Aihe: Twisted Sister
1
Petri-helena
25.09.2007 18:00:52
Toi edellinen TS kirjoitus oli lukittu, ni piti laittaa tähän. Siinä arvosteltiin et bändi on rokkia ja väärällä osastolla, joo rokkia on mutta niin paljon timmimpää rankkaa meininkiä ku esim. noilla dimmu burgereilla ym. Joku sanoi et kännissä odottais keikalla vaan we`re not gonna take it ja I wanna rockia, niillä on sata kertaa timmimpiä biisejä, itse asiassa ne on just ne mitkä tulee aina skipattua levyltä. Täydellinen festaribändi ja yleensäki livebändi. Bändi ottaa yleisönsä, Dee Snider edelleen kovassa vedossa, ja huumori edelleen tallella..TYKKÄÄN!
hullu_ukko
25.09.2007 18:16:38 (muokattu 02.10.2007 16:00:25)
Sille lukitsemiselle oli syynsä varmasti, eikä niistä vähäisin lienee se, että Twisted Sisteristä on jo ketju rokkipalstalla.

Mod.huom. Ja sinne jatkamaan sitten.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
MarkoA
25.09.2007 22:57:49
No voi voi, jos on jo aiemminkin kirjoitettu.. Ei saa sillälailla.

Mites tuo Twisted veljesten soittokunto nykypäivänä, ja entäs Deen laulu?
Meneekö edelleen You cant stop Rockn Roll aikojen paahto samalla teholla?
Joskus pikkupoikana piti bändiä kuunnella paljonkin ja nostalgiatunnelmissa mieluusti
näkisin vielä livenäkin. Ei erityisiä virtuooseja (paitsi ehkä Dee) mutta hyvää jytä-rokkia ovat levyttäneet tukkukaupalla. Ja on rankkaa ;)
May Your Will Be Done Dear Lord
sellisti
27.09.2007 22:41:29 (muokattu 27.09.2007 22:44:23)
Mites tuo Twisted veljesten soittokunto nykypäivänä, ja entäs Deen laulu?
Meneekö edelleen You cant stop Rockn Roll aikojen paahto samalla teholla?

Kyllä tuntuu olevan kunto kohdallaan, live-dvd:n (Live at Wacken) sekä parin muun livevideon perusteella. Ja eivätkös nuo Saunan kävijät taannoin kehuneet bändin keikkaa oikein kovasti..?

Joskus pikkupoikana piti bändiä kuunnella paljonkin ja nostalgiatunnelmissa mieluusti näkisin vielä livenäkin.

www.menolippu.fi

Tuonne sitten siis!
"Vähän mä oon pettynykkin. Olis ollu paljo mukavampaa ku sellisti olis ollu kaunis nainen. Jalat harallaan herkällä otteella sulosäveliä loihtimassa. Tälläiselle olis voinu sanoa suurella sydämellä että: yhdyn edelliseen puhujaan." -Jami
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)