Jzci 03.01.2005 16:07:18 | |
---|
Sen verran toimeliaana että jos pikkurillin menettäisin niin joutuisin paniikkiin. En kyllä ole ikinä ymmärtänyt että jos on mahdollisuus käyttää neljää sormea niin miksi käyttää vain kolmea? Toisaalta eipä tuo "vain" kolmen sormen käyttö näytä paljoa rajoittavan esimerkiksi vaikkapa tuon Gary Mooren menoa. |
Hohhoijaa 03.01.2005 16:11:31 | |
---|
Minä soitan nekin kahdella sormella. Jaaha. No minä en. Käytän siinä siis pikkusormea. "Aika paska jätkä oot! ootko vielä hevari no VITTU" |
Juugeli 03.01.2005 17:24:21 | |
---|
Jaa, pitäisköhä se sitte alkaa treenaamaan tuota pikkusormea kun oikein aloitetaan topikki minun soittotyylistänikin :D "On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3 IMIK #28 |
Dutteri 03.01.2005 17:26:20 | |
---|
Jaa, pitäisköhä se sitte alkaa treenaamaan tuota pikkusormea kun oikein aloitetaan topikki minun soittotyylistänikin :D hohoho!!! PITÄIS! Se vaan näyttää niin.. Hankaloitetulta. Vähän tönköltä. Joskus sitä saattaa herätä keskellä yötä ajattelemaan sitä hämmentynyttä onttouden tunnetta, joka on täynnä koloja, jotka eivät koskaan täyty..IMIK #13 Pastilli? |
Wk 03.01.2005 17:55:27 | |
---|
Kyllä se siinä menee missä muutkin... vitos-soinnut otin kahen sormen tekniikalla (etusormi + nimetön) silloin kun soittoharrastusta alottelin, nykyisin kolmen sormen tekniikka jossa sitten mukana pikkusormikin... Tollanen muutos pikkusormen käytössä on ainaskin tapahtunut... -[ BoneGrinde ]- |
Rapido 03.01.2005 18:48:14 | |
---|
Kyllä sitä tulee soitossa tietyssä määrin käytettyä. Kyllä sitä tulee koko ajan enemmän käytettyä. Sweeppaus on aikalailla mahdonta kolmella sormella niin siitä se kai tuli tapa käyttää pikkusormeakin. Särö ei ole efekti, vaan oletusarvo |
Snakepit 03.01.2005 18:53:19 | |
---|
Eipä sitä tule paljoa käytettyä, mutta jos tarvetta on, niin kyllä sekin toimii. EHkä nopeimmissa sooloissa, Sweet child o mine:ssa jne........... Se ei kuullosta hyvältä, jollei Slash ole mukana |
Super-Jari 03.01.2005 18:58:52 | |
---|
Pyrin käyttämään mahollisimman paljon. Totuin soittamaan ilman ja nyt sitten yritän totutella ajatukseen että silläkin voi tehdä jotain. Jättääkö kukaan pyyhkimättä ikinä?
Tunnustan, että joskus muutama vuosi tuli unohdettua,
sitten mietin, että miksi takapuoli oli kostea, housut oli hieman ulosteessa...
- KMT |
Juugeli 03.01.2005 19:08:59 | |
---|
hohoho!!! PITÄIS! Se vaan näyttää niin.. Hankaloitetulta. Vähän tönköltä. Lainaan Ynkkää: "Saatana, soitossani ei ole mitään epätarkkaa!" "On niin nälkä, että minun perse syö minun housuja" -Dutteri
Pastilli? IHKK #3 IMIK #28 |
Kampuzzjeah! 03.01.2005 21:07:01 | |
---|
käytän pikkusormea lähinnä soinnuissa ja voimanuoteissa (vai mikä se nyt oli?) voimanuoteissa käytän etusormea E kielella,A kielellä nimetöntä ja D kielellä pikkusormea. edellinen kirjoitus ei välttämättä pidä paikkaansa. |
Leper Messiah 03.01.2005 21:23:30 | |
---|
mahdollisimman paljon yritän sitä käyttää ja treenata Hyvää uuttavuotta!! Mä rakastan teitä!! Elämä on ihanaa! Ja humala on hieno asia. M-net on mahtava asia! Kiitos teille kaikile. Mä rakastan teita.
- jussiohman |
LaXu 03.01.2005 23:06:56 | |
---|
Pikkusormi on käytössä oikeastaan kaikessa muussa paitsi venytyksissä. Vielä kun saisi toisenkin käden pikkusormen pelaamaan yhtä hyvin... |
mega_deth 15.01.2005 11:14:55 | |
---|
toimeliaana! fucking fast trash |
Tumocs 15.01.2005 11:47:01 | |
---|
Käytän paljon. En kylläkään oikean käden, vaan vasemman. yllättäen. Oikean käden sormen turhuus ottaa minua pannariin ja tekisi mieleni leikata se pois. Olen sekaisin, enkä osaa keksiä uutta allekirjoitusta itselleni. |
Mako 15.01.2005 12:34:47 | |
---|
Pakkohan sitä on käyttää jo sointuotteissakin.. Melodioiden soitossa ym. ei niin isossa roolissa kuin muut sormet (lukuunottamatta peukaloa, ylläri..) mutta tiiviisti mukana menossa kylläkin. Voimaa siihen pitäisi vähän treenailla vielä.. Peukaloa en käytä muuten juurikaan missään. "I must create a system or be enslaved by another man's;
I will not reason and compare: my business is to create."
-William Blake |
zzy 15.01.2005 17:33:13 | |
---|
Aika paljon, melkeen kokoajan ellei kyseessä ole joku nopea stratohenkinen tilu, tosin en paljon jaksa moisia tilutella, mutta jos näin on, niin usein käytän vain kolmea sormea. Pikkurilli siis kokoajan käytössä, riippumatta siitä soittaako sooloa vai komppaa jne. Tuo yksi poikkeus on. |
saha 15.01.2005 17:40:09 | |
---|
Eise kovin toimelias ole. Sointuhommissa käytän, myös 5-soinnut otan etu- ja pikkusormella. Sooloilussa aika vähän. Sillai että ei sillä bendata tai vibratoida. Sahalla silmään sitä joka väärin soittaa. kalamies#2 >-)))> |