digius 09.03.2005 15:16:55 | |
---|
Joo, kiitos "Lonesome" muistinvirkistyksestä. Niinhän se oli kuten tiesit, että vaahtera oli '57 ja tämä meitin malli '62. Onkohan noissa soundin kannalta ollut isoa eroa, otelaudan "tatsi" on tietysti erilainen, mutta sehän on IMHO kysymys (kten kaikki makuasiat). |
musatuukka 11.03.2005 02:30:13 (muokattu 11.03.2005 02:31:44) | |
---|
Squierit kelpaa musiikkiliikkeiden nurkkiin pölyjen kerääjiksi ,jotta siivoojalla olisi taas töitä. anteeksi Squier-fanit mutta voitte antaa vain + merkkejä. Kaikella on tapana mennä perseelleen mutta perse onkin ihana asia. #tervaranta |
JPQ 11.03.2005 12:34:29 | |
---|
Vertailussa huomioisin hintalaatu suhteen (eli onko fender yhtä paljon tai enempi tai vähempi parempi kuin hintojen ero verravissa olevien mallien kesken uskoisin vähemmän ainakin monessa muussa tavarassa on näin) tuntematta kumpiakaan kitaroita lisäksi mitäkö järkeä maksaa vaikka fender kitarasta no tärkein lienee se että siinä lukee Fender.:) Joillekkin on merkki itseisarvo minä suosittelen jokaiselle itselle sopivaa kitaraa omasta budjetista.:) (eli onko kitaraan 300,500,1000,1500,2500,4500 euroa) ja tämähän muuten ei ole soittamis juttu vaan kitara kama juttu.:( PS. en silti pirkkaa ja euroshopperia suosi.:) Luvut otin hatusta... |
jakke67 12.03.2005 21:42:18 | |
---|
minulla Squier ja hyvin toimii ja pelittää ilman mitään mikkien vaihtoo tai muuta kommervenkkiä, mun mielipide asiasta on että oli sitte fenkku tai ei jos soi korvaan sopivasti soittakoon jokainen millä tykkää, nimi ei tee soitinta ei sitte mitenkään päin typerää touhua eritellä soittimia tai yleensäkkään yhtään mitään NIMEN PERUSTEELLA!! olen nähnyt monella ns. ammatti muusikolla erimerkkisiä soittimia ja hyvin pelittää oli sitte fenkku tai joku muu, eikös pää asia ole kuunneltavuus menee turhan tarkaksi jos soittimen merkin perusteella määritellään onko poppi hyvää vai nou! Kakaroitten touhuu tollai arvostelu, onko tuo nyt testi voittaja vai ehkä joskus nimeä saanut kapine. SORMISTA SE LÄHTÖÖ EI MERKISTÄ! |
32788 13.03.2005 18:53:31 | |
---|
Se on ihan sama, mitä siinä lavassa lukee, kunhan se soitin sopii omaan käteen... Ei se merkki sinne yleisöön näy, ja vaikka näkyisikin, 90% yleisöstä ei tiedä kitaramerkeistä paskan vertaa. Sitäpaitsi itse kuuntelen mieluummin hyvää kitaristia Harley Benton kädessä, kuin huonoa kitaristia monen tonnin Gibsonin Custom shopin kanssa... .../---/...// |