Gibsonin toimitusjohtaja 18.04.2005 22:07:16 | |
---|
Eli oottekos nähneet? ja mitäs mieltä ootte siitä?itse olen nähnyt mutta kun ei tuo lontoon kieli oo vielä hallussa niin ei paljoa antanut. ihan hyvät ne videot niistä keikoista kyllä;D.. - Jeesus kyllä sovitti syntimme, mutta kuka sävelsi ne? |
J.L 18.04.2005 22:16:26 | |
---|
Olen nähnyt myös, ja pakko sanoa että ihan #€%"#€%:n hyvä DVD. Suosittelen ehottomasti kaikille meidendiggareille. Ja muillekkin. Ja kyllähän siitä suurimman osan selvää saa, vaikka englannin englanti aika mongerrukselta kuulostaakin. Oppi vaikka mitä uutta bändistä. Ja keikatkin olivat kovia. Loistopaketti. Innolla ootan seuraavaa osaa. Up The Irons!!! |
sellisti 18.04.2005 22:28:20 | |
---|
Mainio paketti tosiaan. Noita dokumentteja en oo ihan vielä ajatuksen kanssa kattonut, mutta keikat on hienoja. En oo aikaisemmin oikein Di'Annosta välittänyt, mutta jouduin toteamaan että hyvältähän tuo kuulostaa. Pitäneekin ottaa Paulin aikaiset levyt taas kuunteluun. Music: A complex organization of sounds that is set down by the composer, incorrectly interpreted by the conductor, who is ignored by the musicians, the result of which is ignored by the audience. |
Pelsi 18.04.2005 22:29:00 | |
---|
Loistoahan se. Varsinkaan Di' Annon aikaisista keikoista ei ole liiemmälti videotavaraa, joten sikäli varsin kelpo paketti. Saahan siihen tekstitykset englanniksikin, mutta se on kuulovammaisille tarkoitettu (eli kaikki äänitehosteet sun muut tulevat myös tekstinä). Kalamies #3 >-)))> |
Mechanizm 19.04.2005 00:20:12 | |
---|
Omistan. Oikein laadukas julkaisu. Itselleni on parasta antia juuri tuo Di'Annon keikka, sen verran harvoin pääsee äijää näkemään. Ja kaksi ensimmäistä maidenia on minulle yhtä rakkaita kuin muutkin. Jos olet lukenut Run to the Hills kirjan niin siitä dokkarissa on tarkalleen samat läpät kuin kirjassa. Buttfucked in Neverland Ranch #82 |
toxic 19.04.2005 01:09:25 | |
---|
Saahan siihen tekstitykset englanniksikin, mutta se on muusikoille tarkoitettu (eli kaikki äänitehosteet sun muut tulevat myös tekstinä). -- Onkos siinä ihan vanhimmassa keikassa itse dennis stratton? Niin, hyvä dvd ja dokumenttikin oli pirun hyvä. Milloin seuraava osa tulee? Brucen ilmakitarointi on erittäin tyylikkään näköistä, varsinkin hallowed be thy namessa. ;) |
Aleksi-serkku 19.04.2005 10:56:29 (muokattu 19.04.2005 10:56:47) | |
---|
Onkos siinä ihan vanhimmassa keikassa itse dennis stratton? Live at Ruskinissa on, siis siinä yhdellä kameralla kuvatussa baarikeikassa. Kova pakettihan Early Days on, muttei dokkarin lisäksi tarjonnut mulle oikeasaan mitään mullistavan uutta. "And we'd better not risk another frontal assault. That rabbit's dynamite!" |
Curry 19.04.2005 11:10:48 | |
---|
Viime vuonna ostin ja on hyvä DVD - klassikkobiisejä paljon ja vielä molemmilta laulajilta, ja dokkarissa oli paljon uutta asiaa. Kunnon nostalgiafiilistä nosti komeasti vielä Paulin keikka Oulun Hevimestassa viime vuoden lopulla. Kesällä sitten Hartwallille, torstain keikalle on lippu. Long live rock 'n' roll |
Crossroad 19.04.2005 11:56:54 | |
---|
sitä ei valitettavasti löydy,mutta ostin juuri visions of the beast 2-dvd:n jossa on kaikki video-historia aina alkupäivistä tähän päivään..31-biisiä..hienoja biisejä nuo vanhemmat..uusista en jaksa innostua.. |
-Prokitaristi- 30.04.2005 18:35:25 | |
---|
Kyllä mää sen dokumentinkin ymmärsin, ku laitoin englanninkielisen (en lontoonkielisen) tekstityksen. Onhan ne keikatki hyvät. Mutta oon tässä ihmetelly että miks kaiken maailman virot ja ruotsit saa tekstitykseen muttei suomee??? |
MotoPsycho 30.04.2005 18:59:35 | |
---|
Kyllä mää sen dokumentinkin ymmärsin, ku laitoin englanninkielisen (en lontoonkielisen) tekstityksen. Onhan ne keikatki hyvät. Mutta oon tässä ihmetelly että miks kaiken maailman virot ja ruotsit saa tekstitykseen muttei suomee??? Niin, varsinkin kun kyse on Maidenista, jolla on suuri suosio täällä ja herrat itsekin pitävät paikasta. Ilmeisesti eivät ole asiaan itse vaikuttaneet, bisnis on bisnistä. Itse sain kyseisen DVDn joululahjaksi ja kyllä sitä oli todella hienoa katsella jouluoluen kanssa. Piilotetut bonukset on ihan hauskoja. Keikat on parhautta. Keikalle tottakai myös menossa taas. "I've done some fucking terrible gigs - but at least I don't press button B and suddenly sound like David Coverdale on acid" -Ozzy Osbourne
R.I.P. Dimebag Darrell 1966-2004 |
FatSam 30.04.2005 19:16:35 | |
---|
Kannattaisikohan tämä hankkia? Minulla on ollut Visions Of The Beast ja Rock In Rio enkä tykännyt kummastakaan. Maidenin promovideot on huonoja ja tylsiä ja tuo Rio on jotenkin aneeminen veto. Biisilistakin on heikko. Maiden ei kyllä yleensäkään vedä niitä biisejä, jotka haluaisin kuulla. Paitsi ehkä pari-kolme. Muutenkin tuntuu, että tuo vanhempi tuotanto sopii minulle paremmin. Jos kesällä tulee tuota vanhempaa kamaa, tekisi jopa mieli mennä katsomaan keikkaa. Mutta enpä taida. Jos minä saisin päättää, Maidenin keikalla tulisi ainakin seuraavat biisit (pakollisten perushittien, Trooperia lukuunottamatta, lisäksi): Phantom Of The Opera Killers Invaders ;) Children Of The Damned Powerslave Rime Of The Ancient Mariner Revelations Caught Somewhere In Time Wasted Years Moonchild Infinite Dreams Seventh Son Be Quick Or Be Dead Tuli vähä OT:täkin. Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy. |
Robert 30.04.2005 19:21:01 | |
---|
Phantom Of The Opera Killers Invaders ;) Children Of The Damned Powerslave Rime Of The Ancient Mariner Revelations Caught Somewhere In Time Wasted Years Moonchild Infinite Dreams Seventh Son Be Quick Or Be Dead Tuli vähä OT:täkin. Vaikuttaisi ihan hyvältä setiltä... On kyllä _NE_TIETYT_BIISIT_ jo tullut kuultua, niin olisi hyvä saada vaihtelua. Mikäs tuo OT on? :)
kalamies#4 >-)))>
Punttisika #4 |
Safaweb 30.04.2005 19:26:17 | |
---|
Mikäs tuo OT on? Off-topic? m05h & g0, 7r00 h3v4r1 |
FatSam 30.04.2005 19:37:09 | |
---|
Vaikuttaisi ihan hyvältä setiltä... On kyllä _NE_TIETYT_BIISIT_ jo tullut kuultua, niin olisi hyvä saada vaihtelua. Mikäs tuo OT on? Siis noitten lisäks tietysti vielä ne perushitit. Tai ne joista pidän. EN tykkää: Trooper Running Free Sanctuary Run To The Hills Clansman (enkä muutenkaan Baileyn aikaisesta paria poikkeusta lukuunottamatta) Can I Play With Madness (soitetaanko tuota edes enää?) Heaven Can Wait (- " -) Vähän kaavamaisia nuo Maidenin keikat jotenkin. Samat paskabiisit melkein aina. Eikä minkäänlaista uudelleensovitusta kappaleissa. Ei mitään yllätysbiisejä/-encoreja. Joskus ilmestyy vuosisadan thrash-levy. |
Paperilyhty 30.04.2005 19:37:23 | |
---|
Jos minä saisin päättää, Maidenin keikalla tulisi ainakin seuraavat biisit (pakollisten perushittien, Trooperia lukuunottamatta, lisäksi): Phantom Of The Opera Killers Invaders ;) Children Of The Damned Powerslave Rime Of The Ancient Mariner Revelations Caught Somewhere In Time Wasted Years Moonchild Infinite Dreams Seventh Son Be Quick Or Be Dead Tuostahan puuttuu ihan selvästi The Clairvoyant! Somewhere In Time - matskua saisi kyllä tulla, mutta toisaalta, jos se on early days - kiertue, niin nähtäväksi jää. Killers ja Phantom Of The Opera on kyllä hyviä, mutta ehkä kuitenkin toimivat paremmin Paul Di'Annon keikalla. Niin ja joo, on minullakin se dvd. Voisin kysyä vaikka, että mihin ne piilotetut materiaalit on piilotettu? Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave- |
Paperilyhty 30.04.2005 19:38:40 | |
---|
Can I Play With Madness (soitetaanko tuota edes enää?) Heaven Can Wait (- " - Eikös nuo tulleet viimeksi? Tai niin ainakin muistelen. Jos ei, niin sitten ne soitettiin silloin 2003 kesän keikalla. Am I cursed, or am I blessed, I can't tell, oh yes - Jeff Buckley: Witches' Rave- |
Robert 30.04.2005 19:42:29 | |
---|
Off-topic? Niinpä tietysti... Aivot ruosteessa. :)
kalamies#4 >-)))>
Punttisika #4 |
yellow 30.04.2005 20:18:27 | |
---|
Brucen sanojen mukaan tuskin soitetaan mitään muuta kuin neljältä ekalta levyltä. Turha odottaa SIT:n tai 7th sonin biisejä. Hyvä jos Fear of the dark edes tulee uudemmista. |
Bassolow 30.04.2005 22:19:28 | |
---|
Paras. Harmi vaan että kirjassa on aivan samat jutut. |