Jucciz 13.01.2023 04:11:29 | |
---|
Jester44: Vielä mielenkiintoisempaa olisi St Ankara kunnon virveli saundeilla. Lars pilasi koko levyn tuolla pelleilyllään, biiseissä olisi potentiaalia mutta minä ainakaan en kestä sitä tynnyri snarea. En ole eri mieltä. Mielestäni St. Angerin virvelisoundi on epäonnistunut tuotannollinen ratkaisu: heh-heh-hauska sisäpiirivitsi, joka naurattaa nippa nappa ensimmäisen minuutin, mutta sen jälkeen toivoisi, että oltaisiin mieluummin haettu jokin käyttökelpoinen soundi tuon sijaan. Sinä olet ihan saatanan perseestä ja typerä paskaperse. -Sir Jöpötin |
Jester44 13.01.2023 17:48:20 | |
---|
Jucciz: En ole eri mieltä. Mielestäni St. Angerin virvelisoundi on epäonnistunut tuotannollinen ratkaisu: heh-heh-hauska sisäpiirivitsi, joka naurattaa nippa nappa ensimmäisen minuutin, mutta sen jälkeen toivoisi, että oltaisiin mieluummin haettu jokin käyttökelpoinen soundi tuon sijaan. Vaikkapa St ankaran 20 vuotisjuhlan kunniaksi.... Oliko niin että asialle olisi tehtävissä jotain? Muistelen että Some kind of monster sinkussa oli ihan "normaali" virveli. Lars vaan ei ehkä anna periksi? |
aivokuolio 13.01.2023 18:04:18 | |
---|
Jester44: Vaikkapa St ankaran 20 vuotisjuhlan kunniaksi.... Oliko niin että asialle olisi tehtävissä jotain? Muistelen että Some kind of monster sinkussa oli ihan "normaali" virveli. Lars vaan ei ehkä anna periksi? Tämähän se on aina ollut vaihtoehtona, ja tämän myötä itse levykin lähti avautumaan aikoinaan huomattavasti paremmin: https://youtu.be/Sa_c1ZzyqgU |
Torniojaws 13.01.2023 21:24:57 (muokattu 13.01.2023 21:25:35) | |
---|
|
Jester44 16.01.2023 02:23:08 | |
---|
aivokuolio: Tämähän se on aina ollut vaihtoehtona, ja tämän myötä itse levykin lähti avautumaan aikoinaan huomattavasti paremmin: https://youtu.be/Sa_c1ZzyqgU Tuo "live"versio onkin huomattavasti parempi, jos tuota levyä tekee mieli kuunnella niin aika selkeä valinta. |
P.S.T.88 19.01.2023 08:02:08 | |
---|
Tuli eilen sähköpostia "Metallica haluaa kiittää sinua" ja ennakkomahis ostaa liput. En alunperin ajatellutkaan lähteväni kattomaan stadikalle, mutta kuinka ollakaan 4 lippua tuli nappastua samantien. |
kkaarre 19.01.2023 10:24:22 | |
---|
P.S.T.88: Tuli eilen sähköpostia "Metallica haluaa kiittää sinua" ja ennakkomahis ostaa liput. En alunperin ajatellutkaan lähteväni kattomaan stadikalle, mutta kuinka ollakaan 4 lippua tuli nappastua samantien. Täällä oli vähän sama fiilis, että skippaan stadikan. Ja kuinka ollakkaan ostin nyt sitten liput kummiskin sunnuntaille kerta oikein Metallica halusi kiittää minua :) Hämähäkkimies ja Iines Ankka |
Ojankaivaja 19.01.2023 17:55:30 | |
---|
Ilmeisesti tänään tulossa uusi biisi ulos? |
Hetfield 20.01.2023 01:07:42 (muokattu 20.01.2023 01:58:15) | |
---|
Alright, alright, alright! |
Flow 20.01.2023 01:16:15 | |
---|
|
lapio 20.01.2023 07:24:14 | |
---|
Juu ei tämä uusikaan nyt huono ollut. Ehkä tässä ei tosiaan hirveästi ole pyörää keksitty uudestaan eikä varmaan kenenkään tajuntaa räjäytä. Jos näihin päiviin asti on pystynyt pysymään kovana metallica fanina niin ei varmaan pety? Itselle nyt ei tarjonnut mitään ihmeellistä, ehkä joku tarttuvampi koukku olisi nostanut biisin toiselle tasolle. |
phiit 20.01.2023 08:08:21 | |
---|
Hyvä laulu, Hammettiki messis enemmän. Toimii |
Regalis Apertura 20.01.2023 09:46:47 | |
---|
Parempi tämä on kuin edellinen maistiainen. Taitaa olla Death Magneticin leftover-biisi? Vähän sellainen fiilis jäi tuosta... |
Megalomania 20.01.2023 09:53:25 | |
---|
Hyvä laulu täytyy sanoa. Kun biisi lähti käyntiin, ekalla kuulemalla biisi ei ihan kuulostanut siltä, mitä olisin Metallicalta odottanut. Siis hyvässä mielessä. Freesin kuuloinen biisi riffeineen ja melodioineen. Ei mitään sellaista, että yritetäänpäs nyt kaverit puoliväkisellä kirjoittaa kakkososa johonkin hittibiisiin. Sitten, kun rumpukomppi lähti käyntiin, niin biisi alkoi kuulostaa Metallicalta. Sopivasti tuttua ja myös uusia sävyjä. Joskus näillä on 2000-luvun levyjen biiseissä on ollut riffejä ja biisin osia, jotka olisin ehkä jättänyt levyltä pois. On siis tuntunut, että pannaan vaan riffiä riffin perään ja väliin ehkä myös hyppysellinen jämäriffiä, että saadaan biisiin pituutta. Nyt näillä kummallakaan uudella singlellä en ole huomannut moista. Yllättävän rokkaava, ei niin metallinen biisi. Nojaa musta myös vähän myös bändin alkuvuosiin kuten edellinenkin sinkku. Ehkä studiossa on kuunneltu yhtyeen jäsenien nuoruuden suosikkilevyjä? Onhan heillä HQ:ssa se "Hallway of Inspiration", jonka seinillä noita levyjä on. Sivuhuomautuksena: musavideosta tuli mieleen King Nothingin musavideo lähikuvineen Hetukan kasvoista. Ja viittaan yllä siis esimerkkinä etenkin The Day That Never Comes -biisiin, joka kuulostaa hieman, että on lähdetty hakemaan kakkososaa Oneen. Ja varsinkin biisin lopussa on minun mielestäni laitettu vaan riffiä riffin perään ja biisin olisi voinut lopettaa sujuvasti jo hyvän aikaa sitten. On siis siinä biisissä myös hyvätkin puolensa. "Koska musiikin voidaan havaita koostuvan melodiasta ja rytmistä, on kiinnitettävä huomiota siihen vaikutukseen, mikä niillä on kasvatukseen." - Aristoteles |
Tympee Huttunen 20.01.2023 09:55:31 | |
---|
phiit: Hyvä laulu, Hammettiki messis enemmän. Toimii Kertosäettä lukuunottamatta ei kuulosta Hetfieldiltä ollenkaan. Mulla tulee jotenkin mieleen ne jotkut Loadin aikaiset rokkibiisit. Prince Charming jne. |
Artturi 20.01.2023 10:52:49 | |
---|
Siinähän Hammett soitti pätkän Purplen Speed Kingiä! Eikös tän tulevan levyn teema ole ekat 18 vuotta ihmisen elämässä? Silloinhan myös ne musiikilliset influenssit syntyvät ja vaikuttavat loppuelämään, joten olis oikeastaan aika cool idea jos olis muihinkin piiseihin napattu suoria lainauksia nuoruuden esikuvilta.. |
Angra Mainyu 20.01.2023 21:13:12 | |
---|
Ihan hyvä biisi. Hetfield näyttää ihan hyväris heikiltä Allekirjoituspaikka myynnissä 6,66¤/kk (ei määräaikaisuutta) |
nahkalipsi 21.01.2023 09:31:12 | |
---|
Säkeistöt kuulostaa ihan Stonelta :) Menevä meininki mutta vähän liian rokkia mun makuun. Ei oikeen ns. pölähtänyt. Yai Yo-kaista ragastaa |
MV 21.01.2023 11:08:29 | |
---|
Ite oon tykännyt molemmista uusista sinkuista aika paljonkin. Juurikin tommosta rokkaavampaa kamaa, tulee Kill Em All mieleen etenkin Luxista. Toivon vaan, että itse levy on samalla tasolla. Hardwiredin sinkutkin oli kovia, mutta levy on auttamatta liian pitkä ja taso putosi. |
Decadetroll 21.01.2023 13:11:20 | |
---|
Mulle ei oikein irronnut nyt tämä uusin, ainakaan ekalla kuuntelulla... Tykkäsin siitä edellisestä paljon enemmän. Noh, täytynee kuunnella uudemman kerran myöhemmin taas ihan ajatuksen kanssa. |