Kimmo72 16.05.2009 11:52:34 | |
---|
Oho! Onpas hienoa matskua saanu jannut tehtyä. En uskonutkaan, että voisin vielä "wanhoina päivinä" enää innostua Stratovariuksesta, mut toihan on ihan helvetillisen hyvä levy. Nii, tai kuulemani perustuu juutuubin biiseihin. Mutta ehdottomasti tää levy on ostettava. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
potatomoto 16.05.2009 21:40:43 | |
---|
Siitä on kyllä monta vuotta kun viimeks tuli Stratovariusta kuunneltua mutta tää uus potkii kyllä ihan kympillä. Pakko pistää hankintaan, oli sen verran positiivinen yllätys. Joo. |
Kimmo72 17.05.2009 01:05:22 (muokattu 17.05.2009 01:12:45) | |
---|
Joopa joo.. Imeskelin levyn tossa ja just fiilistelen sen kanssa (älkää tuomitko, näin olen tehnyt monen DT:n levynkin kanssa, mutta tossa ne kaikki on hyllyssä kuitenkin ;)) Mut ei saatana! Johtuuko humalatilani aiheuttamasta tunnetilojen kaamoksesta (ihan itse keksin just hienon jutskan :P), mutta pakko oli kuunnella toi Somehow Precious kipale oikeen useempaan kertaan. Ja tässä olutpäissäni vieläpä silmät kiinni :D joo... Täytyy vaan ihmetellä Matiaksen "istuvuutta" orkesteriin.. Kuka Tolkki? E:kipaleen nimi. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
potatomoto 17.05.2009 01:42:10 (muokattu 17.05.2009 02:41:42) | |
---|
Miulla toimii toi Blind jostai syystä kympillä. Kertosäkeen sävelkulusta tosin tulee mieleen se kasarihitti Take On Me.. :D "Carry meee to thee shoooree...!" ja toimii! Joo. |
Peoplez 17.05.2009 13:02:31 | |
---|
|
Jokunen 17.05.2009 15:56:19 | |
---|
"OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä |
Peltsi88 17.05.2009 16:04:16 | |
---|
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. "Oon ihan hiton lahjakas" -Jucciz |
Väkevämies 17.05.2009 16:15:54 | |
---|
Peltsi88: Mitä vikaa? Siis apua, jos ei diggaa, niin sehän on ihan hirveää!! Ps. Destiny on parasta Stratoa. Ei tuosta oikein selviä miksi levy on kahden tähden arvoinen. Siinä on vain hauskoja tai vähemmän hauskoja vertauskuvia. Vähän ankea levyarvosteluksi kyllä. |
Gaines 17.05.2009 17:47:17 | |
---|
No oikeastaan arviona täydellinen riman alitus. Kunhan on jotain raavittu kasaan. Hoh. Sydän lyö ja parta kasvaa! |
Kärpäsruoska 17.05.2009 19:26:19 | |
---|
Gaines: No oikeastaan arviona täydellinen riman alitus. Kunhan on jotain raavittu kasaan. Hoh. Haha, ensilukemalta jäi jostain syystä kolme ensimmäistä sanaa täysin välistä. Kun hetken ihmeteltyäni sain alunkin luettua, voin todeta olevani samaa mieltä. Hoh. Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34
S.M.A.K. |
dyydfromhell 17.05.2009 21:56:17 | |
---|
|
W-Man 17.05.2009 22:38:45 | |
---|
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
Jokunen 18.05.2009 00:51:41 | |
---|
Peltsi88: Mitä vikaa? Siis apua, jos ei diggaa, niin sehän on ihan hirveää!! Ps. Destiny on parasta Stratoa. Kertoisitko, mitä tuossa levyarviossa EI ollut vikana? Eihän tuossa koko jutussa viitattu edes musiikkiin, kuin kahdella mukahauskalla letkautuksella. Kaveri olisi voinut hoitaa homman tyylikkäämmin kirjoittamalla pelkästään "Paskaa" ja länttäämällä yhden tähden alle. Sen sijaan kirjoiteltiin turhanpäiväistä shittiä, jolle ei naura kukaan esikoulusta päässyt. Loppuun vielä ympäripyöreät kaksi tähteä. Itse yhden hyvän biisin Polarikselta kuulleena olisin lukenut mielelläni, mikä tuossa levyssä mättää. Paitsi tietysti se, että Kotipelto oli kuorosodassa. "OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä |
Peoplez 18.05.2009 01:12:11 | |
---|
Ja siis eniten itteä vitutti noiden mukahauskojen metaforien jälkeen tuo maininta siitä, että tämä tulee kuitenkin kelpaamaan Japanissa ja Saksassa. Siis jotenkin siihen tyyliin että heillä ei ole niin hienostunut musiikkimaku. Samat kuluneet kliseet. Tai siis onhan se fakta että siellä tämmöinen musiikki menestyy, mutta maininta oli joka tapauksessa ylimielisen ja pahan sävyinen. Jotenkin tulee taas sellainen fiilis että nämä musiikkiarvioita rustaavat ovat omilla urillaan epäonnistuneita katkeria "muusikoita". Siis itse en ole edes mikään Stratovariuksen fani eikä kielteiset mielipiteet tästä levystä mua haittaa. |
Jokunen 18.05.2009 01:38:33 | |
---|
Siis itse en ole edes mikään Stratovariuksen fani eikä kielteiset mielipiteet tästä levystä mua haittaa. Eipä tässä itsellänikään mitkään fanilasit päässä ole. Ainoat Strato-levyt hyllyssä ovat Visions ja Destiny. Näiden lisäksi löytyy poltettuna sinkkuna Hunting High and Low. Tämä uusi kokoonpano ja Deep Unknown herätti vaan pienen mielenkiinnon koko Polarista kohtaan. "OHO! OHO!" -Paavo M. Petäjä |
Peltsi88 18.05.2009 02:39:31 | |
---|
Jokunen: Kertoisitko, mitä tuossa levyarviossa EI ollut vikana? Eihän tuossa koko jutussa viitattu edes musiikkiin, kuin kahdella mukahauskalla letkautuksella. Kaveri olisi voinut hoitaa homman tyylikkäämmin kirjoittamalla pelkästään "Paskaa" ja länttäämällä yhden tähden alle. Sen sijaan kirjoiteltiin turhanpäiväistä shittiä, jolle ei naura kukaan esikoulusta päässyt. Loppuun vielä ympäripyöreät kaksi tähteä. Itse yhden hyvän biisin Polarikselta kuulleena olisin lukenut mielelläni, mikä tuossa levyssä mättää. Paitsi tietysti se, että Kotipelto oli kuorosodassa. No joo onhan tuo tiesti hieman tyhmä. Myönnettäköön tämä, mutta näitä näkee aika usein (ei sillä että arvosteluja paljon lukisin) ja joskus tuo on toisinpäin tehty. Eli vaikka arvostelijan mielestä levy on helvetin hyvä ja sitten itse arvostelussa ei kerro juurikaan mitään levystä vaan tyytyy kirjoittamaan jotain ympäripyöreää. Ainoa mistä sitten voi päätellä levyn "arvon" on ne neljä ja puol tähteä. Siinäkin voisi yksinkertaisesti laittaa että "vitun hyvä levy". En tosiaan itsekään ole kuullut kuin tuon "Deep unknown" biisin. Tuohon Tolkin arvosteluun vielä sen verran, että ymmärrän kyllä tuon tuomion. Kyllähän tyyppi varmasti on katkera ja vittuuntunut. Tai mistä minä tiedän. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. "Oon ihan hiton lahjakas" -Jucciz |
Cinerama 18.05.2009 09:50:37 | |
---|
Aina oon pitäny Stratovariusta vähän "huumori" bändinä mutta pahus tämä uus lätty on oikeesti aikas hyvä! Save a tree... Eat a beaver. |
Askr 18.05.2009 11:34:39 | |
---|
Jokunen: Kertoisitko, mitä tuossa levyarviossa EI ollut vikana? Eihän tuossa koko jutussa viitattu edes musiikkiin, kuin kahdella mukahauskalla letkautuksella. (...) Itse yhden hyvän biisin Polarikselta kuulleena olisin lukenut mielelläni, mikä tuossa levyssä mättää. Paitsi tietysti se, että Kotipelto oli kuorosodassa. Joo olipas arvostelu - vaikka täytyy sanoa, että eihän toi ole mitenkään edes poikkeus esimerkiksi Rumban arvostelujen joukossa. Lehti pyrkii olemaan jotenkin musiikin erikoislehti, kai, mutta toi arvosteluosasto on ihan suoraan Demin pissisikamaa tyyliin sanon nyt näin, että kaikki tajuu että minä, kirjoittaja olen tosi magee tyyppi enkä mikään n00b hei. Musiikista ei puhuta mitään. Pidempään oon jo miettinyt miten musiikintekijät oikeesti viitsii tuollaista tyhjyyttä ylläpitää antamalla kuitenkin haastatteluja yms. |
Monumentti 18.05.2009 11:37:48 | |
---|
Timo Kotipelto laulaa hienosti, voimalla korkealta ja kovaa. Herrat hallitsevat instrumenttinsa varmalla ammattitaidolla, mutta on samalla harmittavaa kun laivaa ohjataan teoilla, kohti humpan ja jenkan kotisatamia. Mitkä ovat ne voimat jotka saavat nämä raskaan rockin miehet, yksi toisensa jälkeen ajautumaan latteisiin TV.n tarjoamiin ohjelmiin. Ollaan esillä joka jameissa, isosti, mutta aina vain ohuemmin. Ja jälkeenpäin selitellään, ja etsitään omille tekemisille jokin järki selitys...tyhjää kuminaa. Jokin sisälläni sanoo, että rockin uskottavuus on kokenut isoja kolhuja, vai onko se vain ikä mikä tekee tehtävänsä ? Kuorosota, ei mitään otetta......... Taiteilija |
Krice 18.05.2009 12:28:37 | |
---|
Monumentti: Jokin sisälläni sanoo, että rockin uskottavuus on kokenut isoja kolhuja Ainakaan perinteinen hevi ei ole koskaan ollut mitään vakavaa ja "uskottavaa" musiikkia. "Rock-uskottavuus" jätetään multimiljardööreille, jotka pukeutuu keikalle retuisiin farkkuihin ja veivaavat naarmuista telecasteria. |