peetu 15.01.2007 18:27:34 | |
---|
Costello muuten oli se joka suositteli Daffya tuuraamaan Petanderia kun ei itse ehtinyt. Aika kauan on jo "tuurannut"... Onhan se aika pitkään "tuurannut"....Musiikillisesti bändi on mennyt siihen suuntaan, että hankala kuvitella Petanderin enää edes mukaan lähtevän ja tuskin edes kysellään.....Viitanen on muistaakseni joskus kommentoinut, ettei hän ole mikään varsinainen muusikko, vaan Yön kitaristi...Tai oli....Kyllähän Jani bändissä aina tonttinsa täytti, vaikka ei muistaakseni esim. Markun vetämää Tia-Marian sooloa, alkuperäiseen tyyliin soitellutkaan.....Markku on kyllä loistava kitaristi parhaimmillaan ja hyviä biisejä tehnyt. Toivottavasti vielä innostuu laajemminkin keikkailemaan ja tekemään biisejä.....JA mitä Daffyyn tulee niin,,,hmm,,,"hired gun",,,,Jotenkin jo soitosta paistaa läpi se, että ei ole samanlaisella sydänverelllä hommassa mukana niinkun Viitanen ja Petsku olivat....Hommansa jokseenkin neutraalisti hoitaa, mutta minä vaadin enemmän:) Kyllä kai Daffy aivan pätevä varmaan on, saattaa soitella vaan aivan väärässä bändissä....Mutta kieltämättä välillä tulee Viitasen ja Petanderin lavasoundia ja soittoa ikävä:( |
Märzä 15.01.2007 18:39:38 | |
---|
Sälli nosti kolme vuotta vanhan topicin. Siin on meininkiä. Etsitään laulajaa hevibändiin!!! |
-Cale 15.01.2007 18:39:47 (muokattu 15.01.2007 18:40:29) | |
---|
Oli kuinka oli, Petander on ainoa oikea Yö kitaristi, ja hänen kynästään ne bändin parhaimmat biisitkin ovat lähtöisin, ainakin mun mielestä. Toki joitain muitakin hyviä on mitä Petander ei ole väsännyt, mutta noin pääsääntöisesti. Ja arvosteluun ei vaikuta että kyseinen kaveri on saman kylän miehiä :) Yö on nykyään sellaista musiikkia mitä ei kyllä kauaa jaksa kuunnella, biisitkin ovat aivan mitäänsanomattomia. Edit: Katos, joku aatamin aikuinen topikki :) |
LordWinter 15.01.2007 19:48:16 | |
---|
Petander oli tyylitön kitaristi Yössä. Daffy Terävä on tuonut Yöhön uudenlaista särmää ja levytkin alkoivat myydä paremmin. Mikä helvetin perussävel? |
peetu 16.01.2007 18:38:23 | |
---|
Sälli nosti kolme vuotta vanhan topicin. Siin on meininkiä. Joo,,,niinp näköjään tein,,,en kiinnittäny asiaan pahemmin huomiota,,noh mielipide tuli kuitenkin sanottua:) |
Jimi 17.01.2007 15:47:51 | |
---|
löytäisiköhän joku vaikka youtubesta videon, missä tämä kyseinen "oudosti" soittava kitaristi on? haluaisin itse kuulla enkä tiedä, että missä niistä videoista juuri hän soittaa? Japaninkielistä PUNK musiikkia www.mikseri.net/kabe !!!! |
LordWinter 17.01.2007 15:49:07 | |
---|
löytäisiköhän joku vaikka youtubesta videon, missä tämä kyseinen "oudosti" soittava kitaristi on? haluaisin itse kuulla enkä tiedä, että missä niistä videoista juuri hän soittaa? http://youtube.com/watch?v=8rsVSn9sBzs Mikä helvetin perussävel? |
kimurantti1 17.01.2007 17:45:29 | |
---|
|
oiva tumpeloinen 17.01.2007 19:44:14 | |
---|
Hahah, voi jumaliste... Viis kitaristista, mutta kuunnelkaa nyt herranjumala tuota "laulua" !! Sehän oli taidetta ja tulkintaa. Molemmat, laulu ja kitara. |
LordWinter 18.01.2007 13:34:36 | |
---|
Voisipa tässä mainita, että kaikista suomalaisista bändeistä Yö on ehdottomasti paras. Yö pelastaa muuten kuolleen suomimusan ja pelastaa sitä vielä pitkään. Mikä helvetin perussävel? |
Almost famous 18.01.2007 14:20:23 | |
---|
Hahah, voi jumaliste... Viis kitaristista, mutta kuunnelkaa nyt herranjumala tuota "laulua" !! Samoilla linjoilla olen minäkin...Ei ole kitara mikä ensimmäisen korvaan käy. |
passe 18.01.2007 14:38:58 | |
---|
Ite en osaa soittaa kitaraa kun muutaman soinnun, joten en osaa sanoa. Aaaarrgghh! Pikemminkin toisin päin, sinähän se juuri osaat sanoa. Sometimes more is more |
B-tone-flat 18.01.2007 21:10:36 | |
---|
Ammattimiehen otteinhan daffy tonttinsa hoiti, hiukan tyylitajutonta soitantaa paikka paikoin vain. Varsinkin tollaseen balladiin. Itse asiassa se vaivaa koko bandin tuontantoa vai onkohan mahdollisesti niitten tavamerkki. Sarvikuonoille kelpaa näköjään mikä vaan. Onneksi en ole ikinä nähnyt yötä livenä. En ole menettänyt mitään vaan säästynyt paljolta paskalta. |
LordWinter 19.01.2007 22:35:40 | |
---|
Ammattimiehen otteinhan daffy tonttinsa hoiti, hiukan tyylitajutonta soitantaa paikka paikoin vain. Varsinkin tollaseen balladiin. Itse asiassa se vaivaa koko bandin tuontantoa vai onkohan mahdollisesti niitten tavamerkki. Sarvikuonoille kelpaa näköjään mikä vaan. Onneksi en ole ikinä nähnyt yötä livenä. En ole menettänyt mitään vaan säästynyt paljolta paskalta. Pah! Pääs kiinni, jos et hyvän musan päälle ymmärrä! Mikä helvetin perussävel? |
Wrong man 20.01.2007 05:06:49 | |
---|
Ainakin Graham Bonnettin taustalla tää soittaa hemmetin hienosti. Yön tuotanto on jääny vähän vähemmälle kuuntelulle. It makes me forget the things I never said |
kotoilija 15.06.2010 20:17:18 | |
---|
Valtakunta levyllä soittaa muutamissa biiseissä ihan hienosti, mitä olen pätkiä kuunnellut, samoin kuin uusimman levyn Kiitos ja kunnia. Kuitenkin kun kuuntelin Youtubesta tuota Yön 20v juhlakonserttia ja kappaletta Vie mut minne vaan, niin ihmettelin, että miksi se alku kuulostaa oudolta, mutta johtuu tuosta kitarasoundista. Samoin kuin Tia-Marian intro. Tosin saattaa se olla, että Daffyakin ärsyttää tämä nykyinen musiikillinen linja, mutta kun saa rahaa, niin ei valitakaan. Petander oli kyllä hyvä, vaikka vähän itsepäinen olikin. |
juikkipuikki 16.06.2010 01:04:53 | |
---|
Ruokangas Hellcat Artist/Custom tulossa :) |
kiriminni 16.06.2010 10:24:10 | |
---|
|
Cimble 18.06.2010 11:05:57 (muokattu 18.06.2010 11:08:51) | |
---|
juikkipuikki: Onks sama kaveri? http://www.youtube.com/watch?v=k678XoYvSuc Hheeeheheheeeekekekee! :) Ammatikseen soittaminen on raskasta työtä, voi vähän väsyttää. Ihan hauskaa noinkin tunnetulta bändiltä. Tuo on hyvä kun Terävä jää nukkumaan seisaalleen, vaikka piti lähtee lavalta akustisen balladin ajaks. Ja Olli jää urkurin kans laulamaan ikään kuin vinkkinä "on kaikki pois lähteneet"... Joo, harvoin näkee soittajia lavalla noin tuubassa. En minäkään pahemmin diggaa miehen soittoa, vaikka melko mallikkaasti vetelikin Graham Bonnetin ja suomalaisten kumppaneiden kans Rainbowia yms. muutama vuosi sitten livenä. Silti jotenkin vaan intohimoton ja liian peruskitaristi. |
Decadetroll 18.06.2010 11:42:36 | |
---|
Jaa-a, lauantaina tuo nyt sitten pitäis nähdä untorockissa.. Saapa nähä millasta settiä sieltä tulee, heilutaanko lavalla päissään ja vedetään päin persettä vai meneekö tuo ammattimaisesti. I'll be back again next week.
Bring your friends, we'll have an ice cream treat
Mom don't like it, but he don't give a fuck
Kids come running for satan's ice cream truck. |