Aihe: Tämä ottaa päähän!
1 2
Lennu
11.09.2004 12:31:22

Itse asiassa maailman paras - kitaristikisat ON pidetty. Siitähän on tehty se dokumentaarinen tositapahtumiin perustuva elokuvakin. Sen mukaan Ralph Macchio on maailman paras kitaristi.
Mako
11.09.2004 12:33:43

Alkaa pikkuhiljaa palaa käpy noitten tietämättömien ei kitaraa soittavien kanssa jotka väittävät jotain Dream Theaterin biisiä helpommaksi kuin ukko nooa!

Mitähän vaikutusta biisien vaikeudella (kuunneltaessa/soittaessa/ymmärtämisessä) on niitten diggailuun. Ei pitäisi olla mitään.

Vaadin lukkoa, ja että otsikko muutetaan muotoon "TEINIX ottaa päähän!".
"Kuka minä on? Missä minä on? Kun nyljetty on nahka mustan hevosen ja lampaan olen alaston."
saha
11.09.2004 18:04:37
Mahtaa nämä kaveris olla jotain lökäpöksyjä?

"...vittu saatana iha perseestä, meikäki parempi vittu, mutta pikkase vitun eminemi tykittää uusimalla levyllä iha vitusti..."
Ota poika ohvia.
mathias
11.09.2004 18:36:00
Homer Simpsonin lausumia viisauksia (ulkomuistista):

Teet mitä teet, aina löytyy ainakin miljoona sinua parempaa.

Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen.
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer. -Homer Simpson-
Robert
11.09.2004 20:01:17
Ei kannata välittää ihan kaikesta... Eräskin basisti selitti minulle kerran ihan vakavalla naamalla, että hevikitaristit eivät osaa soittaa mitään. Hän myös demonstroi minulle miten hevisoolo soitetaan; vahvistin vaan täysille, otelautakäsi löysästi kielten päälle ja rämpytystä kehiin.

Eli idiootteja löytyy aina.
Aina sattuu, muttei koskaan tapahdu.
Hohhoijaa
11.09.2004 20:30:22
Ei kannata välittää ihan kaikesta... Eräskin basisti selitti minulle kerran ihan vakavalla naamalla, että hevikitaristit eivät osaa soittaa mitään. Hän myös demonstroi minulle miten hevisoolo soitetaan; vahvistin vaan täysille, otelautakäsi löysästi kielten päälle ja rämpytystä kehiin.

Eli idiootteja löytyy aina.

Hei, ymmärrystä peliin. Se oli basisti. :)
IMIK #17
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)