Omk 24.07.2005 19:47:43 (muokattu 24.07.2005 20:01:13) | |
---|
Ei toimi. Sama valitus tulee. Sitten kun painan web-ohje niin siihen tulee niitä DVD-DECODER juttuja että voi ladata, mutta ne on maksullisia. morf. |
mikko1 25.07.2005 00:24:06 | |
---|
Joo, onhan tuota mokomaa välillä kuunneltu, DVD:n jopa omistan. Eipä tuota alkuinnostuksen jälkeen jaksa paljoa kuunnella. Annala on aika heikko laulaja. |
Incarnation 25.07.2005 00:25:03 | |
---|
Annala on aika heikko laulaja. Not. "Wash away man, take him with the floods" RIP Dime |
Keppis 25.07.2005 00:53:44 | |
---|
Saattoi pullon heittäjä saada muutaman kaverin vihat niskaansa. Mikä vitun clean-kanava?
http://www.mikseri.net/fobia |
Defrayer 25.07.2005 06:22:05 | |
---|
Saattoi pullon heittäjä saada muutaman kaverin vihat niskaansa. Toivottavasti saikin. Koko yleison. Hurja viikinkimies!
"Nyt minä nirhaan tämän meetvurstileivän ja tempasen tämän sopan naamariin niin että molskahtaa!" - kaverini Pastilli? IMIK #15, IHKK #16, T |
guano 25.07.2005 07:16:03 | |
---|
Perseestä nuo heittelijät, mutta detressin kanssa samoilla linjoilla. Minä ainahi soittasin loppuun (jos ei mitään kävis, luonnollisesti), ei viittis muitten iloa lopettaa yhen kusipään takia. Tuskin sekään jätkä sinne yleisön sekaan pullon heiton jälkeen jäi.. |
Tora 25.07.2005 09:38:16 | |
---|
Itse asiassa pullon heittäjiä oli kaksi, ja ainakin toinen heistä jäi kiinni. Oli siinä keikan loppumisen jälkeen kyllä aikamoinen lynkkausmeininki leirintäalueella. Pari isoa karjua kävi hakkaamassa ilmeisesti kaikki jotka vähänkin vastasi ulkonäöltään niitä heittelijöiden tuntomerkkejä. Mutta Mokoman äijillä oli kummiskin alkuvitutuksen jälkeen jo ihan hyvä meininki. Pelattiin pikkuporukalla heidän kanssaan lentopalloa ja uitiin läheisissä lammessa sinne aamukuuteen... "Ohan meillä rokkia, metallii, stemmoi, huutoo, örinää,
pauketta, volvo-soolo, kissa, ja siisti päivä" -J.Hintikka |
MV 25.07.2005 11:28:03 | |
---|
Itse asiassa pullon heittäjiä oli kaksi, ja ainakin toinen heistä jäi kiinni. Oli siinä keikan loppumisen jälkeen kyllä aikamoinen lynkkausmeininki leirintäalueella. Pari isoa karjua kävi hakkaamassa ilmeisesti kaikki jotka vähänkin vastasi ulkonäöltään niitä heittelijöiden tuntomerkkejä. Mutta Mokoman äijillä oli kummiskin alkuvitutuksen jälkeen jo ihan hyvä meininki. Pelattiin pikkuporukalla heidän kanssaan lentopalloa ja uitiin läheisissä lammessa sinne aamukuuteen... Niin misäs tämä keikka sitten oli ollut? "perkulees.- helkkari että tekkee miäli pilua" -ICE9 |
Leper Messiah 25.07.2005 11:53:34 | |
---|
Niin misäs tämä keikka sitten oli ollut? suonenjoella jörisrockissa Perseestä nuo heittelijät, mutta detressin kanssa samoilla linjoilla. Minä ainahi soittasin loppuun (jos ei mitään kävis, luonnollisesti), ei viittis muitten iloa lopettaa yhen kusipään takia. Tuskin sekään jätkä sinne yleisön sekaan pullon heiton jälkeen jäi.. mokoma.comista: On tapahtunut se mitä esiintyvä artisti eniten pelkää: lasipullojen, ruumiineritteiden ja teräaseiden heittely. Siinä on kyseesssä terveyden kanssa leikkimisestä ja tuollaista toimintaa ei vain yksinkertaisesti pysty hyväksymään. Pidämme lavan takana kriisipalaverin järjestäjien kanssa ja toteamme, että emme jatka keikkaa, sillä se antaisi käytännössä sellaisen viestin, että pullojen heittäminen olisi hyväksyttyä. aivan oikea ratkaisu minunmielestäni. Propaganda on propagandaa. Kuuntelen mäkin musiikkia, vaikka olen tutustunut MTV:n ohjelmatarjontaan. - Pira
Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 J-boy #8 |
Hohhoijaa 26.07.2005 13:53:13 | |
---|
Seitsemän sinetin takana on muuten hemmetin kova kipale. |
Flow 26.07.2005 14:01:27 | |
---|
Kyllä teki mokoma oikean ratkaisun vaikka vähän harmittikin. Annala ainakin vaikutti ihan hyväntuuliselta kun häntä illan aikana eräässä baarissa jututin. Kutsui Kuopiorockiin katsomaan, saa nähdä josko töiltä kerkeäisin. I'll take the emergency bat-tunnel. It comes out on Highway One and I can catch a bus to Gotham City - Robin |
Closure 28.07.2005 00:41:30 | |
---|
Pullonheittäjän voisi sitten ottaa "puhutteluun" keikan jälkeen, jos mahdollista. Tässä vaiheessa repesin. Anteeksi. Jos vaikkapa 100 ihmistä on tullut katsomaan bändiä ja bändi soittaa muutaman biisin ja tulee joku vastoinkäyminen niin pitääkö sitä heti luovuttaa? Yleisö on maksanut hyvästä hevikeikasta ja varmasti ihmiset pettyivät tässä tapauksessa todella pahasti. Jos pystyy soittamaan setin loppuun ongelmitta, niin itse en kyllä ymmärrä että miksi ei niin tehtäisi. Henkiset haavat nuollaan pois myöhemmin ja hukutetaan vaikka viinaan. Itse asiassa ihmettelen suuresti Mokoman ratkaisua, mutta kun en tilannetta sen pahemmin tiedä, niin hankala kommentoida sen enempiä. Minä lopettaisin heti kun jonkun bändin jäsenen (ja todennäköisesti ystävän) terveys olisi vaarassa. Kompromisseja ei tässä vaiheessa tueta. Biisikin saisi luvan loppua juuri siihen paikkaan. Mokomalta täysin ymmärrettävä ratkaisu, etenkin kun tämä ei ollut eka kerta kun kikkailtiin lasipullojen kanssa. |
teroristi 28.07.2005 10:38:29 | |
---|
Lasipullon heittely on aivan älytöntä touhua. - siinä voi lähteä henki - näön mahdollinen menetys sirpaleisiin - sirpaleet voivat osua esim. kurkkuun - aivotärähdys tuossa on vain muutama bad case scenario mitä tuossa voisi käydä. Jos itse näkisin jonkun heittävän pullon lavalle niin luultavasti pistäisin jätkän solmuun ja veisin hänet turvamiesten haltuun. Tuon pullonheittäjä voi kyllä taputella itseään selkään lopunikäänsä. Ainoa positiivinen asia oli, että pullo ei osunut kehenkään pahemmin. Luojan kiitos. |
milkman 29.07.2005 13:05:41 | |
---|
juuri näin heidät livenä.. loistava bändi |
Keppis 29.07.2005 14:53:03 | |
---|
etenkin kun tämä ei ollut eka kerta kun kikkailtiin lasipullojen kanssa. Onko näin heillä ennekin käynyt ja miten ratkas asian? Mikä vitun clean-kanava?
http://www.mikseri.net/fobia |
Closure 29.07.2005 15:10:24 (muokattu 29.07.2005 15:10:54) | |
---|
Onko näin heillä ennekin käynyt ja miten ratkas asian? Annala muistaakseni astui lasinsiruun kouvolassa tjn. |
KTR 29.07.2005 15:47:52 | |
---|
Annala muistaakseni astui lasinsiruun kouvolassa tjn. Niin ja muistaakseni oli vielä paljasjaloin lavalla. Hyvä keikka oli silti sekin. |
miscage 29.07.2005 16:19:56 | |
---|
Niin ja muistaakseni oli vielä paljasjaloin lavalla. Hyvä keikka oli silti sekin. Joo, näin siinä kävi, jotain tuoppeja taisi rikkoutua. Onneksi keikka sai jatkua, hyvä meininki. Kumpi ois vittumaisempi? a) Olla jouluna ilman joulukuusta vai b) Saada nuuttipukkireissulla jostain talosta appelsiineja?
Kuuntele Reflection Of Mind |
saint Portto 31.07.2005 20:12:07 | |
---|
Mokoma on mun mielestä Suomen tän hetken kovin livebändi. Ja niitten kaikki levyt on ihan helkkarin hyviä. Oon itseasiassa muuten tavannut Markon ja jutellu sen kanssa pitkään. |
dictatorsh*t 01.08.2005 00:29:15 | |
---|
Oon itseasiassa muuten tavannut Markon ja jutellu sen kanssa pitkään. Iih! Saanko antaa sulle plussan ja katsoa jäsenkuvaustasi?!?! |