
Super-Jari 09.04.2005 14:42:42 | |
---|
Miksei ylläpito käy sanoamassa mitään? Liekkö edes lukevat koko palstaa. I love the smell of daisies in the morning
- Lilarcor |
Moderaattori 09.04.2005 15:02:42 | |
---|
Miksei ylläpito käy sanoamassa mitään? Liekkö edes lukevat koko palstaa. Ylläpidosta emme voi mennä takuuseen, mutta moderaattorit kyllä lukevat palstaa ja tätä keskustelua. Yhdessä demostudiopalstassa on tälläkin hetkellä aivan riittävästi hallinnoitavaa, enkä usko, että ketään palvelee sen silppuaminen pienenpieniin osiin. Jos ei osaa mennä yhdelle demostudioalueelle katsomaan tarjontaa, niin miten tilannetta parantaa sen tarjonnan hajauttaminen kymmenelle eri osastolle? Tällä hetkellä genretys ja ketjun nimeäminen ovat täysin aloittajan vastuulla. Jos ei yhtyeen tai kappaleen nimi selkeästi kerro minkä laidan materiaalista on kyse, se kannattaa ilmoittaa lyhyesti jo ketjun otsikossa tai vähintään itse viestissä. |