Aihe: Öisin parhaat sävellykset
1
MrJuha82
02.12.2013 19:47:30
Onko ketään muuta joka säveltää nukkuessaan parhaat biisinsä?
Ite oon säveltäny musiikkia jo vuojesta 1996 ja kokeillu monia eri genrejä, mut Studiolle en oo menny.

Harmi ettei enään muista niitä sävellyksiä aamulla ku herää =(
BassoSisko
02.12.2013 21:22:49
MrJuha82: Onko ketään muuta joka säveltää nukkuessaan parhaat biisinsä?
Ite oon säveltäny musiikkia jo vuojesta 1996 ja kokeillu monia eri genrejä, mut Studiolle en oo menny.

Harmi ettei enään muista niitä sävellyksiä aamulla ku herää =(

:D

Jumbe kun tietäisitte mikä ilotulistus päässä on joskus. Oma pelastus on että en muista tarkasti mitään aamulla, ja voin jatkossakin pitää itseäni uudesti syntyneenä Sibeliuksena.
Nähdään seuraavassa elämässä.
Elämä ei olekkaan niin vakavaa, voi lihoa ja panna ketä vaan.
sellisti
02.12.2013 22:10:35
BassoSisko: Jumbe kun tietäisitte mikä ilotulistus päässä on joskus.

Sama homma. Muistan että siinä unessa se säveltäminen tuntuu vielä aina ihan tavattoman helpolta, syntyy kuin itsekseen. Ei koskaan hereillä ollessa synny niin helposti. Ja luonnollisesti mitään ei muista kun herää...
Metsän laidas munat jäi vetoketjun väliin / Kyllä siinä joutsenemo katsoi hyvin pitkään. -M. A. Numminen
Arkka
02.12.2013 22:50:22

Meikä näkee toisinaan riffejä unissaan ja muutamia niistä oon muistanut. Ei mitenkään erityisen paljon parempia, tai siis ei oikeestaan yhtään parempia kuin normishaibani. Yhdistän unissani helposti musan ja muodot ja sikäli ne äänet saattaa vaikuttaa jotenkin nerokkaalta unessa ja hereillä sit niille naureskelee. Toisaalta se kokemus on monesti sellanen todellinen estoton tajunnanvirta ja sikäli niitä helposti pitää arvossaan ja ovat hyvinkin mielenkiintoisia.

Myöskin se on jännä, että näen musat unissa useimmiten muiden soittamina.
Dr Dominant
02.12.2013 22:59:58

Yhden biisin olen saanut talteen, jonka kuulin unessa. Herätessä otin suoraan kynän käteen ja kirjoitin melodian muistiin, oli kohtuusimppeli joten onnistuin. Siitä on kyllä jo kauan ...
"Dr. Dominant, I presume?"
Vessajono
03.12.2013 15:27:58
Yöpöydällä on kynä ja nuottipaperia. Siitäkin huolimatta, että aina kun niitä on ylös laittanut niin seuraavana päivänä uusilla silmillä tarkasteltuna lopputulos on yleensä ollut ns. laitimmaista paskaa.
"Notice that the lead guitar is overdubbed. The two voices are parallel fifths apart. This creates an eerie, medieval sound. That's because they actually used a lot of open fifths back then."
JPQ
06.12.2013 14:38:01

Voi olla olen jopa joskus nähnyt sellaisia taluja välähdykseltä että uskoisin jos pystyisin ne toteuttamaan olisin todella hyvä tuloinen. Joskin pahoin pelkään että ne jo tehty.
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)