Aihe: Monta biisiä työn alla??
1 2
Johxa
06.12.2004 20:14:19
Minä oon yleensä saanu omat biisit loppuun asti, tosin ne on kyllä aika perus-tavaraa, semmosta metallia ku myö bändin kanssa soitetaan. Covereita on aika tuhottomasti ku usein ku alotan uuden biisin treenaamisen, on jossaki kohassa semmopnen kohta että se ei millään ota onnistuakseen, jätän sen sikseen, ja sitten joskus muutaman kuukauden päästä kokeilen uudestaan ahkeran treenauksen jälkeen, se saattaa jo onnistuakin. Guitar Pro 4.0 on helpottanut aika paljon biisien treenausta, siinä saa muutettua temmon vaikka kuinka hiaaksi jne.
elbowski
06.12.2004 21:36:23
Ozzy Osbourne - Revelation (Mother Earth)
Led Zeppelin - Bron-Y-Aur Stomp
Ihan vittumaisen kuulosta paskaa, täytyy sanoa Megadethia 10 vuotta kuunnelleena. - The Antichrist | Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Skebaristi
06.12.2004 21:47:33

Symphony X - Sea of lies
Symphony X - Of sins and shadows
Amorphis - Alone, intro nakutuksesta ei tahdo saada mitään selvää...
"No niin, no joo" Pastilli?
saukkinen
06.12.2004 22:35:35
No otetaan tähän nyt muutama vielä harjoituksen alla:

Satriani - Surfing With An Alien
Stratovarius - Phoenix
PROPELLIKONE ROKKAA!!
Aerodactev
06.12.2004 22:53:45
Minä oon yleensä saanu omat biisit loppuun asti

Mulla on paha tapa keksiä biisille alku ja ehkä lopetus, mutta keskikohta jää tyhjäksi; tai sitten keksiä koko biisi mutta tehdä siitä vain pari ekaa osaa. Jos niitä ei yritä yhdeltä istumalta tehdä, niin inspiraatiota loppuun työstämiseen ei välttämättä enää löydykään, ja uudet ideat tursuilevat jo. On niitä varmaan toistakymmentä alla.

tosin ne on kyllä aika perus-tavaraa

Tosin ne eivät kyllä ole mitään perustavaraa paria biisiä lukuunottamatta. Ne on just ne kaikkein valmiimmat.
Long = progressive = good
Torniojaws
07.12.2004 08:47:52

Sainpa projektin valmiiksi, eli toisen oman bändin vanhoista kappaleista viidestä täysin uudet versiot ja "nykysoundeilla", kun alkuperäiset eivät kovin kaukana olleet underground-turskasoundeista, vieläpä Zoom 505:llä aikoinaan nauhoitettu. Henkilökohtaisesti olen erittäin tyytyväinen uusioversioihin, lisäilin myös uusia riffejä ja arrasin kappaleet kokonaan uusiksi sekä lisäsin paljon uusia synakulkuja ja orkesterijuttujakin.

Eli enää 45 kpl jäljellä :O
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Meisseli
07.12.2004 09:09:18 (muokattu 07.12.2004 09:09:28)

20 biisiä Ultra bra:ta projektikonserttiin joka on torstaina.

www.leijonanosa.tk

D-kurssin biisit.

argh! bad life and times of mikkopoika.
Osta meidän levy! Maagista progebluesfunkkia. Vuoden kotimainen yllättäjä(noise.fi) klipit ja tilausohjeet osoitteessa www.strangefruitband.net
Volle
07.12.2004 09:15:27
Ei ole muiden biisejä työn alla tällä hetkellä ollenkaan. Pitäisi kyllä reenailla joku paha zipale ihan huvin vuoksi ja sen takia tietty, että voi näyttää kavereille ja itselleen. Omia biisejä sen sijaan on pöytälaatikossa vino pino. Tai ei siis edes pöytälaatikossa ihan vielä. Valmiita ne on sitten, kun niitä ensin kehtaa reeneissä esitellä ja niitä vedetään yhdessä.
Nam.
Chii
08.12.2004 18:45:12

En nyt treenaile valmiita biisejä ollenkaan sillä mietiskelen musiikkeja omille biiseilleni. :>
Come as you are.
Juunsku
09.12.2004 09:17:37

Omia biisejä työn alla on kolme kipaletta jotka kohta valmiita.. Childern of bodomin Deadnight warrior ja Lake bodom sekä Abban gimme gimme gimme :D
Huumori on yksi elämän elin ehdoista.
mega_deth
15.01.2005 11:28:41
tehtiin vähä aikaa lista siin on noin 26 biisiä että tänä vuonna sellasta. listalla kaikkee trash-speed metallin tynkää.
fucking fast trash
Tumocs
15.01.2005 11:44:02

Hetko... Norssikonserttia varten 4.
Omia 4-10
Konsa (kitara) 2-4
konsa (läskibasso) 2

Eli liikaa...
Olen sekaisin, enkä osaa keksiä uutta allekirjoitusta itselleni.
JuniperThree
15.01.2005 12:08:19
Ei tuu juurikaan muita biisejä soiteltua, omia juttuja kehittelen... Tällä hetkellä joku 4 biisiä kesken...
Ostinaatio
15.01.2005 12:14:28
Oon lähinnä kahlaillu tuota YUP:n nuottikirjaa läpi, on mukava. Välillä jotain jazzin tynkää terapeuttisessa mielessä.
"Die Grenzen meiner Sprache sind die Grenzen meiner Welt." -- Ludwig Wittgenstein
WeetM
15.01.2005 13:58:21

Jarmo Hynnisen Country Guitar Workshopissa etenen tasaisen hidasta vauhtia. Joulusta asti olen soittanut ja olen päässyt kymmenenteen kappaleeseen.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)