Mysli 26.07.2004 22:54:40 | |
---|
No ihan aluks se lähti varmaan jostain Deep Purplen Smoke on the water biisistä. Muistan joskus kolmannella luokalla kun olin kaverin tykönä ja se oli koonnut itselleen jostain ihme leegoista sähkökitaran. (Siis sellasen leego jutun missä ei tietenkään ollut kieliä tms.) Sit mä siinä istuin jossain säkkituolissa pari tuntia ja pitelin kitaraa käsissä ja "soitin"/hymäilin suullani sitä Smoke On The Waterin kuuluisaa riffiä kuvitellen, että soittaisin sitä oikealla kitaralla. Soittoni kuitenkin lopahti jonkun ajan päästä, mutta joskus viime vuonna aloin taas olla ihan fiiliksissä kaikkiin siisteihin riffeihin ja soittamiseen. Varmaan yksi vaikuttava tekijä on myös se, että aloin uudestaan kuunnella sellaista musaa missä kitara on kunnolla esillä. Nyt olen taas soitellut jotain puol vuotta aktiivisesti ja perkele kun on mukavaa. |
GuitarMonster 27.07.2004 10:59:55 | |
---|
Alkoi tuo sellonsoitto vituttaa. |
korvakaitsu 19.08.2004 14:55:59 | |
---|
Kuulin Black Sabbathin Vol4 levyä. Aluksi halusin soitella vain omaksi ilokseni eikä bändihommat paljoa kiinnostaneet mutta niin siinä kuitenkin kävi että rupes kiinnostamaan. |
pwallin 19.08.2004 16:42:10 | |
---|
Tsekkasin kaikki maailman soittimet/soittajat ja lopulta totesin/minua kehuttiin maailman lehdissä olevani luonnostani maailman paras kitaristi, joten siitä se on jatkunut ja odottelen turhautuneena (jo 70 -luvulta asti) jos joku pääsisi lähellekään taitojani että tulisi edes jotain kilpailua. Tsekatkaa esim. kaikki kitaralehtien gallupit, niin siellä on vuosittain eri kategoriat esim. paras uusi kyky, paras Jazz muusikko ym. mutta jokaisen osion alla lukee pienellä "Exept great pwallin", joka tarkoittaa, että esim. Steve Morse on tämän vuoden voittaja (lukuunottamatta suurta pwallinia). Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin... |
neferder 19.08.2004 20:28:03 | |
---|
12 vuotta sitten, topi sorsakoski ja surujen kitara.kyllä se oli silloin mahtavaa.ja on kyllä vieläkin. |
Leviathan 20.08.2004 12:59:48 | |
---|
tuossa teini-iässä rupesi aina musiikkia kuunnellessa tulemaan sellaisia ajatuksia päähän että 'tätä mun on pakko tehdä isona' ja kaivoin sitten nurkasta isäni vanhan akustisen (jota hän ei koskaan opetellut soittamaan, ja jossa oli kaksi kieltä jäljellä) ja rämpyttelin peilin edessä leikkien rockstaraa. sitten hommasin kielet siihen ja opettelin soittamaan. Pessimistinä on mukava olla; on joko oikeassa tai yllättyy iloisesti. |
Kimmo72 20.08.2004 15:01:22 | |
---|
Siks ku kaverilla oli kitara ni pitihän munki saada. Eikä ollu parempaakaan tekemistä. Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
tillotson 22.08.2004 20:06:52 | |
---|
joskus seiskalla gunnarit kolahti siihen malliin että tolleen ku osais soittaa.. lisäksi musiikin tunneilla opetettiin jonkin verran kitaraa.. siitä lähti kiinnostus |
joelizer 24.08.2004 14:00:51 | |
---|
Ramones sen teki. Soittelin eka akustisella ja koulun sähvöisellä valkoisella fenderillä kunnes tuli joulu! Oma kitara on nyt kultaakin kalliimpi. "Punk Rock 'n Roll forever brothers! Stage diving motherfuckers!" Näin huusin yössä kalja kädessä, ja aamulla oli paikat kipeenä. |
Jeetossu 25.08.2004 23:23:39 | |
---|
Koska oon liian ruma pianistiksi. |
Traligy 06.09.2004 13:28:40 | |
---|
Kait sen takia että on kotonakin jotain tekemistä ku soittelee sillä, ja ei kerrostalossa viiti soittaa rumpujakaan. :D Soittakaa tunteikkaasti aina väärin, se kannattaa.
:) |
Tumocs 06.09.2004 17:49:20 | |
---|
Kerron teille tarinan: Koska halusin. Tähän voisi tietysti sepustaa jotain tekotaieellista kuten: Kitara on hieno ja tyylikäs soitin. Pidän sen äänestä ja monipuolisuudesta yms yms... Mutta ei. ei ole mitään muua syytä kuin se, että se vaan on niin kivaa. Olen paras. Tästä on turha väitellä. |
jari22 06.09.2004 20:51:12 | |
---|
Hommahan alkoi 85, kun Pekka Ruuska piti bändikursseja. 7 vuotta tuli treenailtua ja sen jälkeen oon heittänyt keikkaa 12 vuotta. Kohta homma kuitenkin loppuu, kun viikon päästä on gradun esittely ja maisterin paperit plakkarissa ja voi keskittyä täysin opetushommiin............................................................................. ------> varmaaan......... jumankautajuunääs ei nää keikat kuitenkaan mihinkään lopu...... keikat rulezzzz... |
faba 06.09.2004 20:59:09 | |
---|
Niin miksi? Soitin nuorena pianoa ja 17-vuotiaana nurkkaan unohtunut kitara eksyi käteen. Kitaralla opin myös soinnuttamaan ja koskettimia en ole täysin pois jättänyt. Soitellen sotaan... ;-) |
Juha86 07.09.2004 21:38:44 | |
---|
Kaveri hommas kitaran -95 ja näytti / kuulosti niin siistiltä kun se soitti että oli pakko sitten hommata ittekin skeba. Pian tulee 10 vuotta siitä kun soitin ekan kerran skebaa.. Nykyään tavoitteet on luonnollisesti saada niitä perinteisiä rocktähden oikeuksia =) ~totuus ei pala tulessakaan~ |
mega_deth 15.01.2005 23:22:52 | |
---|
naiset ja äärettömän upee tilutus fucking fast trash |
SDMF 15.01.2005 23:24:09 | |
---|
en ikinä unohda sitä ku faija näytti SRV'n DVD'n :) ohhhhhoh ! R.I.P Dimebag darrell |
Coyote_FH 16.01.2005 02:08:24 (muokattu 16.01.2005 02:09:03) | |
---|
Niin miksi? Brian May, Van Halen ja se "Final Countdownin" soolo iski aika pahalla kädellä pikkupoikana. No okei, se naapurin tyttö oli myös yksi syy... :D |
overtake 16.01.2005 02:13:49 | |
---|
Koska Youngin vejekset tekivät kitaroineen niin kovan vaikutuksen aikanaan. |
tommiot 16.01.2005 02:17:13 | |
---|
naiset No eikös se ollut 20 vuotta sitten. Enää ei ainakaan auta vaikka osaisikin soittaa kitaraa... Pastilli? |