Fuzzy Boner 23.08.2009 22:18:38 (muokattu 23.08.2009 22:19:12) | |
---|
Jucciz: FB pienessä ponjakkisohjossa? kisastudio (F1) + kisastudiio (keihäs) ja molemmista supermenestystä tuli, niin jotenkin löysin itseni kitarapalstalta ja kädet suli. |
velsa 24.08.2009 01:11:26 | |
---|
Fuzzy Boner: kisastudio (F1) + kisastudiio (keihäs) ja molemmista supermenestystä tuli, niin jotenkin löysin itseni kitarapalstalta ja kädet suli. Tota on ehkä aika paha ylittää......Ambitus vois pitkästä aikaa lyödä tilut kehiin.........8D Kauas on pitkä matka........ |
velsa 24.08.2009 01:29:35 | |
---|
LeoFender: Mistä on peräisin. Voisin tsekkailla samalla sivuston muuta tarjontaa jos sitä on. Joku free backingtracks tyylinen sivusto se oli!!! Kauas on pitkä matka........ |
hevikukko 24.08.2009 05:38:36 (muokattu 24.08.2009 05:40:07) | |
---|
Ei kai tässä kilpailussa saa pisteitä muilla instrumenteilla kuin kitaroilla? Hyvä vetäsy oli kyllä, mutta väärä osasto :D Mitäs tähän nyt sanoisi ;) |
blaekie 24.08.2009 09:00:48 | |
---|
hevikukko: Ei kai tässä kilpailussa saa pisteitä muilla instrumenteilla kuin kitaroilla? Hyvä vetäsy oli kyllä, mutta väärä osasto :D Itseasiassa tuota ei taida olla mitenkään säännöissä erikseen kielletty. Pelkäätkö että pisteitä olisi jaossa vähemmän ? Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
hevikukko 24.08.2009 09:32:08 (muokattu 24.08.2009 09:33:10) | |
---|
Itseasiassa tuota ei taida olla mitenkään säännöissä erikseen kielletty. Pelkäätkö että pisteitä olisi jaossa vähemmän ? Lähinnä ajattelin että onko näitä osastoja järkevää sekoittaa. Kysyn teiltä? Mulla ei oo mitään vastaan koskettimia, koska ne on mun pää instrumentti ollut 4 vuotiaasta lähtien. Ajattelin itse vaan soitella kitaralla, kitaraosastolla. Heh Mitäs tähän nyt sanoisi ;) |
blaekie 24.08.2009 09:48:14 | |
---|
hevikukko: Lähinnä ajattelin että onko näitä osastoja järkevää sekoittaa. Kysyn teiltä? Mulla ei oo mitään vastaan koskettimia, koska ne on mun pää instrumentti ollut 4 vuotiaasta lähtien. Ajattelin itse vaan soitella kitaralla, kitaraosastolla. Heh Näinhän se tietysti on, kitaralla, mutta noita kiipparisteja on muistini mukaan ollut ennenkin (Fuzzy Boner mukaanlukien) , ja kulloinenkin skabavetäjä on päättänyt sitten onko pisteet laskettu vai ei. Loppupelissä ei kait sillä paskanväliä millä jengi täällä välillä soittelee, kitaristeja kuitenkin suurin osa , eikä ne osaa juuri muuta 8D. Roots-puolellahan on sitten selkee sääntö, et kaikilla saa vetää. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
WanhaWetäjä 24.08.2009 11:49:13 (muokattu 24.08.2009 11:50:24) | |
---|
hevikukko: Lähinnä ajattelin että onko näitä osastoja järkevää sekoittaa. Kysyn teiltä? Mulla ei oo mitään vastaan koskettimia, koska ne on mun pää instrumentti ollut 4 vuotiaasta lähtien. Ajattelin itse vaan soitella kitaralla, kitaraosastolla. Heh Joo, mitäs näitä sekotteleen, onhan tää alue "Kitarat:soittaminen" joten siinä mielessä kiipparit on vähän väärä soitin näihin kehiin...? Ei sillä etteikö kovan ammattiheikin soittoa ois aina kiva kuulla, palautuu myös itse mukavasti maan pinnalle ja mahdolliset suuret luulot omasta osaamisesta saavat oikeat mittasuhteet;-) |
Anselmi83 24.08.2009 12:16:34 (muokattu 24.08.2009 12:17:19) | |
---|
Mun puolesta näihin skaboihin saa tiluttaa vaikka harpulla tai säkkipillillä. |
Krice 24.08.2009 13:24:05 | |
---|
Anselmi83: Mun puolesta näihin skaboihin saa tiluttaa vaikka harpulla tai säkkipillillä. Saa varmasti, mutta ainakin itse vertailen pisteiden jaossa vain kitarasooloja keskenään. |
antnis 24.08.2009 14:02:37 | |
---|
Anselmi83: Mun puolesta näihin skaboihin saa tiluttaa vaikka harpulla tai säkkipillillä. Täällä on niin kova taso, että ite varmaan pärjäis paremmin säkkipillillä kuin kitaralla. Well, I may have alzheimers but at least I don't have alzheimers!! |
Vladi 24.08.2009 14:02:40 | |
---|
Krice: Saa varmasti, mutta ainakin itse vertailen pisteiden jaossa vain kitarasooloja keskenään. Juu tekee pisteyttämisestä aika vaikeeta, ku kitarasooloa ja kiipparisooloa on vähän vaikea verrata keskenään. Ja tämä on kuitenki kitarapalsta... :) Kyllä se siitä. |
wavelength 25.08.2009 10:43:01 | |
---|
Vladi: Juu tekee pisteyttämisestä aika vaikeeta, ku kitarasooloa ja kiipparisooloa on vähän vaikea verrata keskenään. Ja tämä on kuitenki kitarapalsta... :) Höpön löpön. Kvantitatiivisella analyysilla (nuottien määrä per aikayksikkö) soolon paremmuus on mitä helpointa selvittää käytetystä instrumentista riippumatta! En tiedä mistä puhun. |
Räkkipeli 25.08.2009 11:06:36 | |
---|
wavelength: Höpön löpön. Kvantitatiivisella analyysilla (nuottien määrä per aikayksikkö) soolon paremmuus on mitä helpointa selvittää käytetystä instrumentista riippumatta! Niimpä! Nopeimmat soittimet voittaa automaattisesti! "Foorumeiden pahimpia trolleja on ne, jotka osaa ja tietää paljon, mutta esittävät mielipiteensä faktoina." -IJarro |
Eddie 25.08.2009 11:45:02 | |
---|
Mitä v*ttua porukka rutisee yhden kiipparisoolon takia näin paljon... Ostetaan soittotaito. |
Vladi 25.08.2009 15:37:58 | |
---|
Eddie: Mitä v*ttua porukka rutisee yhden kiipparisoolon takia näin paljon... Tämähän on ollut ystävällishenkistä keskustelua siitä, voiko kiipparisoololla osallistua periaatteessa kitaroinnille tarkoitettuun sooloskabaan. Mielestäni keskustelu on ollut ihan asiallista, teikäläisen mielestä ei? :) Kyllä se siitä. |
Eddie 25.08.2009 16:17:26 (muokattu 25.08.2009 16:17:56) | |
---|
Mielestäni keskustelu on ollut ihan asiallista, teikäläisen mielestä ei? :) Ääh, kyl se oli :) Tarkoitin vaan lähinnä sitä, että ei pitäis kenenkään maailmaa kaataa, jos joku osallistuu kerran vuodessa skabaan kiipparisoololla (varsinkin jos on noin maukasta kosketinspedeilyä) :P Ja joo, on kiva tausta. Osallistuisin itekin, mutta usb-interfacen kanssa ongelmia. Ostetaan soittotaito. |
Krice 25.08.2009 18:47:40 | |
---|
Eddie: Tarkoitin vaan lähinnä sitä, että ei pitäis kenenkään maailmaa kaataa, jos joku osallistuu kerran vuodessa skabaan kiipparisoololla Vähän niinkuin osallistuisi piirrustuskisaan veistoksella. Ihan niinku jees, mutta hei dude, väärä kisa.. |
BigPapa 25.08.2009 19:52:28 | |
---|
Nopeus ei oo kriteeri ja fiiliksellä mennään...... Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin! |
arppah8 25.08.2009 20:11:26 | |
---|
Eihän noista Fuzzyn osallistumisista ole ennenkään älämölöä noussut, miksi nyt? Vai onko hiekkalaatikko jo liian pieni? Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. |