Aihe: Mastodon
1 2 3 4 572 73 74 75 76105 106 107 108 109
phiit
19.12.2013 16:25:45
Kiksaus: Tässä yksi syy miksen osta tätä liveä digitaalisessa muodossa. Lykkäisivät nyt vaan ulos tuon bluureinä.

Katotko blurayta muulla ku bluray soittimella? ;)
Kiksaus
20.12.2013 20:16:55 (muokattu 20.12.2013 20:18:05)

phiit: Katotko blurayta muulla ku bluray soittimella? ;)

En, sen takia se onkin kytketty telkkariin ettei mun tarvii roudaa sitä toisesta huoneesta olkkariin ja kytkeä :-D Bluerayn voin myös mennä kaverille tsiigaamaan. Ja lisäksi, en halua kannattaa applea.
Melodista metallia/rokkia osoitteesta https://www.facebook.com/endallelegance
phiit
20.12.2013 20:53:45
Kiksaus: En, sen takia se onkin kytketty telkkariin ettei mun tarvii roudaa sitä toisesta huoneesta olkkariin ja kytkeä :-D Bluerayn voin myös mennä kaverille tsiigaamaan. Ja lisäksi, en halua kannattaa applea.

:)

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Lancelot
22.12.2013 14:22:38
Luulis että joku näppäräkätinen rippais tuosta esim. jonku videotiedoston että vois ihmisetki kattella.
phiit
23.12.2013 07:28:08
Lancelot: Luulis että joku näppäräkätinen rippais tuosta esim. jonku videotiedoston että vois ihmisetki kattella.

Miksei vaan osta sitä omaa? Rippaaminen on laitonta ja pilaa joulun sekä aiheuttaa näppylöitä naamaan.
Lancelot
23.12.2013 08:43:09
phiit: Miksei vaan osta sitä omaa? Rippaaminen on laitonta ja pilaa joulun sekä aiheuttaa näppylöitä naamaan.

Koska itunes pilaa joulun sekä aiheuttaa näppylöitä naamaan. Enkä kyllä rippailun puolesta liputa, mut suututtaa vaan tämmöiset julkaisut.
phiit
23.12.2013 08:44:50
Lancelot: Koska itunes Enkä kyllä rippailun puolesta liputa, mut suututtaa vaan tämmöiset julkaisut.

iTuneshan on paras ;) miksi suuttua kun ratkaisu on nenän edessä
Lancelot
23.12.2013 09:04:32
phiit: iTuneshan on paras ;) miksi suuttua kun ratkaisu on nenän edessä

Oon niin saaturan itsepäinen että mielummin oon katsomatta ku koskisin pitkällä tikullakaan iTunesiin:)
phiit
23.12.2013 09:07:03
Lancelot: Oon niin saaturan itsepäinen että mielummin oon katsomatta ku koskisin pitkällä tikullakaan iTunesiin:)

Ei voi ymmärtää.. onneks fyysiset levyt vaan tulee katoamaan nopeemmin kun kuvitellaankaan ;)
Ruutukunkku
23.12.2013 11:38:00
phiit: Ei voi ymmärtää.. onneks fyysiset levyt vaan tulee katoamaan nopeemmin kun kuvitellaankaan ;)

Jep ihan niinku ne vinyylilevy, joista mun isä aina puhuu. Millasiakohan ne oikeen oli.
I'm sorry Dave
phiit
23.12.2013 11:41:51 (muokattu 23.12.2013 11:45:10)
Ruutukunkku: Jep ihan niinku ne vinyylilevy, joista mun isä aina puhuu. Millasiakohan ne oikeen oli.

Vinyylit on asia erikseen koska vinyyleitä kuunnellaan vinyyliltä, kuka oikeasti kuuntelee enää sitä ite CD levyä? Eiköhän se tiensä löydä digitaalisena kännykkään / iPodiin ym. Tosin jos joku CD Walkmania kantaa mukanaan niin pisteet sille :)

Lisäys: ei niitä C kasettejakaan pahemmin jääny kaipaamaan vaikka aikamoiset vuoret niitäki lens roskiin ku osti samat CD:inä aikanaan.
Ruutukunkku
23.12.2013 11:47:11
phiit: Vinyylit on asia erikseen koska vinyyleitä kuunnellaan vinyyliltä, kuka oikeasti kuuntelee enää sitä ite CD levyä? Eiköhän se tiensä löydä digitaalisena kännykkään / iPodiin ym. Tosin jos joku CD Walkmania kantaa mukanaan niin pisteet sille :)

Kylläpä niitä CD:itä jengi vaan kuuntelee. Itse kuuntelen tiedostomuotoisena vain autossa. Ja itse en ainakaan vaihtais yhtään kansilehdykkää mihinkään PDF:ään tms, joten mun puolesta saavat vastaisuudessakin julkaista levyt fyysisenä.

Tietysti tuo nykyajan jytämusa on oma lukunsa. Sille ehkä digimeininki menee, mutta kertakäyttömusalle voikin antaa tässä mielessä vähän anteeksi. ;)
I'm sorry Dave
mrk
23.12.2013 14:11:28
Ruutukunkku: Kylläpä niitä CD:itä jengi vaan kuuntelee. Itse kuuntelen tiedostomuotoisena vain autossa. Ja itse en ainakaan vaihtais yhtään kansilehdykkää mihinkään PDF:ään tms, joten mun puolesta saavat vastaisuudessakin julkaista levyt fyysisenä.

Ei, toi jengi on siirtynyt vinyyleihin. Tai jos ei ole, niin on ajastaan jäljessä :D
"Short On Long Term Goals"
Herrah
23.12.2013 15:01:26
mrk: Ei, toi jengi on siirtynyt vinyyleihin. Tai jos ei ole, niin on ajastaan jäljessä :D

Mikä "jengi"?
Kyllä ihmiset kuuntelee ihan samalla tavalla cd:ltä musiikkia niin kuin aina ennenkin. Ei mua ainakaan nämä Spotifyt sun muut digijutut kiinnosta yhtään, ja jostain 30 v. ja ylöspäin on varmaan ihan turha puhuakaan.
Hetfield
23.12.2013 15:33:46

CD:ltä minäkin musani kuuntelen. DVD- ja BD-hankintoja tulee tehtyä edelleen ja tämäkin olisi tullut hankittua jos vain olisivat sen fyysisenä julkaisseet.
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
crestfall
23.12.2013 16:21:00

Hetfield: CD:ltä minäkin musani kuuntelen. DVD- ja BD-hankintoja tulee tehtyä edelleen.

Heh, meil samat. :D Ihme juttu.
"Tuntuu siltä, että oli aiheena vaikka pyöräkuormaajat niin pian tulee crestfall ja kertoo, että pyöräkuormaajalla ajelu on mukavaa, mutta ei millään bulkkivolvolla vaan kyllä Komatsulla nousee hiekan kuskailukin ihan uusiin sfääreihin." -Quru
Stiiq
23.12.2013 17:11:50
Hetfield: CD:ltä minäkin musani kuuntelen. DVD- ja BD-hankintoja tulee tehtyä edelleen ja tämäkin olisi tullut hankittua jos vain olisivat sen fyysisenä julkaisseet.

Meil samat paitsi en omista blu-ray -soitinta niin ei tuu niitä ostettua. Spotify on kovassa käytössä mutta ei sentään korvannut oikeaa levyhyllyä.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET // Kuivakka, englantilaistyyppinen huumori ei nyt auta.
phiit
23.12.2013 17:53:10 (muokattu 23.12.2013 17:59:11)
Herrah: Mikä "jengi"?
Kyllä ihmiset kuuntelee ihan samalla tavalla cd:ltä musiikkia niin kuin aina ennenkin. Ei mua ainakaan nämä Spotifyt sun muut digijutut kiinnosta yhtään, ja jostain 30 v. ja ylöspäin on varmaan ihan turha puhuakaan.

Mitä, ite jo 34v ja CD:t historiaa :( tosin kuten sanottu vinyylit elää silti digien kanssa täällä koska vinyylit+kansitaide=win :)
haunted
23.12.2013 18:04:48 (muokattu 23.12.2013 18:07:35)
Mä en kans oikeen ole noihin mediakirjastoihin innostunut. Varmaan olis helpompaa ja nopeampaa, mutta ei mikään ole hienompaa ku katella tattisumu pääs levynkansia ja kuunnella musaa cdltä. Sitäpaitsi uusien levynkansien ja cdn haju on aivan ihana. Ja aika homoo olis käynnistellä Nintendoo sen takia että haluaa kuunnella musaa. Varsinkin ku on setupit stereoille ja kuulokkeille eri puolilla taloo. Mun puolesta se saiskin mennä sillain että valtavirtaloudnesspaska julkaistaan aitunesiin ja spotifaihin ja juutuubiin, sitte mustat cdlle, lplle ja dvd/bluraylle.
"Anteeks mulla on pakkoliikkeitä" -Natolasse
phiit
23.12.2013 18:11:27 (muokattu 23.12.2013 18:11:52)
haunted: Mä en kans oikeen ole noihin mediakirjastoihin innostunut. Varmaan olis helpompaa ja nopeampaa, mutta ei mikään ole hienompaa ku katella tattisumu pääs levynkansia ja kuunnella musaa cdltä. Sitäpaitsi uusien levynkansien ja cdn haju on aivan ihana. Ja aika homoo olis käynnistellä Nintendoo sen takia että haluaa kuunnella musaa. Varsinkin ku on setupit stereoille ja kuulokkeille eri puolilla taloo. Mun puolesta se saiskin mennä sillain että valtavirtaloudnesspaska julkaistaan aitunesiin ja spotifaihin ja juutuubiin, sitte mustat cdlle, lplle ja dvd/bluraylle.

Yks pien ongelma, "mastered for itunes" julkasut ei oo loudness kuraa kuten esim nykysin uudet cd julkasut vaan oikeasti laadukkaita..
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)