Aihe: Aloittelijalle tiluttelua
1 2 3 4
JS
23.02.2005 14:32:22
Helkkari JS, jo on aikakin. Ei muuta kuin otelauta sauhuamaan!

No nyt on jotaki kotisivulla mut ainoo mikä sauhus oli mun hermot ja äänikortti :)
jojo nieltynä tai hengitettynä kalamies#20 >-)))>
wrshredder
23.02.2005 16:49:15
opettele improvisoimaan ni kuluu aika.. hmm, soita vaikka jostain välistä 12--14--15 .. toista tota niin kaua et menee sujuvasti(ja pirun nopeesti) ja sit toiselt kielelt sama jne... , alternate picking tiätenki, aika surkee vinkki mut tulipa kirjotettua.. älä hätäile, nopeus tulee kokeilujen ja kokemuksen mukana..
silloin kun en soita sooloja tunailen sormiani vuorikristalleilla...
Jormaz
23.02.2005 21:23:36
No nyt on jotaki kotisivulla mut ainoo mikä sauhus oli mun hermot ja äänikortti :)

"The page you are attempting to access has been removed because it violated Angelfire's Terms of Service."
Alkoholit-on-vaihtoehto
JS
24.02.2005 07:20:18
"The page you are attempting to access has been removed because it violated Angelfire's Terms of Service."

Fak... No, ei voi mitään :)
jojo nieltynä tai hengitettynä kalamies#20 >-)))>
yyxx
24.02.2005 14:12:31
Voisin vielä hiukan tarkentaa, että en ole skittan soitossa aloittelija vaan tiluttelussa :)
Kuten sanoin: "Halliten hyvin skittan perustet"
mega_deth
24.02.2005 21:22:49
kyllähän sitä kannattaa alottaa jostaki metallican nothing else mattersista vaik voiko tota ny tiluks kutsuu, mutta voin itekki suositella noita troy stetinan kirjoja.
fucking fast trash
Pande
24.02.2005 21:33:35

Mä en noista Stetinan kirjoista/äännitteistä saanu aikoinani irti oikein mitään, mutta Star Licks -sarjan kaseteista (ja videoista) kyllä paljonkin. Esim. Steve Lukatherilla ja Albert Lee:llä oli molemmilla paljon hyvää tavaraa noissa. Katsastakaa ihmeessä paikallisen kirjastonne videoanti. Frank Gambalen video oli muuten myös hauska.
When asked, "What is the greatest obstacle to enlightenment?" the Buddha replied, "Laziness."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)