Aihe: Teräsbetoni - Metallitotuus
1 2 3 4 5 6 7 8
...And Justice For All
12.04.2005 17:35:59
Heh, (hymiö)

Tätä mä tarkotan jatkuvalla vittuilulla.
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Super-Jari
12.04.2005 17:38:00
Tätä mä tarkotan jatkuvalla vittuilulla.

Voitteko jatkaa tuota teidän leikkiä vaikkapas pikaviesteillä?
I love the smell of daisies in the morning
- Lilarcor
Lapis
13.04.2005 12:07:45
Nyt pääsin oikein kuulemaan biiseistä nettisivuilla pätkät. Siis muistakin kuin niistä sinkkubiiseistä. Ja onhan sellaista tuubaa että ei mitään rajaa. Olisi vain pysynyt Dreamtalessa laulajana. Mielipiteen saa kertoa ja ne jotka diggaa, digatkoon!
Mohla
13.04.2005 15:12:28

Nyt pääsin oikein kuulemaan biiseistä nettisivuilla pätkät. Siis muistakin kuin niistä sinkkubiiseistä. Ja onhan sellaista tuubaa että ei mitään rajaa. Olisi vain pysynyt Dreamtalessa laulajana. Mielipiteen saa kertoa ja ne jotka diggaa, digatkoon!

TB kyllä taisi olla jo olemassa ennenkuin kun tuo laulajapoika kiinnitettiin Dreamtaleen.
Mutta, kaikilla on oikeus perusteltuun mielipiteeseen.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
juhopetteri
13.04.2005 15:39:07
täytyy myöntää, että hirveetä paskaa tuo teräsbetoni
Born to lose Live to win
...And Justice For All
13.04.2005 15:41:05
täytyy myöntää, että hirveetä paskaa tuo teräsbetoni

Se on huippu!
Copyright ...And Justice For All. All Rights Reserved.
Jannipaali
13.04.2005 16:50:43
Teräsbetoni on huippu! Ostin tänään nitten levyn, ja prkl mitä settiä! /,,/

Huom. En puhu paskaa.
*Mikä vitun Pastilli?!*
Jkob
13.04.2005 20:04:48
Yhtä asiaa en ymmärrä:

Koko ajan valitetaan siitä kun Teräsbetonista pitävät valittavat heille, jotka eivät ko. orkasta pidä. Eli heille ei saa sanoa mitn, mutta miksiköhän nämä jotka eivät TB:stä pidä saavat aukoa päätänsä niin paljon kuin huvittaa mutta heille ei pidä mitään sanoman tahi on typerä vainyhdenmusiikkilajin kuuntelija. voeh..

Anteeksi vuodatus, keskiviikko, aukaisen ensimmäisen ja nostan maljani Teille
"Kyllä tähänkin paikkaan pitää mainita siitä, että aina kun urheilussa puhutaan loppusuoran merkityksestä, niin kaikki siihen mennessä tehdyt suoritukset ynnätään. Muutenhan viidenkympin kilpailussa hiihdettäisiin vain loppusuora." Bror-Erik
la m quina
13.04.2005 20:12:34
Yhtä asiaa en ymmärrä:

Koko ajan valitetaan siitä kun Teräsbetonista pitävät valittavat heille, jotka eivät ko. orkasta pidä. Eli heille ei saa sanoa mitn, mutta miksiköhän nämä jotka eivät TB:stä pidä saavat aukoa päätänsä niin paljon kuin huvittaa mutta heille ei pidä mitään sanoman tahi on typerä vainyhdenmusiikkilajin kuuntelija. voeh..

Kutsu metallin tai teräksen on liik
Mr. Morrow
13.04.2005 20:44:18
Yhtä asiaa en ymmärrä:

Anteeksi vuodatus, keskiviikko, aukaisen ensimmäisen ja nostan maljani Teille

Ollaan samalla aaltopituudella.
Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin!
Ozzman
13.04.2005 21:17:23 (muokattu 13.04.2005 21:20:33)
Maailman parasta yhtyettä miettii aina mielellään.

Niin ja Teräsbetoni on kova.

Ops, mun moka.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
Hern ndez
14.04.2005 13:03:55
Teräsbetonin keikalla ei kellään saa olla paita päällä...
Mites tytöt aikoo tehä siellä? Ottavatko hekin kaiken pois?
Mr. Morrow
14.04.2005 13:53:49
Pakkahuoneella oli joku täti vetässy eturivissä tissit paljaaks Orjatar -kappaleen aikana.
Se on oikein!!
Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin!
sellisti
14.04.2005 14:20:35
Pakkahuoneella oli joku täti vetässy eturivissä tissit paljaaks Orjatar -kappaleen aikana.
Se on oikein!!

50-60v..?
Music: A complex organization of sounds that is set down by the composer, incorrectly interpreted by the conductor, who is ignored by the musicians, the result of which is ignored by the audience.
Mr. Morrow
14.04.2005 15:18:26
50-60v..?

Jumalauta oot hauska.
Super-Jari
14.04.2005 15:20:56
Jumalauta oot hauska.

Tädistä puhuit.
I love the smell of daisies in the morning
- Lilarcor
Rumpali Rölli
14.04.2005 15:53:47
Kyllä! Eilenkin seisoin vesisateessa JÄRKÄHTÄMÄTTÄ kuten kunnon soturin kuuluu! Tähyilin horisontista vihollista, mutta sieltä ei tullutkaan ketään.

onnee sulle
Se on kuulkaa ihan turhaa hommaa se ettäh... SELVÄ!!!
absentmind
14.04.2005 16:41:59 (muokattu 14.04.2005 16:42:11)
Teräsbetonin keikalla ei kellään saa olla paita päällä...
Mites tytöt aikoo tehä siellä? Ottavatko hekin kaiken pois?

Mitkä tytöt? :----D

Joo, kaverit on mulle teräsbetonia tyrkyttäny, mutta ei oo oikein innostanu. Laulaja ei miellytä ja musiikki tuntuu tavanomaiselta.
Riverside forest mammalRiverside forest mammal
Hern ndez
14.04.2005 17:25:48
Mitkä tytöt? :----D

Joo, kaverit on mulle teräsbetonia tyrkyttäny, mutta ei oo oikein innostanu. Laulaja ei miellytä ja musiikki tuntuu tavanomaiselta.

Kiitos tästä kommentista. Varmaan ainoa asiallinen kommentti jossa ilmoitetaan että ei pidetä Teräsbetonista asiallisesti.
Kaikki muut vaan huutaa et se on ihan paska ja muuta semmosta. Paitsi että Teräsbetoni on omasta mielestä Suomen kovin bändi tällä hetkellä

Nii ja kyllähän niitä tyttöjä siellä Tuskassa ja Saunassa väkisinkin on niitä vaan meinasin;)
Toveri
14.04.2005 19:36:56

Siis telkkarimainos. Kylläpä Totuuteen törmää mitä erinäisemmissä paikoissa.
Oon vaarallinen(Pastilli?). Janoatko mua?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)